-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
ترفند افزایش فالوور اینستاگرام

ترفند افزایش فالوور اینستاگرام

ترفند افزایش فالوور

1 . فعال باشید : اگر می‌خواهید بر میزان فالوور، لایک و کامنت پیج شما افزوده شود باید در اینستاگرام فعالیت بالایی داشته باشید. بهتر است حداقل روزانه 3 مطلب در این شبکه اجتماعی منتشر کنید. نگذارید که مخاطبینتان شما را فراموش کنند. یکی از نکات لازم الذکر این است که فعالیت زیاد و بیهوده نیز می‌تواند به دل‌ زدگی مخاطبینتان منجر شود. بهتر است فعالیت‌های منطقی همراه با ارائه محصول و نشان دادن کاربرد آن داشته باشید تا این حس را به مخاطبین القا کنید که دیدن و دنبال کردن شما همواره مفید خواهد بود.

2 . اکانت اینستاگرام خود را معرفی کنید : بهتر از در سایت، ایمیل‌ها و حتی کارت ویزیت خود، از ذکر آدرس اینستاگرام خود غافل نشوید. بگذارید همه بدانند که این مسئله برای شما مهم است. اهمیت قائل شده به فضای کسب‌ و کار در اینستاگرام موجب خواهد شد تا افراد برای دیدن دلیل این اهمیت، شما را فالوور و دنبال کنند.

3 . از هشتگ استفاده کنید : یکی از مهم‌ ترین موضوعاتی که به‌ راحتی می‌تواند به دیده شدن شما کمک نماید، استفاده از هشتگ می‌باشد. در مواقع سرچ کردن در خصوص محصول خاص، اگر شما هشتگ مربوطه را ذکر کرده باشید، پیج شما نیز به‌عنوان پیشنهاد برای کاربر ارائه‌ شده و ممکن است به دنبال کردن شما توسط افراد منجر شود.

4 . رقابت ایجاد کنید : یکی از مواردی که می‌تواند به دیده شدن پیج شما کمک کند و در نتیجه برای شما فالوور، لایک و کامنت به همراه داشته باشد، ایجاد فضایی رقابتی در پیج است. بهتر است هرچند وقت یک‌ بار، مسابقه‌ای برای دنبال کنندگان خود ترتیب داده و از آن‌ها بخواهید که دوستان خود را نیز به این مسابقه دعوت نمایند. در نظر گرفتن جوایز مرتبط با حوزه کاری تان علاوه بر جذب افراد، موجب خواهد شد تا آن محصول، بیش‌ از پیش دیده و مطرح شود.

ربات اینستاگرام افزایش فالوور ربات

یکی از راه‌هایی که می‌تواند به شما در افزایش فالوور کمک کند، استفاده از ربات می‌باشد. بال بودن میزان فالوور می‌تواند اطمینان خاطر ناشی از معتبر بودن فعالیت شما را به مشتریانتان منتقل کرده و به افزایش فروش اینستاگرام منجر شود. یکی از اصلی‌ ترین دغدغه‌های مدیران صفحاتی که قصدشان از فضای اینستاگرام کسب درآمد می‌باشد، تعداد فالوورهای صفحه شان است. ربات‌های اینستاگرام باهدف رفع این مشکل و صرفه ‌جویی در زمان به شما کمک خواهد کرد. کار ربات این خواهد بود که افرادی که علاقه‌ مند به حوزه کاری شما هستند را پیداکرده و آنان را به یکی از فالوورهای شما تبدیل کنند. ربات اینستاگرام با پیدا کردن دنبال کننده‌های فعال و برقرار کردن ارتباط با آن‌ها به‌وسیله لایک، فالوو و کامنت، باعث آشنا شدن آن‌ها با صفحه مدنظر شما خواهند شد. این ترفند موجب خواهد شد تا بر میزان فالوورهای شما افزوده شود.

برنامه افزایش فالوور اینستاگرام

امروزه برای افزایش تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام برنامه‌های جدید و متنوعی ایجاد شده است. برنامه‌هایی مانند فالوور بگیر اینستاگرام، نینجا گرام، کافه اینستاگرام و ... همگی از جمله برنامه‌های موجود برای افزایش فالوور می‌باشند. اما بهتر است با روش‌های منطقی‌ تر به فکر افزایش دنبال کنندگان خود باشید. شما تنها با تولید محتواهای ناب، ارائه محصولات با کیفیت و همچنین تبلیغات گسترده توسط اینفلوئنسرها و پیج های مشابه در کنار خرید فالوور  می‌توانید بر میزان فالوورهای خود بیفزایید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۱)

  • سارا
    سارا پاسخ

    چیکار کنم بلاک نشم؟>

    • فالووریاب
      فالووریاب

      تغییر ای پی نداشته باششید از فیلترشکن استفاده نکنید و دستی فالو انفالو نکنید

  • سیما
    سیما پاسخ

    فالووریاب ربات خوبی بود قبلا میزدم

  • فرداد
    فرداد پاسخ

    مز پیجم یادم نیست چجوری ازتون فالوور بخرم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بازیابی رمز عبور انجام دهید

  • حلما
    حلما پاسخ

    پیجمو چطوری بیزینس کنم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      باید وارد تنظیمات پیج خود شوید و از پیج عادی به بیزینسی سوییچ کنید

  • کاشانی
    کاشانی پاسخ

    1روزه ربات من کسی رو فالو نمیکنه

    • فالووریاب
      فالووریاب

      از پنل خود به پشتیبان خود پیام دهید تا ربات شما را بررسی کنند

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال