-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
چرا اینستاگرام در بین کاربران  محبوب  واقع شده است؟

چرا اینستاگرام در بین کاربران محبوب واقع شده است؟

چرا اینستاگرام در بین کاربران مورد مجبوب واقع شد؟

اگرچه زمان زیادی از شکل‌گیری رسانه اجتماعی به نام اینستاگرام نگذشته است اما به سرعت به چنان محبوبیتی دست یافته که امروزه برنامه‌های سرگرمی دیگر برای رسیدن به آن مسیر طولانی پیش رو دارند. اما علت این محبوبیت چیست؟ شاید بتوان یکی از مهم‌ترین دلایل علاقه کاربران به اینستاگرام را سادگی آن دانست. برای اینکه یک برنامه عامه‌ پسند باشند باید به گونه‌ای طراحی شود که همه اقشار جامعه قابلیت دسترسی و استفاده از آن را داشته‌باشند. اینستاگرام در ابتدای شکل‌گیری مبتنی بر یک طرح ساده بود. به اشتراک گذاشتن لحظه‌ها! بله تنها طرح اولیه آن بر مبنای به اشتراک گذاری عکس‌ها و فیلم‌ها در یک آّلبوم مجازی با قابلیت اشتراک‌گذاری برای دوستان بود. البته فراموش نکنید قادر بودید برای عکس‌های آلبوم‌تان یاداشت نیز بگذارید.

از این مسائل گذشته امروزه اینستاگرام تغییرات بسیاری را در خود دیده و همچنین امکانات زیادی نیز به اپلیکشن محبوبش اضافه کرده‌است. بااین حال به نظر می‌رسد سازندگان این برنامه سعی داشتند تا صمیمیت و سادگی اولیه را در برنامه خود حفظ کنند. علاوه بر این سازندگان این اپلیکشن به شدت به حفظ حریم شخصی اعتقاد دارند و ربات‌های هوشمند آن حتی گاهی پا را فراتر گذاشته و زیادی سخت‌گیرند. بنابراین اگر در فکر خرید فالوور اینستاگرام هستید باید مراقب باشید که به عنوان یک اکانت غیرواقعی شناخته نشوید.

اهمیت فالوور

اگر هر فعالیتی در اینستاگرام دارید، تعداد فالوور نشانه اهمیت و محبوبیت شما است. علاوه بر این اینستاگرام به گونه‌ای طراحی شده که با بالا رفتن محبوبیت در این شبکه اجتماعی مزایای بیشتری به شما تعلق گرفت. با بالا رفتن میزان لایک و فالورر شما، امکان نشان دادن پست شما در صفحه جستجوی اینستاگرام به بقیه بیشتر خواهد بود. در زمینه هشتگ‌ها جز اولین افرادی خواهید بود که دیده می‌شود. صد البته در زمینه کسب و کارتان نیز پیشرفت خواهید کرد. افرادی که به پیج شما وارد شوند با پایین بودن تعداد فالوور رغبتی برای عضو صفحه شما شدن نخواهند داشت.

اگر به مزایای فالوور آگاهی یافتید و قصد خرید فالوور اینستاگرام دارید فراموش نکنید علاوه بر این اگر شما فالوور فیک برای صفحه خود بخرید، مشتری را نسبت به خود بی اعتماد خواهید کرد، بلکه چون این فالوورها لایک و کامنتی برای شما نخواهند گذاشت صفحه شما پیشرفتی نداشته و حتی پسرفت خواهد کرد. با این حال می‌توانید از این استراتژی استفاده کنید. تعدادی فالوور اینستاگرام بخرید. برای پست‌هایتان لایک بخرید. پست‌های جذاب و حرفه‌ای درست کنید. بدین ترتیب افراد واقعی با دیدن ظاهر اکانت شما و پست‌ها به جمع فالوورها خواهند پیوست. بنابراین با افزایش فالوور شما پیشرفت خواهید کرد.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۲)

  • مهری
    مهری پاسخ

    تبلیغ اینستاگرام می خوام بزنین برام

    • فالووریاب
      فالووریاب

      فالووریاب فقط ارائه دهنده خدمات فالوور واقعیست

  • سمیه
    سمیه پاسخ

    فالوور واقعی اینستاگرام می فروشین؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله در فالووریاب ثبت نام کنید و فالوور واقعی دریافت کنید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال