-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
پیج‌های بزرگ اینستاگرام چه ویژگی‌هایی دارند؟

پیج‌های بزرگ اینستاگرام چه ویژگی‌هایی دارند؟

پیج های بزرگ چه ویژگی هایی دارند‌؟

√ تخصصی هستند

اغلب پیج‌هایی که تجارت‌های بزرگ انجام می‌دهند، یک تخصص خاص دارند. پیج‌های تخصصی معمولا فالوورهای زیادی دارند و اکثر این فالوورها هدفمند هستند. بدین‌ معنا که فالوورهای آن‌ها معمولی نیستند و همه‌ی آن‌ها طبق قوانین پرسونا، جمع‌آوری شده‌اند. فرض کنید شما فالوورهای زیادی برای پیج خود دارید اما هر کدام از آن‌ها در یک تخصص متفاوت از کسب وکار شما فعالیت دارند. این فالوورها نمی‌توانند برای شما سودآور باشند و تنها یک فالوور یا دنبال‌کننده بی‌هدف هستند. همچنین باید بدانید پیج‌های تخصصی، تبلیغات را هدفمند می‌کنند. برای مثال یک پیج مربوط به دکوراسیون داخلی، پیجی است که همه مطالب مربوط به دیزاین را در خود جای داده است و مخاطبان آن، به طور معمول، طراح و یا معمار هستند. حالا اگر شما برای افزایش فالوور اینستا قصد استفاده یک تبلیغات مربوط به مبلمان یا وسایل مربوط به دکوراسیون داشته باشید می‌توانید بالاترین جذب مخاطب هدفمند را از این طریق داشته باشید.

√ دنبال کننده یا فالوورهای زیادی دارند

پیجی که می‌خواهید تبلیغات خود را در آن انجام دهید باید فالوورهای زیادی داشته باشد. البته در مطالب بالا هم اشاره کردیم، به عددی که در پیج‌ها ثبت می‌شود نباید اطمینان کرد چرا که شاید فالوورهای آن پیج، تقلبی باشد. پس باید در ابتدا مطمئن شوید که فالوورهای پیجی که انتخاب کردید فالوور واقعی بوده و فیک نباشد. سوال مطرح شده در این قسمت این است که چگونه اطمینان حاصل کنید که فالوورهای این پیج تقلبی نیستند! تشخیص دادن این امر زیاد سخت نیست فقط باید به چند نکته‌ی کوچک توجه کنید. برای مثال یک پیج را می‌بینید که K300 فالوور دارد، برای اینکه از صحت این تعداد فالوور مطمئن شوید، باید به تعداد لایک‌های آن پیج توجه کنید. اگر تعداد لایک‌های آن پیج به نسبت فالوورها بسیار کم باشد، در اینجا شما مطمئن می‌شوید که فالوورهای این پیج تقلبی هستند. یک فرمول ساده وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. برای محاسبه باید تعداد فالوورها را در 16درصد ضرب کنید، عدد به دست آمده باید تقریبا با تعداد لایک‌ها برابر باشد.

البته باید بدانید برخی از پیج‌ها لایک و پکیج فالوور را هم خریداری می‌کنند. پس باید چه کار کرد؟ یک روش نسبی دیگر هم وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. می‌توانید تعداد کامنت‌ها را با تعداد فالوورها مقایسه کنید. معمولا پیج‌هایی که فالوورهای اصلی دارد تعداد کامنت های آن هم به نسبت زیاد است.

 

روش های تبلیغات در پیج های بزرگ اینستاگرام

• تبلیغات ویدئویی:‌ همان‌ طور که از نام این نوع تبلیغات معلوم است، این تبلیغات به صورت محتوای ویدئویی صورت می‌گیرد. برای این‌ کار شما باید یک کلیپ از کسب و کار خود تهیه کنید و تبلیغ آن را در پیج های بزرگ بگذارید. این تبلیغ معمولا به صورت یک شبانه روز اعتبار دارد اما شما می‌توانید با پرداخت بهای بیشتر آن را تمدید کنید.

• تبلیغات بنری:‌ در این تبلیغات شما یک عکس یا یک بنر طراحی شده از کسب و کار خود تهیه می‌کنید و آن را در پیج مربوطه منتشر می‌کنید. دقت داشته باشید این بنر باید بسیار جذاب باشد و از طراحی خوبی بهره‌مند باشد تا بتوانید بازخورد مثبت دریافت کنید.

• تبلیغات استوری: تبلیغات استوری در اکثر مواقع 24 ساعته است و بازخورد خوبی هم دارد چرا که افراد زیادی، ابتدا که وارد پیج خود می شوند، استوری‌های خود را چک می‌کنند سپس به سراغ پست‌ها می‌روند.

 

سخن پایانی

پیشنهادی که برای شما داریم برای رشد سریع پیج مربوط به کارتان، خرید پکیج فالوور است. خرید فالوور یکی از مزیت‌های خوبی می‌باشد که فرصت را برای افرادی که زمان برایشان اهمیت دارد، کاهش می‌دهد. اگر قصد خرید فالوور برای افزایش پیج اینستاگرام خود را دارید، سعی کنید از سایت‌های معتبر که سابقه دیرینه دارند، استفاده کنید. یکی از سایت‌های معتبر، سایت فالووریاب می‌باشد که می‌توانید از خدمات این وب سایت بهره ببرید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۶)

  • سینا
    سینا پاسخ

    من شماره و ايميلم رو ميزنم که اکانت بسازم ولي نميشه چکار کنم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      از شماره و ایمیل تکراری که قبلا با آن پیج ساخته اید، استفاده نکنید

  • حکمت
    حکمت پاسخ

    من قبلا پيج داشتم که فک کنم خساب کاربري من به خاطر رعایت نکردن شرايط اينستا مسدود شده الان اون شماره يا ايمیل جديد حساب کاربري ايجاد کنم لطفا کمک کنید

    • فالووریاب
      فالووریاب

      باید با شماره و ایمیل دیگری پیج جدید ایجاد کنید

  • دانیال
    دانیال پاسخ


    ايا اينستاگرام برنامه ايي داره ، که بشه با کامپيوتر وارد اينستاگرام شد

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سایت اینستاگرام را باید در کامپیوتر باز کنید و لاگین شوید

  • همزه
    همزه پاسخ

    من میترسم با ربات پیجم غیر فعال شه

    • فالووریاب
      فالووریاب

      خیر ربات فالووریاب مطابق با الگوریتم اینستاگرام فعالیت میکند

  • پری
    پری پاسخ

    میشه فقط آقا یا خانم فالو کنه تو یه شهر خاص؟؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      امکان این کار هست اما به علت کاهش سرعت جذب فالوور توصیه نمی شود

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال