-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
آموزش کامل تبلیغات در اینستاگرام : انواع - روش ها - قالب ها

آموزش کامل تبلیغات در اینستاگرام : انواع - روش ها - قالب ها

یکی از دغدغه‌های کسب و کارها، تبلیغ در فضای مجازی است. حالا سوال اینجاست که این تبلیغ در کجا قرار بگیرد موثرتر است. معمولا مدیران کسب و کار ترجیح می‌دهند تبلیغات خود را در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام انجام دهند. فالووریاب امروز می‌خواهد درباره تبلیغ در پیج های مختلف بزرگ و کوچک اینستاگرام با شما سخن بگوید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

محبوبیت اینستاگرام: تبلیغ در اینستاگرام

از جمله دلایل پیشرفت این برنامه را می‌توان سیاست‌های مناسب سازندگان آن دانست. پس از سال 2010 این نرم افزار پیشرفت سریع و چشم گیر خود را شروع کرد. اینستاگرام در دو ماه اول فعالیت خود توانست دو میلیون کار ثبت نامی داشته باشد. پس از گذشت یک سال از فعالیت اینستاگرام حدود یک میلیون کاربر از سراسر دنیا به این شبکه اجتماعی پیوستند. در آماری که در ژوئن سال 2018 توسط این شبکه اجتماعی منتشر شده است؛ کاربران فعال این شبکه اجتماعی به بیش از یک میلیارد کاربر رسید. این شبکه اجتماعی در سال 2012 توسط فیسبوک به ارزش یک میلیارد دلار خریداری شد. پس از انتشار آمار در سال 2015 مشخص شد حدود 40 میلیارد عکس در این سرویس بارگزاری شده است.

تبلیغات در اینستاگرام چه سودی برای ما دارد؟

می‌توانیم از طریق تبلیغات در اینستاگرام، برندینگ کنیم. بدین‌ معنا‌ که برند خود را به همه معرفی کنیم و از همین طریق افراد بیشتری ما را می‌شناسند. اگر شناخته‌تر شویم، افراد بیشتری به ما اعتماد می‌کنند و این برای کسب و کار ما بسیار سودآور است. هم‌چنین تبلیغات در اینستاگرام یکی از روش‌های پرسود است که در کمترین زمان، درآمدهای بزرگی را برای ما به ارمغان می‌آورد. تبلیغات علاوه بر افزایش فالوور به افزایش بازدید کنندگان پیج‌ها هم سرعت خواهد بخشید. اما این مورد زمانی عملی خواهد شد که شما تعداد فالوور بالایی را داشته باشید؛ خرید فالوور در این باره برای پیج اینستاگرام برای‌تان موثر خواهد بود. در نهایت با داشتن تعداد فالوور بالا می‌توانید به راحتی تبلیغات را شروع کنید و از پیج خود بیشترین بهره را ببرید .

تبلیغات در اینستاگرام

از آنجایی که این شبکه اجتماعی در ایران و سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد؛ به مکانی مناسب برای تبلیغات تبدیل شده است. خوبی استفاده از تبلیغات در اینستاگرام این است که شما به راحتی می‌توانید با هزینه بسیار کم به هدف تعیین شده خود برسید. تبلیغات در اینستاگرام به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که در ادامه این مقاله از وب سایت فالووریاب به توضیح روش‌ها خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.

تبلیغات بازدیدی در اینستاگرام

یکی از مهم‌ ترین انواع تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغات بازدیدی است. در این نوع تبلیغات که از نوع ویو است به منظور به نمایش گذاشتن ویدئو و کلیپ استفاده می‌شود. در این نوع تبلیغات عموما کارفرما یک کلیپ 60 ثانیه‌ای به همراه متن به مدیر پیج ارائه می‌دهد و تعداد ویو مورد نظر خود را مشخص می‌کند؛ پس از آن مدیر پیج در ساعت درخواستی کارفرما، اقدام به درج تبلیغ در صفحه خود می‌کند. این نوع تبلیغات عموما در پیج‌های سفارش داده می‌شوند که فالوورهای زیادی داشته باشد و یا به نوعی در دسته اینفلوئسرها باشد. هزینه این نوع تبلیغات اینستاگرام بر اساس میزان بازدید محاسبه می‌شود و معیار کارفرما در این نوع تبلیغات دیده شدن کامل ویدئو خواهد بود.

تبلیغات ساعتی در اینستاگرام

از دیگر روش‌های جذاب تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغات ساعتی است. در این نوع تبلیغات آگهی شما به میزان ساعت مشخصی در صفحه تبلیغ گیرنده قرار خواهد گرفت و پس از آن تبلیغ شما از پیج حذف خواهد شد. هزینه تبلیغات در این روش بر اساس میزان ساعتی که تبلیغ بر روی پیج فعال باشد محاسبه می‌شود. به عنوان مثال اگر تبلیغ شما به مدت 24 ساعت فعال باشد شما تنها هزینه همین 24 ساعت را پرداخت خواهید کرد. این روش تبلیغات را می‌توان یکی از مناسب‌ترین روش‌های تبلیغاتی در اینستاگرام دانست. معمولا شرکت‌های گوناگون، هزینه‌های متفاوتی بر اساس میزان فالوور اینستاگرام و میزان درگیری مخاطب برای تبلیغات در نظر می‌گیرند.

در پایان مقاله قابل به ذکر است بدانید که تبلیغ در نهایت منجرب به افزایش فالوور پیج شما خواهد شد و بازدید کنندگان زیادی را تجربه خواهید کرد اما پیشنهاد می‌شود در کنار تبلیغ، از خرید فالوور هم استفاده کنید؛ زیرا خرید فالوور به جمع آوری فالوور و افزایش بازدید پیج و پست‌های اینستاگرام سرعت می‌بخشد.

 

انواع تبلیغات در پیج‌های اینستاگرام

همان‌طور که گفته شد تبلیغات در اینستاگرام انواع مختلفی دارد که هرکدام در مواقع خاص خودش به کار می‌رود.تبلیغات در اینستاگرام شامل انواع زیر است:

• تبلیغات بازدیدی

• تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ

• تبلیغات اسپانسری

• تبلیغات خارجی

• تبلیغات کمپینی

• تبلیغات کلیکی

هرکدام از این موارد کاربرد مخصوص به خود را دارد که با توجه به نیاز کاربر از آن استفاده می‌شود. در زیر به توضیح کامل تک‌تک این موارد می‌پردازیم.

تبلیغات بازدیدی

محبوب‌ترین و رایج‌ترین تبلیغات در اینستاگرام،تبلیغات بازدیدی است که به دو صورت پست و استوری انجام می‌گیرد.در این نوع تبلیغ شما بدون محدودیت و به تعداد دلخواه در قالب پست و یا استوری قرار می‌گیرد که بازدید زیادی از مخاطبان را به همراه دارد. هرکدام از دو قالب پست و استوری تعرفه‌ها و مقررات مختلفی دارد که باید در هنگام تبلیغ آن‌ها را رعایت کرد.همچنین محتوای عکسی یا ویدئویی نیز دارای تعرفه‌های متفاوتی است که با توجه به نیاز کاربر و درصد بازخورد آن باید از آن استفاده کرد. اگر بتوانید بنری خلاقانه و زیبا برای محتوای تصویری خود و کلیپی گیرا و جذاب برای محتوای ویدیویی خود تولید کنید مطمئن باشید مخاطبان زیادی را جذب پیج خود می‌کنید.

تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ

حتماً می‌دانید که اینفلوئنسر در اینستاگرام به کسی گفته می‌شود که تأثیر زیادی بر مخاطبانش بگذارد.پس طبیعی است اگر شما پیشنهادی از طرف این افراد بشنوید با علاقه بیشتری به دنبال آن خواهید رفت.اگر خود را به‌جای مخاطبان بگذارید میدانید که دنبال کردن پیج اینفلوئنسرهای اینستاگرامی تأثیر زیادی در استفاده شما از فضای مجازی دارد.مثلاً اگر پیجی را تبلیغ کنند شما هم آن را دنبال می‌کنید یا اگر از اتفاقی حمایت کنند شما هم آن کار را می‌کنید و از این دسته اتفاق‌ها. به این عمل در اینستاگرام "اینفلوئنسر مارکتینگ" می‌گویند.

اینفلوئنسر در اینستاگرام به سه دسته کوچک،بزرگ و سلبریتی تقسیم می‌شود.اینفلوئنسر کوچک یا micro influencer کسی است که بین 2 الی 100هزار فالوور دارد و مخاطبان آن تأثیر زیادی از آن می‌گیرند.این نوع از اینفلوئنسرها برای برندهایی که می‌خواهند هزینه‌ی اندکی بکنند مناسب هستند. اینفلوئنسر بزرگ یا macro influencer کسی است که بیشتر از 100هزار فالوور دارد و محتوای آن در مورد موضوعی خاص و یا علاقه‌ی شخصی است که از کیفیت بالاتری نسبت به میکروها برخوردار است.آن‌ها بین مخاطبانشان اعتبار زیادی دارند و مخاطبان آن‌ها روزبه‌روز بیشتر افزایش می‌یابند.

سلبریتی‌ها مهم‌ترین نوع اینفلوئنسر محسوب می‌شوند که درواقع از طریق دیگری غیر از اینستاگرام معروف شده‌اند.مثلاً بازیگران،ورزشکارها،خواننده‌ها و افرادی که خودتان بیشتر می‌شناسید.این افراد دارای فالوورهای میلیونی هستند و دنبال کنندگان آن‌ها اکثراً طرفداران آن‌ها هستند و تبلیغ در پیج آن‌ها می‌تواند منبع اطلاع‌رسانی اخبار زیادی باشد.

تبلیغات اسپانسری

تبلیغات مؤثر خود پلتفرم اینستاگرام که به Sponsored Ads یا Promote معروف است کاملاً برنامه‌ریزی‌شده و استاندارد است که می‌تواند جامعه هدف را بر اساس سن و علایق و موقعیت مکانی‌شان مورد هدف قرار دهد.این روش پیشنهاد شرکت اینستاگرام است برای تبلیغ کسب‌وکارهای بیزنسی که امکانات جذاب آن باعث محبوبیت این روش شده است.هدف‌گیری صحیح و با برنامه ازجمله مزایای اصلی این روش محسوب می‌شود که مخاطبان را بر اساس سن،منطقه،رفتار و علایقشان مورد هدف قرار می‌دهد.قابلیت آمارگیری از طرف خود اینستاگرام نیز یکی دیگر از مزایای این روش به شمار می‌آید که کار را برای تبلیغ‌کنندگان بسیار راحت کرده است.

تبلیغات خارجی

تبلیغات در صفحات خارجی و بین‌المللی اینستاگرام یکی از مؤثرترین راه‌ها برای پیدا کردن مخاطب بین‌المللی است.بسیاری از کسب‌وکارهای ایرانی به دنبال ورود به عرصه بین‌المللی هستند که اینستاگرام این بستر را برای آن‌ها به‌طور مجازی فراهم کرده است.این کار علاوه بر اینکه مزایایی ازجمله پیشرفت در عرصه جهانی، پیدا کردن مخاطبان بین‌المللی و معتبر شدن پیج‌تان دارد، نگرانی‌هایی برای تبلیغ‌کنندگان ازجمله چگونگی اعتماد به ادمین خارجی،پرداخت ارزی به پیج‌های خارجی،تشخیص صحت اطلاعات و آمار و غیره را نیز به همراه خواهد داشت.شرکت ‌های دیجیتال مارکتینگ توانسته با برطرف کردن تمامی این دغدغه‌ها شما را در پا نهادن به عرصه‌ی بین‌المللی بازار تجاری همراهی کند.

تبلیغات کمپینی

تبلیغات در فضای مجازی اگر به‌طور مداوم و گروهی صورت گیرد می‌تواند تأثیر بیشتری داشته باشد که ازاین‌رو طراحی کمپین‌های اینستاگرامی برای تبلیغات کمک ویژه‌ای به این موضوع می‌کند. کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ با بررسی موضوع تبلیغ شما،بودجه موردنظر،وضعیت کسب‌وکار و هدفی که دارید برای شما کمپین‌های همه جانبه‌ای برای تبلیغات فراهم و طراحی می‌کنند تا با بیشترین سرعت ممکن به موفقیت در فضای مجازی برسید.این کمپین‌ها به‌شدت در پیشرفت شما نقش دارند زیرا به‌طور منسجم و گروهی انجام می‌پذیرند.درنتیجه کارشناسان ما جزوی از تیم شما محسوب می‌شوند و تمام تلاششان را برای رسیدن به هدف شما می‌کنند.

تبلیغات کلیکی(CPC)

این روش از طریق لینک تبلیغاتی صورت می‌گیرد و به این‌گونه است که بر اساس تعداد کلیکی که بر روی لینک تبلیغاتی شما می‌شود یک بازدید به آن اضافه می‌شود.این لینک می‌تواند از طریق اینستاگرام،وب‌سایت و یا اپلیکیشن باشد که با توجه به سیستم آنالیز گزارشی از تجزیه‌وتحلیل آمار تبلیغاتی در اختیار شما قرار می‌گیرد.تعرفه این روش متفاوت‌تر از روش‌های دیگر است زیرا به تست اولیه نیاز دارد.

 

قالب‌های تبلیغات در پیج‌های اینستاگرام

ادمین ها و اینستاگرامر‌های برای این‌که بتوانند از طریق تبلیغات در پیج‌های اینستاگرام شاهد گرفتن یک فیدبک عالی و افزایش فالوور باشند، بسیار زیرکانه و هوشمندانه از قالب‌های تبلیغاتی متناسب با موضوع استفاده می‌کنند، که بازخورد چشم گیری از این کار (استفاده از قالب‌های آگهی) گرفته‌اند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر هیچ پیش زمینه‌ای از فعالیت‌های تبلیغاتی ندارید با دنبال کردن ادامه مطلب چهارچوب اصلی تبلیغات را بشناسید، در این مطلب فالووریاب قصد دارد شما را با گونه‌های مختلف این قالب‌ها آشنا کند.

√ استفاده از تبلیغات ویدیویی

با توجه به علاقه‌ی مردم به دیدن کلیپ و ویدیو‌های جذاب وکوتاه ، تبلیغات ویدویی جزء قدرتمند‌ترین قالب‌های آگهی به شمار می‎رود. استفاده از این روش می‌تواند به بهترین نحو مخاطب را با محصول و خدمات تبلیغاتی درگیر می‌کند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما با منتشر کردن تبلیغات ویدیویی از محصولاتتان به بهترین شکل مشتریانتان را جذب کنید و فالوور واقعی دریافت کنید.

√ استفاده از عکس برای تبلیغات

استفاده ازعکس برای تبلیغات یکی دیگر از موثرترین روش‌هایی است که اکثر پیج‌های پربازدید از آن استفاده می‌کنند، عکس‌های تبلیغاتی معمولا با عبارت " مورد حمایت" که در بالای سمت راست عکس نوشته می‌شود در اینستاگرام منتشر می‌شوند.

√ استفاده از تبلیغات خیمه‌ای

(Marquee ads) یا تبلیغات خیمه‌ای یکی از روش‌های تبلیغاتی تضمین شده‌ای‌ است که افراد بسیاری آن را در پیش می‌گیرند. نحوه‌ی فعالیت این روش به این صورت است که تبلیغ به اشتراک گذاشته‌ی شما در اولین پست‌های پیشنهادی به کاربر نمایش داده می‌شود، یکی از ویژگی خوب این روش این است که شما در روز می‌توانید تبلیغاتتان را چند بار در معرض دید کاربران قرار دهید و فالوور اینستاگرام بگیرید.

آمار اینستاگرام برای تبلیغات

جالب است بدانید اینستاگرام با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر فعال و همچنین 30 میلیون کاربر ایرانی فعال یکی از مهم‌ترین زمینه‌ها برای عرصه‌ی تبلیغات است زیرا کاربران آن جهانی و با سلایق و عقاید مختلف هستند و به همین دلیل برای کسانی که در زمینه‌ی تبلیغات فعالیت می‌کنند بسیار گزینه مناسبی می‌باشد. همچنین طبق آمار منتشرشده بالغ‌بر 70 درصد افرادی که در اینستاگرام تبلیغی را مشاهده می‌کنند به آن واکنش نشان می‌دهند و تقریباً یک‌سوم کاربران تابه‌حال حداقل یک‌ بار برای خرید محصول از اینستاگرام اقدام کرده‌اند. از این‌ رو تبلیغاتی که جامعه هدف مناسب‌تری را انتخاب کنند و دارای ایده‌های خلاقانه‌تر باشند شانس بیشتری برای جذب مشتری دارند.

 

تبلیغات در پیج‌های بزرگ اینستاگرام چه تأثیری بر افزایش مخاطب دارد؟

بزرگ‌ترین مزیت صفحات بزرگ اینستاگرام نسبت به بقیه‌ی صفحات، تعداد مخاطبان و بازدیدهای زیادی است که از پست‌های آن می‌شود.همین دلیلی است بر اینکه اگر کسی به دنبال تبلیغ در پیجی برای کسب‌وکار خود می‌رود ناخودآگاه پیج‌های پربازدید تر را موردنظر قرار دهد. بدیهی است که هرچقدر تبلیغ شما در پیج‌های پرمخاطب‌تری قرار گیرد،بازدید بیشتر و درعین‌حال نتیجه‌ی بهتری برای شما خواهد داشت. یکی از نکات مهمی که باید آن را همواره به خاطر داشته باشید "انتخاب صحیح جامعه هدف" است.اگر در انتخاب جامعه‌ی هدف خود دقت نکنید تبلیغ شما بدون شک با شکست روبه‌رو خواهد شد.به‌عنوان‌مثال فرض کنید کسب‌وکاری در رابطه با فروش پوشاک راه انداخته‌اید و می‌خواهید در اینستاگرام برای آن پیجی بزنید تا به‌صورت مجازی نیز فعالیت کنید.در ابتدا تصمیم به تبلیغ کار خود در اینستاگرام دارید و به دنبال پیجی هستید که بتوانید در آن تبلیغات کنید.در اینجا سؤال یا بهتر است بگوییم پیشنهادی برای شما مطرح می‌شود که می‌توانید یکی از آن را انتخاب کنید.

"تبلیغ در پیجی خبری با 500هزار فالوور یا تبلیغ در پیج پوشاک با 100هزار فالوور؟" آیا به تعداد فالوورهای پیج هدف نگاه می‌کنید یا به زمینه‌ی فعالیت آن؟ اینجاست که تفاوت تبلیغ مؤثر و بیهوده مشخص می‌شود زیرا اگر گزینه اول را انتخاب کنید باوجود جامعه هدف بیشتر قطعاً بازخورد کمتری دریافت خواهید کرد.اما در صورت انتخاب گزینه دوم چون جمعه هدف مناسبی را انتخاب کرده‌اید بازخورد بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

تبلیغ در پیج‌های اینستاگرام برای چه کسب‌وکارهایی مفید است؟

به‌طورکلی تبلیغات در اینستاگرام به دلیل هزینه‌های اندکی که نسبت به باقی روش‌های تبلیغاتی دارد برای هر کسب‌وکاری توصیه می‌شود.همچنین به دلیل وسعت دایره‌ی کاربران این شبکه اجتماعی در ایران و جهان و محبوبیت بالایی که دارد می‌توان از این شبکه مجازی برای تبلیغات در هر عرصه‌ای استفاده کرد. بسیاری از بازاریابی‌های اینترنتی امروزه توسط اینستاگرام صورت می‌گیرد و طبق آزمایش‌های انجام‌شده این روش یکی از نوین‌ترین و مؤثرترین روش‌های تبلیغات اینترنتی به‌حساب می‌آید.

نکته مهم

ازآنجایی‌که شبکه جهانی اینستاگرام عکس محور است و ستون اصلی آن را محتوای تصویری تشکیل می‌دهد باید حتماً در انتخاب عکس یا ویدئوی مناسب برای تبلیغات دقت زیادی کرد.تولید محتوای خلاقانه،استفاده از عکس‌های زیبا،رنگ‌های شاد،تایپوگرافی‌های جذاب،همچنین ساخت تیزرهای تبلیغاتی دیدنی به همراه متن و موسیقی مناسب ازجمله عواملی است که برای تبلیغات در پیج‌های اینستاگرام لازم و کارآمد است. در چنین مواقعی خود را بجای مخاطب بگذارید و ببینید آیا اگر خودتان این بنر تبلیغاتی یا ویدیو را می‌دیدید به دنبال آن می‌رفتید یا خیر. با تبلیغات اینستاگرامی پیج خود را به‌سرعت رونق ببخشید، اگر می‌خواهید پیج‌تان در فضای مجازی از محبوبیت بالایی برخوردار شود و یکی از غول‌های اینستاگرام شوید به دنبال خرید فالوورهای تقلبی زیاد نروید زیرا باگذشت زمان کمی از تأسیس پیج‌تان همان فالوورهای واقعی اندکی هم که داشتید از دستتان خواهد رفت.بهترین گزینه تبلیغ در پیج‌های اینستاگرام است که می‌توانید با این روش با پرداخت هزینه‌هایی معقول و مقرون‌به‌صرفه در کوتاه‌ترین زمان ممکن مخاطبان مخصوص به خود را جذب کنید.

پس از جذب مخاطب سخت‌ترین کار نگه‌داشتن آن‌ها در پیج است که این امر با تولید محتوای مناسب و به‌موقع امکان‌پذیر است.اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که باب میل فالوورهایتان باشد آن‌ها را مشتری ثابت خود کرده‌اید اما اگر در تولید محتوای خود دقت لازم را نداشته باشید با افت مخاطب روبه‌رو خواهید شد.

 

سخن پایانی آنچه که باعث می‌شود کسب و کار شما در بین رقیبان و اطرافیانتان متمایز به نظر برسد، استفاده از شگرد‌های معجزه آسای تبلیغات و افزایش فالوور اینستاگرام است. تبلیغات تاثیرگذارترین راهی است که مدیران در کسب و کار‌های آنلاین در فضای مجازی باید در پیش بگیرند تا بتوانند از آن طریق به اهدافی که در سر می‌پرورانند برسند. از این رو تبلیغات در پیج‌های اینستاگرام با شگرد‌های گوناگونی که مدیران‌شان در پیش گرفته بودند و در طی مطالب ذکر شد توانستند گام‌های موثری برای رسیدن به اهدافشان بردارند. فالووریاب به پاس همراهی شما عزیزان تا پایان مطالب نهایت تشکر و قدردانی از شما عزیزان را دارد.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۶)

  • نگار
    نگار پاسخ

    پیج من 2 ماه پریده نمیتونم بیارمش چیکار کنم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      مراحل بازایابی اکانت اینستاگرام را انجام دهید

  • هانیه
    هانیه پاسخ

    رمز تایید هویت دو مرحله ای بهم ارسال نمیشه چیکار کنم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      چک کنید شماره صحیح باشد و از فیلترشکن نیز استفاده کنید

  • دشتی
    دشتی پاسخ

    پیچ من دیسیبل شده خواهشمندم کمکم کنید

    • فالووریاب
      فالووریاب

      اموزش بازیابی اکانت اینستاگرام را بخوانیددر سایت موجود است

  • سارا
    سارا پاسخ

    اپلیکیشن رو نمیتونم دانلود کنم چرا؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      به پشتیبانی فالووریاب پیام دهید تا مشکلتان بررسی شود

  • شهرزاد کاملی
    شهرزاد کاملی پاسخ

    رباتتون خیلی عالیه

    • فالووریاب
      فالووریاب

      موفق باشید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال