-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
مدیریت زمان‌بندی در اینستاگرام

مدیریت زمان‌بندی در اینستاگرام

با پیشرفت تکنولوژی، زندگی انسان به طور کلی تغییرات چشم گیری داشته است. در زندگی‌های نوین امروزی، استفاده از تلفن همراه، اینترنت و فضا مجازی کاربرد بسیار مهمی داشته، به طوری که افراد بسیار زیادی از این طریق کسب درآمد می‌کنند. همینطور بسیاری از افراد در راه‌های دیگر مانند گذراندن وقت، خواندن مطلب، تماشا کلیپ، دریافت خبرهای مهم و ... از اينستاگرام به عنوان یکی از مهم‌ ترین فضاها استفاده می‌کنند. مدیریت زمان استفاده از اینستاگرام ، اصلی مهم در استفاده از این شبکه است.

همان‌طور که میدانید، افراد بسیار زیادی در آن به صورت کاربرو فالوور مجازی فعالیت می‌کنند و تقریباً می‌توان گفت امروز مهم‌ترین فضا برای کسب اطلاعات می‌باشد. تمامی افراد معروف در آن فعالیت داشته و بسیاری کسب درآمدهای میلیاردی دارند. اما کسانی هم هستند که زمان خود را بی دلیل صرف این فضا کرده و به نوعی اعتیاد آور از آن استفاده می‌کنند. زندگی بسیاری را به تکاپو انداخته و با سرگرمی‌های متفاوت، آن‌ها را به نوعی معتاد ساخته است. استفاده از فضا مجازی نیز یک هنر به حساب می‌آید که امروزه در جامعه ما کمرنگ شده است. خوب است بدانید که ما از نظر سطح آموزش و فرهنگ استفاده، در رتبه پایینی قرار داریم. ما می‌توانیم با استفاده‌های هدفمند و درست‌تر از آن، به نفع خود استفاده کرده و محیط پاک و آرامش بخشی برای خود بسازیم و همچنین به راحتی از آن کسب درآمد کنیم.

روانشناسی مدیریت زمان استفاده از اينستاگرام

منظور از مدیریت زمان استفاده از اينستاگرام ، متوقف کردن زمان و تحت کنترل در آوردن آن نیست؛ بلکه به این معنی است که بتوانیم از زمانی که هم اکنون در اختیار داریم به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و به اهدافی که در زندگی داریم دست يابيم. در واقع مدیریت زمان استفاده از اينستاگرام برابر است با استفاده مطلوب از زمان برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها، متناسب با اهدافی که داریم. مدیریت زمان استفاده از اينستاگرام کاری دشوار نیست، تنها کافی است قبل از ورود به آن، زمانی را تعيين کنیم و هدف مشخص براي استفاده از آن برای خود بگذاريم. هدف‌های ما می‌تواند بلند مدت، میان مدت و کوتاه‌ مدت باشند. اهدافتان را به نحوی تعیین کنید که واقعاً قابل دست یابی و منطقی باشند.

تفکر و احساسی که نسبت به خود دارید، تا حدی تعیین کننده کیفیت زندگی‌تان است و هسته احساسی شخصیت شما، عزت نفس است. یعنی میزانی که خودتان را دوست دارید، نشانگر شخصیت شماست. عزت نفس تا حد زیادی با روش استفاده شما از زمان زندگی‌تان برای دستیابی به اهداف، بررسی می‌شود. استفاده و مدیریت زمان استفاده از اينستاگرام می‌تواند یکی از همان راه‌ها باشد. وقتی به شکل مؤثر کار می‌کنید، عزت نفستان افزایش میابد و بر عکس آن نیز صادق است.

روی دیگر سکه عزت نفس، خود باوری است. یعنی میزانی که خود را شايسته، توانمند، بهره ور، قادر به حل مشکلات، انجام کار و دستیابی به اهداف می‌دانید.

موارد آسیب زا به مدیریت زمان استفاده از اینستاگرام

• مکالمات غیر ضروری و بیش از اندازه با دوستان

• اتلاف وقت برای دیدن پيج هاي متفرقه و دنبال کردن فالوورهای متفاوت

• صرف وقت برای مطالعه یک مطلب بی‌اهمیت و روش‌ها و عادات نادرست

• نداشتن برنامه ریزی صحیح و سستی و بی‌ارادگی در تصمیم گیری و اجرای آن

• نداشتن تمرکز و ترس از شکست در اشتغال

√کاربردی ترین اقدامات جهت مديريت زمان استفاده از اينستاگرام

عضو پیج های علمی و تخصصی که مربوط به کارتان بوده و یا شغلی که به آن علاقه دارید شوید. شما می‌توانید هر چیزی را انتخاب کنید و موقعیت پیشرفت آن را با دیدن مطالب آموزشی، چندین برابر کنید. بهتر است وقت خود را صرف فالو کردن و دیدن علاقه‌مندی هایتان و کارتان کنید. به طور مثال اگر طراح داخلی ساختمان هستيد، می‌تواند با تبليغ کار خود در فضای مجازی کسب درآمد کرده و با دیدن پیج‌های دیگر کاربران و فالوورها ایده گرفته و بر درامد خود بیفزایید.

√از خواندن نظرات در پیج های متفرقه خودداری کنید

این کار می‌تواند موجب ناراحتی و یا خشم در شما شود و زمان مفيدتان از بین برود. در کامنت های پيج های معروف، حرف‌های بسیاری رکيک وجود دارد که نمی‌تواند برای شخصی که برای زندگی خود برنامه دارد آموزنده و مفید باشد. این کامنتها از ناحیه انواع فالوورها نوشته می‌شود.

√بدون برنامه وارد فضا نشوید

اگر کار خاصی ندارید و یا نمی‌دانید که چرا باید در آنجا باشید به اينستاگرام نروید. در مدیریت زمان استفاده از اينستاگرام دقت کافی داشته باشید. قبل از رفتن به این فضا، هدف خود را از ورود تعيين کنید. این مسئله می‌تواند زمان زیادی را برای شما بخرد. در ستينگ برنامه اينستاگرام، گزینه‌ای برای کنترل و توجه به صرف زمان برای برنامه ریزی وجود دارد که می‌توانید برای مدیریت زمان استفاده از اينستاگرام از آن استفاده کنید این برنامه می‌تواند برايتان بسيار جالب و کارآمد باشد. مدیریت زمان استفاده از اينستاگرام بعد از مدتی که توانستید کارهای مثبت در آن انجام دهید، مفید به نظر خواهد رسید. خواهید دید که بسیار فضای جالب و زیبای بوده و مکان خوبی برای تبادل اطلاعات و بازار کار نیز می‌باشد. اگر شما بتوانید فالوورهای خود را زیاد کنید، برای هر پست در این فضا مبلغ قابل توجهی به شما داده می‌شود. در سرتاسر جهان اينستاگرام محلی برای بهتر دیده شدن به حساب می‌آید. تنها کافی است از خلاقیت خود استفاده کرده و در راه درست از آن بهره بگیرید تا ببینید که می‌توان در این فضا چه موقعیت‌هایی کسب کرد و چطور زندگی بهتری را ساخت.

سخن پایانی

مدیریت زمان استفاده از اينستاگرام کار بسیار راحتی است. تنها باید در آن کمی دقت نظر بیشتری داشت و هر کاری را به هر قیمتی انجام نداد. اينستاگرام محلی برای شناخت افراد و مکان‌های دیگر است. استفاده از کارها و نظرات کاری دیگران یادگیری در آن را بسیار راحت و جذاب می‌کند. پس بیاید در استفاده درست از آن به یکدیگر کمک کنیم.

البته این مورد که بتوانید از اینستاگرام استفاده تجاری و حرفه ای داشته باشید را نیز در نظر بگیرید. برای افزایش فالوور و خرید فالوور اینستاگرام روی کمک ما حساب کنید. 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۴)

  • کوروش
    کوروش پاسخ

    سلام من فالوور مجانی میخوام ثبت نام کردم نیومده هنوز

    • فالووریاب
      فالووریاب

      به پشتیبانی فالووریاب تیکت دهید تا 50 شارژ رایگان برایتان فعال شود

  • بهروز
    بهروز پاسخ

    پیجم دایم بلاک میشه یه ترفندی چیزی بدین دربیام از بلاک

    • فالووریاب
      فالووریاب

      قوانین اینستاگرام را رعایت کنید از فیلترشکن استفاده نکنید بیش از حد فالو انفالو یا لایک نکنید

  • صمصامی
    صمصامی پاسخ

    کد تخفیف یلدا نمیزارین؟

  • جمال
    جمال پاسخ

    سلام، 5 هزار فالوور واقعی میخوام، چیکار کنم؟

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال