-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
افزایش فروش در پیج اینستاگرام و تاثیر فالوور

افزایش فروش در پیج اینستاگرام و تاثیر فالوور

اینستاگرام به عنوان یکی از اصلی‌ ترین رسانه‌های کشور موردتوجه همگان قرارگرفته است. استفاده از این برنامه که به‌صورت همگانی درآمده است، علاوه بر ابعاد سرگرمی و رسانه‌ای، دارای ابعاد اقتصادی و شغلی نیز می‌باشد. بسیاری از افراد از اینستاگرام برای رونق کسب‌وکار و افزایش سود حاصل از آن استفاده می‌کنند. داشتن فالوور در اینستاگرام یکی از واجبات هر پیج می باشد، ظرفیت‌های موجود در این برنامه موجب شده است تا توجهات به آن بیش از پیش افزوده شود. استراتژی بازاریابی اینستاگرام موضوعی است که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم.

باید توجه داشته باشید که استراتژی مذکور شامل موارد گسترده‌ای است که توجه به هر کدام از آن‌ها می‌تواند شما را در مسیر موفقیت یاری نماید. افزایش فروش کسب‌وکار، جذب مشتری در اینستاگرام، فروش در اینستاگرام، ایده فروش در اینستاگرام و راهکار افزایش فروش در اینستاگرام از جمله موضوعاتی است که قصد داریم تا شما را بیشتر با آن آشنا ساخته تا فوت‌وفن‌های موجود را به خوبی دریابید. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

افزایش فروش کسب ‌و کار

افزایش فروش کسب ‌و کار نیازمند بررسی دقیق عوامل گوناگون است که هریک به تنهایی می‌تواند تا حد زیادی در فروش محصولات و یا خدمات شما مؤثر باشد. در زیر به برخی از عوامل مؤثر در افزایش فروش کسب‌ و کار اشاره خواهیم کرد:

1. یادآوری : نیازی نیست تا شما تمامی محصولات را تبلیغ نمایید. کافی است یادآوری کنید که محصول مذکور، یکی از اساسی‌ ترین محصولاتی است که خرید آن برای هر فرد بسیار ضروری و کاربردی است. به عنوان مثال جمله "فلان محصول رسید" و یا " فلان محصول شارژ شد " تأثیر زیادی بر میزان فروش ما خواهد داشت.

2. استفاده از بازی‌سازی : سعی کنید در فضای اینستاگرامی خود از یک سری ترفندهای گیمیفیکیشن استفاده نمایید. به عنوان مثال با خرید هر 5 محصول، هدیه‌ای به فرد داده شود. یا با تگ کردن چند نفر، فرد در قرعه‌کشی شرکت داده شود.

3. مشتری را سردرگم نکنید : بهتر است تمامی تبلیغات محصولات شما از یک روش خاص پیروی کنند تا مشتری با سردرگمی مواجه نشود. استفاده از شیوه‌ای با نظم خاص می‌تواند حس خوشایندی را در مشتریان شما ایجاد نماید.

4. بهترین محصولات را معرفی کنید: استفاده از روش "پر فروش‌ترین محصول ماه" می‌تواند بسیار مناسب باشد. زیرا این تصور که تعداد افراد بیشتری از این محصول خریداری کرده و راضی هستند، می‌تواند شوق خرد را در دیگر مشتریان افزایش دهد.

جذب مشتری در اینستاگرام

یکی از اصلی‌ترین فضاهایی که می‌توانید در آن به کسب‌وکار خود رونق بخشید، اینستاگرام می‌باشد. برای جذب مشتری در این فضا نیاز دارید ابتدا باید به دنبال فالوور برای پیج خود باشید که این کار با خرید فالوور و افزایش فالوور برای پیج عملی خواهد شد، در نهایت باید برخی از نکات را در نظر داشته و رعایت نمایید.

1 . تعیین مخاطب هدف :

باید اصلی‌ترین مخاطبان خود را در نظر بگیرید. اگر کسب‌وکار شما در خصوص فروش پوشاک زنانه است، پس اصلی‌ترین طیف مخاطبین شما، بانوان می‌باشند.

2 . دسترسی گسترده به مخاطبین :

باید در نظر داشته باشید که بهترین زمان ممکن برای ارسال پست چه زمانی است. از قدرت استوری به خوبی استفاده نمایید. بهترین محصولات خود را در استوری هایتان نیز قرار دهید تا تعامل بیشتری با مشتریان ایجاد گردد.

3 . استفاده از اینفلوئنسرها :

برای گسترش دسترسی، اشتراک‌گذاری محتواهای برند و تبلیغات محصول، بهتر است تا از اینفلوئنسرها بهره گیرید.

4 . ثابت کنید که می‌توان به شما اعتماد کرد :

خوشبختانه به دلیل رونق گرفتن شبکه‌های مجازی، امروزه کسب‌ و کارهای اینترنتی، بسیار رونق گرفته‌اند اما هنوز هم تعداد کلاهبردارانی که از این فضا سوء استفاده می‌کنند، کم نیست. یکی از اصلی ‌ترین استراتژی بازاریابی اینستاگرام، جلب اعتماد است. به همین دلیل نیز باید اعتماد مشتریان را جلب نمایید تا به افزایش فروش خود کمک کرده باشید. بهتر است نمونه‌هایی از رضایت مشتریان خود از کیفیت محصول، ارسال به موقع و یا حتی مشتریان دائمی خود را در پیج قرار داده و آن را هایلایت نمایید. این موضوع به دیگر افراد این امکان را می‌دهد تا از کیفیت کار شما با خبر شده و با خیالی آسوده، خرید نمایند.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۴)

  • تینا
    تینا پاسخ

    من میخوام در کنار یک ربات از ربات شما هم استفاده کنم، میشه؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      خیر اصلا از 2 ربات همزمان استفاده نکنید

  • محمد حسین
    محمد حسین پاسخ

    وارد پیجم میشم میگه 30 روز دیگه بیا هر چی میزنم نمیره تو چیکار کنم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      مطلب بازیابی اکانت اینستاگرام را مطالعه کنید

  • ساجده
    ساجده پاسخ

    من میخوام پست بزارم که فقط افراد خارجی ببینن، چطوری میشه؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      این امکان وجود ندارد

  • اتنا
    اتنا پاسخ

    الان دستم یهو خورد روی برقراری تماس تصویری حالا چجوری این پیام تماس تصویری رو برای طرف مقابلم پاک کنم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      نوتیفیکیشن برای شخص می رود و نمیتوانید پاک کنید

  • مهرداد
    مهرداد پاسخ

    رباتتون خیلی عایله انصافا دمتون گرم

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال