-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
دلیل محبوبیت اینستاگرام برای کسب و کار آنلاین

دلیل محبوبیت اینستاگرام برای کسب و کار آنلاین

اینستاگرام یک شبکه‌ی اجتماعی پر مخاطب که تبدیل به یک قطب کسب و کار اینترنتی شده است. خرید فالوور اینستاگرام یک راه قابل قبول در بین دارندگان صفحات اینستاگرامی برای داشتن یک شروع پر قدرت در این مسیر است. با فالووریاب همراه باشید تا هر آنچه برای شروع کسب و کار نیاز است را در اختیارتان قرار دهیم.

 

دلیل محبوبیت اینستاگرام در این مدت کم چه بود؟

در سال 2010 میلادی وقتی برای اولین بار اینستاگرام بر روی سیتم عامل IOS به کار افتاد در مدت زمان بسیار کوتاه رکورد دانلود را شکست و سودآوری فراوانی برای خالقان خود به ارمغان آورد. این برنامه‌ی اینترنتی به سرعت گوی سبقت را از برنامه‌های مشابه خود همچون فیس‌ بوک و تویتر ربود. اما چه شد که مردم در سراسر جهان به این سرعت به این برنامه روی آوردند؟ حتما شنیده‌اید که می‌گویند همیشه آنچه که می‌بینید بهتر از آنچه می‌خوانید و می‌شنوید در ذهن ثبت می‌شود. برنامه‌ اینستاگرام یک برنامه تصویر محور است بنابراین مخاطبان این برنامه به سرعت بیشتری با آن ارتباط برقرار می‌کنند. اگر در اینستاگرام کسب و کاری دارید شما به صورت مستقیم می‌توانید با مشتری نهایی خود در ارتباط باشید بدون هیچ گونه واسطه ای که در این میان باشد. در اینستاگرام شما یک تریبون رایگان با 700 میلیون نفر مخاطب در اختیار دارید. فقط کافی است کمی زرنگ باشید تا بتوانید بهترین استفاده را از این فرصت بکنید. همه‌ی این‌ها می‌تواند دلایلی باشد که اینستاگرام به این سرعت به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد.

قدم به قدم تا کسب درآمدهای بزرگ

شاید فکر می‌کنید حالا که افراد زیادی وارد فضای اینستاگرام شده و به کسب درآمد می‌پردازند برای شروع دیر شده است! اما شما سخت در اشتباه هستید، اینستاگرام شبکه‌ای با ظرفیت‌های بسیار زیاد است به شرطی که بدانید چگونه و از کجا شروع به کار کنید. در اوایل شروع به کار این شبکه‌ افرادی وارد شدند که با شناخت ظرفیتهای آن به راحتی راه خود را پیدا کردند. پیج‌هایی با موضوعات طنز، متن‌های عاشقانه ، جوک و انواع دیگر که حتما با این نوع پیج‌ها آشنایی دارید. جذب فالوورهای زیاد این پیج‌های را وارد مسیری دیگر کرد. انجام تبلیغات برای سایر صفحات اینستاگرامی، برای هر ساعتی که تبلیغ یک صفحه‌ی دیگر را می‌گذاشتند پول دریافت می‌کردند. اکنون اگر شما هم قصد دارید در این راه شروع به کار کنید با رعایت چند نکته موفقیت خود را تضمین خواهید کرد.

1. تنظیم پروفایل : تا وقتی که یک پروفایل مناسب با موضوع خود نداشته باشید نمیتوانید شروع به کار کنید. پروفایل شما شامل یک عکس که بهتر است تصویر یا لوگویی از کارتان باشد، نام کاربری و نام صفحه‌ی کابری که هر دو می‌تواند اسمی باشد که می‌خواهید با آن کار خود را شروع کنید. آدرس یک وبسایت که به صورت یک لینک کلکی قرار داده می‌شود و بیوگرامی، در این قسمت توضیحاتی کامل در مورد کار یا هر چیزی که لازم باشد می‌توانید بنویسید و این می‌شود یک معرفی نامه برای پیج شما.

2. محتوای مخصوص به خود داشته باشید : موضوع مورد بحث خود را پیدا کنید و فقط در مورد همان چیزی که مد نظر دارید پست بگذارید. محتوایی که منتشر می‌کنید جدید جالب باشد متن‌های طولانی را بی خیال شوید و هدف خود را با توضیحاتی کوچک و کامل برسانید.

3. جذب فالوور : مهم‌ترین قدم برای موفقیت در اینستاگرام داشتن فالوور است. باید به دنبال راهی برای جذب فالوور و افزایش محبوبیت پیج خود باشید.

خرید فالوور اینستاگرام چه کمکی به ما می‌کند؟

صفحات اینستاگرامی که فالووری بالایی دارند معمولا بیشتر از صفحات دارای فالوور کم مورد توجه قرار می‌گیرند. فالوور زیاد به خودی خود سبب افراد دیگر به این صفحه‌ها می‌شود. اما اگر شما تازه صفحه‌ی خود را تاسیس کرده‌اید و فالوورهای بسیار کمی دارید برای افزایش این تعداد چه راهی مناسب است؟ توصیه‌ی ما به شما خرید فالوور اینستاگرام است. در شروع کار با خرید تعدادی فالوور اعتبار پیج خود را افزایش می‌دهید و باعث جذب فالوورهای بیشتری خواهید شد. افزایش فالوور به وسیله‌ی خرید فالوور اینستاگرام باعث میشود پست شما وارد قسمت جستجوهای اینستاگرام شده و بازدید‌های پیج شما را افزایش دهد. البته شرط این افزایش بازدید داشتن محتوای خوب و جذاب است که بدون داشتن آن هیچ پیشرفتی نخواهید داشت حتی با افزایش فالووری که انجام می‌دهید.

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش امکان دارد؟

وقتی که شما اقدام به خرید فالوور اینستاگرام میکنید قطعا انتظار دارید در قبال پولی که پرداخت می‌کنید فالوورهای واقعی و فعال دریافت کنید. پس در صورتی که فالوورها واقعی باشند به طور قطع شما با ریزش نیز روبرو خواهید بود. وقتی خودتان وارد یک پیج اینستاگرامی میشوید و محتوای این پیج برای شما مناسب نیست و یا جالب و هیجان‌انگیز نیست بلافاصله پیج را ترک می‌کنید. قرار نیست محتوای شما نیز برای همه جالب و کارآمد باشد بنابراین در این راه ریزش فالوور اینستاگرامی امری کاملا طبیعی و معمول است.

خرید فالور واقعی و فعال ایرانی چه نفعی برای شما دارد؟

وقتی شما قرار است در پیج خود یک کسب و کار داشته باشید پس به مشتری‌هایی نیز نیاز دارید. اگر فالووری که خریداری می‌کنید فالوور ایرانی و فعال باشد می‌تواند برای پیج شما تبدیل به مشتریهای ثابت شود. بنابراین در خرید فالوور حتما باید این نکته را در نظر داشته باشید.

چرا فالووریاب انتخابی مناسب برای انجام خرید شما است ؟

برای اینکه فالوور اینستاگرامی خود را خریداری کنید باید مرجعی مناسب و خوب در دسترس داشته باشید که فالوورهای آن تمام ویژگی‌های مورد نظر شما را در بر بگرید. فالووریاب در این راه امتحان خود را به مشتری‌هایش پس داده است و بنابر نظر مشتری‌ها همیشه بهترین خدمات را ارائه داده است. خرید فالوور اینستاگرام از فالووریاب نیز یکی از تخصص‌های این گروه است که با ویژگی‌های زیر در اختیار شما قرار خواهد گرفت:

• قیمت مناسب و تحویل فوری : فالووریاب تلاش می‌کند ارزان ترین قیمت‌ها را به مشتری ارائه دهد و شما سفارش خود را در کمترین زمان ممکن دریافت می‌کنید. • فالوورهایی با کمترین میزان ریزش: همان طور که اشاره کردیم ریزش اتفاقی طبیعی در بین فالوورهای واقعی است اما فالوورهای فالووریاب کمترین میزان ریزش و حتی گاهی بدون ریزش نیز هستند.

• دریافت لایک، کامنت و ویو : علاوه بر افزایش فالوور واقعی شما لایک، کامنت و ویو توسط فالوورهایی کاملا واقعی و عالی دریافت می‌کنید.

سخن آخر

ما ادعای این را داریم کاری که برای شما انجام میدهیم کاملا واقعی و کنترل شده است. با اعتماد به فالووریاب بهترین‌ها را دریافت کنید و یک شروع قوی و بی نقص داشته باشید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۳)

  • هانیه
    هانیه پاسخ

    ببخشید یه سوال من کامنت میزارم روی پیجا یه خطایی میاد نمیفهمم چیه بعد کامنت پاک میشه ، چیکار کنم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      کامنت پیج شما بلاک است چندروز صبر کنید و فعالیت های خود را محدود کنید

  • بهداد
    بهداد پاسخ

    یه مشکلی که من دارم اینه که من رمزمو یادم رفته بود چند بار اشتباه وارد کردم بعد پیجم دیسیبل شد بعد الان از لینک بازگردانی میخوام وارد شم همه چیو میزنم بره مرحله بعد نمیره میگه اول برو اینستاگرام تایید کن که شمایی بعدا درخواست بده
    خب متاسفانه من اصلا رمزمو نمیدونم که بخوام کاری بکنم و ایمیل و شماره تلفنو میزنم مینویسه کاربر یافت نشد!
    خواهش میکنم راهنماییم کنید
    با وی پی ان هم وارد شدم فرقی نکرد

  • مهران
    مهران پاسخ

    قیمت های فالوورهاتون مناسب است، ایا واقعا فالوورها واقعی ان؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      با سلام

      فالووریاب برای شما فالوور واقعی فعال و هدفمند برای موضوع پیج شما از پیج هایی که شما تعیین می کنید جذب می کند. در ربات اینستاگرام فالووریاب سیستم جذب فالوور واقعی بر اساس فعالیت مداوم و تعاملی در پیج اینستاگرام شماست. فالوویاب فالوروهای پیج هایی که شما تعیین می کنید(پیج های هم موضوع و هدف پیج شما) را فالو می کند این افراد در صورت تمایل شما را فالو خوهند کرد.
      فالو کردن افراد از پیج های تعیین شده شما و فالوبک این افراد در صورت علاقه با تصمیم خودشان است و جذب فالوورها زمانبر است اما فالوورهای واقعی و هدفمند جذب پیج شما خواهد شد.

      برای اطلاع بیشتر از روش کار ربات اینستاگرام صفحات اصلی و راهنمای ربات و سوالات متداول را در سایت مطالعه فرمایید.

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال