-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
همه چیز درباره خرید فالوور فعال اینستاگرام

همه چیز درباره خرید فالوور فعال اینستاگرام

از چه وب سایت‌هایی خرید فالوور اینستاگرام را انجام دهیم؟ فالوور بگیر اینستاگرام به چه معناست؟ خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش یعنی چه؟ اینستاگرام را می‌توان یکه تاز شبکه‌های اجتماعی حال حاضر ایران در نظر گرفت. این شبکه اجتماعی با ارائه خدمات جالب و رایگان توانسته است طرفداران زیادی در ایران و خارج از ایران برای خود فراهم آورد. به دلیل محبوبیت زیاد و همچنین استفاده زیاد کاربران از این شبکه اجتماعی عموما بازخورد بسیار زیادی را می‌توان از این شبکه اجتماعی انتظار داشت. لازمه انجام تبلیغات در اینستاگرام پیدا کردن صفحه‌های مناسب با تعداد فالوور و لایک بالا است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

فالوور به چه معناست از مهم‌ ترین و رایج ‌ترین اصطلاحاتی که عموما بین استفاده کنندگان اینستاگرام رایج است، اصطلاح فالوور است. این اصطلاح را می‌توان یکی از رقابتی ترین اصطلاحات این شبکه اجتماعی محبوب دانست. این کلمه در زبان انگلیسی به معنای دنبال کننده است. انگلیسی زبان‌ها عموما به دنبال کنندگان یک حزب، طرز فکر و یا عقیده فالوور می‌گویند. حال این کلمه در شبکه اجتماعی اینستاگرام از همین مفهوم گرفته شده است. ما در اینستاگرام به افرادی که صفحه‌ای را دنبال می‌کنند؛ فالوور می‌گوییم. اطلاع یافتن از این اصطلاحات به شما کمک خواهد کرد که به یک دید کلی و مناسب از این شبکه اجتماعی دست یابید.

رقابت بر سر تعداد فالوور

از موضوعات رقابتی در اینستاگرام تعداد فالوورهای هر صفحه یا شخص است. هر چه تعداد فالوورهای یک صفحه بیشتر باشد، ارزش و اعتبار آن صفحه در نزد دیگران بیشتر خواهد بود. روش‌ها و راه‌های مختلفی برای افزایش تعداد فالوور وجود دارد. از چیدن استراتژی محتوای مناسب تا خرید فالوور، این موارد به شما کمک خواهد کرد تا به درستی بتوانید راه مناسب برای افزایش فالوور خود را پیدا کنید. برای افزایش تعداد فالوور و همچنین لایک می‌توانید اقدام به خرید لایک اینستاگرام نمایید.

دسته بندی‌ پیج‌های اینستاگرام

صفحه‌های اینستاگرام در سه حالت کلی می‌توانند قرار بگیرند. شما باید با توجه به نحوه استفاده و همچنین نوع استفاده خود اقدام به انتخاب یکی از سه مورد توضیح داده شده در ادامه بگیرد.

• پروفایل‌های خصوصی

• پروفایل‌های عمومی

• پروفایل‌های تجاری

همان طور که از نام این پروفایل‌ها مشخص است در پروفایل خصوصی هر گونه درخواست برای دنبال کردن باید توسط ادمین صفحه پاسخ داده شود و برای دیدن پست‌ها فرد باید حتما جزو دنبال کنندگان شما باشد. در پروفایل‌هایی عمومی نیازی به فالوو کردن برای دیدن پست‌ها نخواهد بود. پروفایل‌های تجاری علاوه بر امکانات پایه دیگر پروفایل‌ها، آمارهای جالبی به شما از قبیل تعداد نمایش، تعداد بازدید یکتا و مواردی دیگر را به شما نمایش خواهد داد. توجه داشته باشید که شما به هیچ وجه نخواهید توانست اکانت‌های خصوصی را در حالت تجاری قرار دهید.

چرا تبلیغات در اینستاگرام

از آنجایی که اینستاگرام به عنوان اولین شبکه اجتماعی حال حاضر ایران تبدیل شده است؛ و عموم افراد جامعه از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند. تبلیغات در این شبکه اجتماعی از رونق و بازدهی بالایی برخوردار است. به همین منظور اکثر پیج‌های محبوب اقدام به درج تبلیغات در صفحه خود می‌کنند. جالب است بدانید که هزینه انتشار یک استوری در صفحه‌های پر طرفدار اینستاگرام از یک میلیون شروع می‌شود. در ادامه به توضیح موارد مهم در رابطه با اصطلاحات تبلیغات در این شبکه اجتماعی می‌پردازیم. در هنگام تبلیغ در پیج‌ها توجه داشته باشید که ادمین پیج تعداد فالوور و لایک را به وسیله خرید لایک اینستاگرام افزایش نداده باشد.

فالوور واقعی اینستاگرام

تمام ادمین‌های صفحه‌های اینستاگرام به دنبال روشی برای افزایش فالوور واقعی هستند. اصطلاح فالوور واقعی برای افرادی به کار گرفته می‌شود که به عنوان یک شخص حقیقی در اینستاگرام فعالیت می‌کنند. فالوور واقعی در مقابل فالوور فیک قرار دارد. فالوور واقعی اگر به درستی هدایت شود می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور به عنوان سرنخ (Lead) و یا حتی جزو خریداران محصول و استفاده کنندگان آن باشد.

فالوور فیک در اینستاگرام

همان طور که گفته شد فالورر فیک در مقابل فالوور واقعی قرار دارد؛ این فالوور‌ها عموما توسط نرم‌ افزارها ساخته می‌شوند و از این فالوورها نمی‌توان انتظار تعامل با صفحه را داشت. به نوعی می‌توان فالوور فیک را بادمجان دور قاب چین دانست. این فالوورها هیچگونه ارزشی برای شما نخواهند داشت به جزو افزودن تعداد فالوورهای شما. پس اگر در شروع راه هستید می‌توانید برای اعتبار بخشی به صفحه و کسب و کار خود اقدام به خرید فالوور کنید. هستند وب سایت‌ها و نرم افزارهایی که می‌توان با استفاده از آن فالوور رایگان دریافت نمایید. فالوور فعال در اینستاگرام از انواع دیگر اصطلاحاتی که در مورد اینستاگرام به کار می‌رود می‌توان به فالوور فعال اشاره کرد. حال سوالی که باید به آن پاسخ داد این است که ما چرا نیاز فالوور فعال داریم؟ فالوور فعال به فالوورهای گفته می‌شود که میزان قابل قبولی فعالیت روزانه در اینستاگرام دارد. این کاربران عموما اعمالی مانند:

• لایک کردن پست و حتی پست‌های اکسپلور

• درج کامنت در نوشته‌ها

• دیدن استوری پیج‌ها و دیگران

• بازدید ویدیو‌ها

• عوض کردن عکس پروفایل به صورت متناوب

• گذاشتن پست و استوری در حساب خود

و ... را به صورت روانه انجام می‌دهند. این گونه فالوورها را می‌توان با نام خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش از آن یاد کرد.

خرید فالوور ایرانی

از آنجایی که ما در کشور ایران زندگی‌ می‌کنیم پس نیازی به خرید لایک و خرید فالوور غیر ایرانی نخواهیم داشت. ما به عنوان یک کسب و کار فعال در کشور ایران باید تمام تمرکز و هدف خود را روی مخاطبانی قرار دهیم که در ایران زندگی می‌کنند؛ چرا که این مخاطبان به احتمال زیاد جزو مشتریان بالقوه ما هستند. ما در وب سایت فالووریاب توانسته‌‌ایم هم اکنون خرید فالوور اینستاگرام ارزان ایرانی را برای شما همراهان عزیز فراهم آوریم. لازم به توضیح است به دلیل ایرانی بودن فالوورها از این نوع فالوور به عنوان خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش هم یاد می‌شود. اگر خواهان افزایش فروش و همچنین کسب سود بیشتر در کسب و کار مبتنی بر اینستاگرام خود هستید، لازم است حتما نسبت به خرید فالوور واقعی ایرانی اقدام نمایید. این فالوورها می‌توانند میزان قابل توجه‌ای تعامل را برای صفحه شما به ارمغان بیاورند.

تعامل با دیگران

از جمله روش‌های مناسب برای افزایش لایک و فالوور می‌توان به تعامل با دیگران اشاره کرد. یک قانون اصلی و مهم در اینستاگرام وجود دارد و آن هم ایجاد ارتباط و رابطه است. این شبکه اجتماعی بر اساس پیاده سازی شده است. اگر به دنبال روشی بدون هزینه و مطمئن برای افزایش لایک هستید؛ استفاده از تعامل با دیگران به شما پیشنهاد می‌شود.

معرفی وب سایت فالووریاب

وب سایت فالووریاب برای خرید فالوور اینستاگرام یکی از وب سایت‌های مطرح و تخصصی در زمینه ارائه خدمات فروش فالوور اینستاگرام است. شما با استفاده از این وب سایت خواهید توانست فالوور ارزان خریداری نمایید. شما می‌توانید از این وب سایت خدماتی همچون خرید فالوور ایرانی واقعی، خرید فالوور ارزان، خرید فالوورهای واقعی، و ... را دریافت نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با خرید فالوور اینستاگرام می‌توانید از مشاوران خبره مشاوره لازم را دریافت کنید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۸)

  • حسین مشیر زاده
    حسین مشیر زاده پاسخ

    سلام ،فالور واقعی که به پیج اضافه میشه توسط رباته؟
    یعنی ربات میاد رو پیج؟

  • ماندانا
    ماندانا پاسخ

    رمز پیجم یادم نمیاد چجوری بزنم تو سایت

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بازیابی رمز اکانت اینستاگرام را مطالعه کنید

  • حنانه
    حنانه پاسخ

    پیج من چندروزه بالا نمیاد بیزینسیه با کلی فالوور خیلی نگرانم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      اگر پیجتان دیسیبل شده باید مراحل بازیابی اکانت اینستاگرام را انجام دهید

  • رز
    رز پاسخ

    من نمیتونم اصلا کامنت بدم روی پست ها، یک هفته فکرکنم بیشتره

    • فالووریاب
      فالووریاب

      صبر کنید اینستاگرام پیجتان را از بلاک خارج کند

  • ثریا
    ثریا پاسخ

    اپلیکیشن فالووریاب رو پوشی هواای هم نصب میشه؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله اپلیکیشن فالووریاب برای همه گوشی ها قابل استفاده است

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال