-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
آموزش افزایش بازدید استوری اینستاگرام

آموزش افزایش بازدید استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام از قابلیت‌های قدیمی این شبکه اجتماعی است و بنابراین نقش مهمی هم در میزان رشد پیج شما و پیشرفتتان دارد. اما مهم است بدانید چطور از این امکان استفاده کنید تا بیشترین بازدهی را برایتان داشته باشد و بیشترین بازدید را از طریق استوری کسب کنید. مهم نیست در پیجتان چه فعالیتی دارید. اگر فروشنده هستید، اگر اینفلوئنسر هستید، اگر سلبریتی هستید، اگر یک موسسه خیریه دارید، اگر شاعر یا نویسنده هستید و فعالیت فرهنگی انجام میدهید... در هر حالتی داشتن یک جامعه مخاطب گسترده به معنای فروش بیشتر یا اثرگذاشتن بر افراد بیشتری است. اگر قصد افزایش تعداد فالوورهایتان را دارید، می‌توانید از صفحه اصلی سایت ما گزینه خرید فالوور را انتخاب کنید. اما در این مقاله از فالووریاب، با آموزش افزایش بازدید استوری اینستاگرام همراه شما خواهیم بود.

آموزش افزایش بازدید استوری اینستاگرام

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که خیلی از شما با آن دست و پنجه نرم می‌کنید، پایین بودن میزان بازدید از استوری هایتان نسبت به فالوورهایتان است. به طوری که یک استوری را با این هدف منتشر می‌کنید که دست کم نیمی از فالوورهایتان ببینند، گاهی به هدفتان می‌رسید و گاهی نه. در ادامه چند اقدام ساده اما کلیدی را توضیح می‌دهیم که با انجامشان می‌توانید بازدید استوری هایتان را بالا ببرید. اما قبل از گفتن این نکات بهتر است به این سوال پاسخ بدهیم که اصلا چرا باید آمار بازدید استوری را بالا ببریم؟

اگر دقت کنید، هنگام باز کردن اپلیکیشن اینستاگرام، اول چشمتان به استوری ها می‌خورد بعد پست ها. همین دلیل برای این که اهمیت استوری ها و محتوایشان را درک کنید باید کافی باشد.

طبق آمار، افراد به طور کلی اول استوری ها را باز می‌کنند و بعد در home اینستاگرام پست ها را مشاهده و بررسی می‌نمایند. به علاوه، پاک شدن استوری بعد از 24 ساعت مزید بر علت است که افراد نخواهند آن‌ها را از دست بدهند.

همچنین تعداد زیادی از روش‌هایی که می‌توان با استفاده از آن‌ها با مخاطبان ارتباط و تعامل برقرار کرد، تنها در استوری اینستاگرام در دسترس هستند. مواردی مثل ریپلای کردن و دایرکت گرفتن، باکس های سوال، نظرسنجی، رای گیری، انواع گیف و استیکر مناسبتی، افکت های دوربین و... که هر روز بیشتر و بیشتر می‌شوند.

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که اصلا چرا آمار بازدید استوری کاهش پیدا می‌کند. در پاسخ به این سوال دو مورد را باید در نظر بگیریم.

اول این که ممکن است شما از طرف اینستاگرام دچار محدودیت هایی شده باشید و استوری هایتان برای همه فالوورهایتان قابل مشاهده نباشد (یعنی در صفحه  اصلی اینستاگرامشان نمایش داده نشود).

اینستاگرام چنین محدودیت‌هایی را به دلایل زیر ایجاد می‌کند:

  • استوری های تکراری و خالی از محتوای جدید
  • استفاده از هشتگ های زیاد و نامرتبط با موضوع استوری
  • محدودیت های ایجاد شده به خاطر تغییر آی پی

 

اگر به هر دلیلی اینستاگرام صفحه شما را محدود کرده است، باید صبر کنید تا دوره محدودیت تمام شود و بعد از آن از روش های زیر بازدید استوری اینستاگرام را افزایش دهید.

دومین دلیلی که می‌تواند منجر به کاهش بازدید استوری شود، تغییر موضوع فعالیت شما و محتوای استوری هایتان است. مثلا اگر یک پیج برای شرکتتان دارید و دستگاه‌های خط تولید محصولات کشاورزی می‌فروشید، فالوورهایتان با دیدن تصاویر و ویدیوهای این دستگاه ها و با فرض گرفتن اطلاعات بیشتر راجع به آن‌ها شما را فالو کرده‌اند. پس اگر یک مرتبه در استوری هایتان محتوای کاملا بی ربط به حیطه فعالیتتان بگذارید، احتمال پایین آمدن آمار بازدید استوری و حتی ریزش فالوور وجود دارد.

 

با در نظر داشتن این موارد، از نکات زیر برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام استفاده کنید:

1-هشتگ گذاری مناسب

یکی از مواردی که معمولا مورد غفلت کاربران قرار می‌گیرد، استفاده به جا از هشتگ ها است. افراد زیادی در پست هایشان از هشتگ ها استفاده می کنند اما فراموش می‌کنند که از این قابلیت مهم در استوری ها نیز بهره ببرند، به کار بردن هشتگ مناسب علاوه بر افزایش بازدید استوری اینستاگرام می‌تواند به افزایش فالوورهای شما نیز کمک کند.
وقتی صحبت از هشتگ مناسب می کنیم یعنی :
- از هشتگ مرتبط و غیر تکراری استفاده کنیم.
- از تعداد معقولی هشتگ استفاده کنیم.
- از هشتگ های تخصصی ترند شده حیطه فعالیت خودمان استفاده کنیم.
- در مقالات قبلی هم به اهمیت داشتن هشتگ اختصاصی اشاره کردیم، یعنی از هشتگی استفاده کنیم که به برندینگ ما کمک کند.
تمام تلاش خود برای به کارگیری هشتگ های مناسب کسب و کارتان انجام دهید، ابزارهای زیادی برای دستیابی به این هشتگ ها وجود دارد که با یک سرچ ساده در گوگل می توانید آن‌ها را پیدا کنید و در جهت افزایش بازدید استوری به کار ببرید.
 


2- ساعت مناسب استوری گذاشتن پیدا کنید.

شما باید مطابق با نوع کسب و کار خود، استوری های خود را در زمان مناسب و به صورت منظم منتشر کنید،
برای مثلا زمانی که فالوور هایتان بندانند طبق برنامه قبلی شما هر روز ساعت نه شب استوری جدید منتشر می کنید، مطمئن باشید آن را از دست نمی دهند و قطعا از آن بازدید خواهند کرد.



3- پاسخ دادن و بررسی کردن دایرکت ها

از دیگر موارد بالا بردن بازدید استوری های اینستاگرام پاسخ دادن به دایرکت است، این کار علاوه بر حفظ ارتباط و تعامل شما با فالوور هایتان، آن ها را به دیدن استوری های شما نیز تشویق می‌کند. همچنین پاسخ ندادن به دایرکت ها در گذر زمان موجب ریزش فالوورهای شما خواهد شد.
حتی اگر فرصت کافی برای پاسخ دادن روزانه به دایرکت ها ندارید، این موضوع را اعلام کنید و هر چند روز یک بار آن‌ها را بررسی کرده و پاسخ دهید.


4- استفاده از گزینه نظرسنجی poll

نظرسنجی یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش بازدید استوری از طریق ایجاد تعامل با فالوورهایتان است.

به طور کلی افراد شرکت کردن در نظرسنجی‌ها را دوست دارند. پرسیدن انواع سوالات با دو پاسخ، راهی ساده برای ایجاد ارتباط و البته درک سلیقه مخاطبان شماست.

 

5- استفاده از کوئسشن باکس (پرسش و پاسخ)

این گزینه از محبوب‌ترین استیکرهای خود من‌ است. می‌توانید از فالوورها بخواهید سوالی از شما بپرسند و بعد جوابشان را بدهید. این مورد نیز از طریق ایجاد تعامل آمار بازدید را بیشتر می‌کند. در واقع چنین استیکرهایی با ایجاد ارتباط بین شما و مخاطبان، احتمال دیده شدن استوری‌های بعدی شما را توسط همان مخاطبان افزایش می‌دهند.

البته حد تعادل را در استفاده از این استیکرها داشته باشید. زیاده‌روی در همه چیز می‌تواند نتیجه عکس داشته باشد.

 

6- از ویدیو در استوری‌ها استفاده کنید.

معمولا محتواهایی که به صورت ویدیو باشند مخاطب را بیشتر جذب می‌کنند. چرا که او وقت بیشتری را صرف دیدن استوری یا پست دارای ویدیو می‌کند. از این گذشته معمولا ویدیوها به خاطر داشتن صدا و حرکت، ذهن افراد را بیشتر درگیر می‌کنند و توجه بیشتری را به خود جلب می‌نمایند.

 

7- به چالش دعوت کردن فالوورها

می‌توانید متناسب با فعالیتتان در اینستاگرام، فالوورهایتان را به چالش‌هایی دعوت کنید و از مشارکتشان برای بالا بردن آمار بازدید از استوری و حتی پیجتان استفاده کنید.

مثلا اگر یک مربی نقاشی هستید از فالوورهایتان دعوت کنید در چالش کشیدن یک طرح خاص که قبلا آموزشش را در پیجتان گذاشته‌اید شرکت‌ کنند و ویدیو یا عکس کارشان را برایتان بفرستند. بعد از قرار دادن تصاویر در استوری پیج خودتان، آنها نیز استوری شما را در پیجشان منتشر خواهند کرد.

 

8- تولید محتوای مناسب‌ و مداوم

شاید در نیمی از مقالات این سایت اهمیت تولید محتوای خوب و باکیفیت را متذکر شده باشیم. با توجه به الگوریتم اینستاگرام، داشتن  یک‌ استوری خوب در روز می‌تواند پیج شما را به یک پیج با اینتراکشن بالا تبدیل کند، زیرا مخاطب را به دیدن استوری‌ شما در صف استوری‌های بالای صفحه‌اش عادت می‌دهد. به شرطی که نکات قبلی گفته شده در همین مطلب را رعایت کنید.

 

۹- استفاده از Insights اینستاگرام

یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید انجام بدهید، گرفتن گزارش از عملکرد پیجتان است. می‌توانید در قسمت Insights اینستاگرام آمار بازدید از استوری‌ها و پست هایتان را مشاهده کنید. با این ابزار موارد پر بازخورد مشخص می‌شوند و در نتیجه شما با سلیقه مخاطبانتان بیشتر آشنا می‌شوید. این ابزار به طور غیر مستقیم باعث افزایش بازدید استوری اینستاگرام می‌شود.


10- گذاشتن استوری های مناسبتی

این مسئله از موارد خیلی مهم به شمار می آید، در صورتی که روند فعالیت پیج خود را مطابق با مناسبت های داخلی و خارجی تنظیم کنید علاوه بر اینکه به فالوورهایتان حس بروز بودن را القا میکنید، میزان تعامل خود با آن‌ها را نیز بالا می‌برید، به عنوان مثال برای یک کسب و کار فروش اینترنتی شیرینی، گذاشتن استوری در مناسبت ها و اعیاد باستانی یا مذهبی از هر چیزی مهم تر است و علاوه بر افزایش تعداد بازدید ها، موجب توسعه کسب و کار شما نیز می شود یا مثلا در صورتی صاحب یک فست‌فود یا کافه هستید حواستان به روز بین‌‌المللی پیتزا و قهوه باشد!
به یاد داشته باشید این موارد از نگاه اینستاگرام پنهان نمانده و جایگاه شما را در الگوریتم های اینستاگرام
ارتقا می بخشد.



جمع‌بندی

در این مقاله با آموزش افزایش بازدید استوری اینستاگرام همراه شما بودیم. علاوه بر موارد مذکور، می‌توانید از ابزارهای آنالیز اینستاگرام نیز کمک بگیرید تا شناخت بهتر و بیشتری نسبت به جامعه مخاطبانتان پیدا کنید و میزان رضایت‌ آن‌ها را از محتوایی که در پیجتان منتشر می‌کنید، سنجیده و افزایش دهید.

فالووریاب برای شما و کسب و کارتان‌ آرزوی توفیق روزافزون دارد.
 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۱)

  • اکبر دادخواه
    اکبر دادخواه پاسخ

    سلام وقت بخیر پیج انستاگرام بنده میزنه پارامترهای نامعتبر یعنی چی از فیسبوک و ایمیل هرکاری میکنم پیج بر نگشت از وقتی وارد این برنامه شدم این مشکل پیش آمده حالا ۳روزه هرکاری میکنم نمیشه مهمترین پیج انستاگرام بود لطفاً راهنمایی کنید یا پیجم را برگردانید

  • ناهید محمدی بقا
    ناهید محمدی بقا پاسخ

    برای افزایش ویو اینستاگرام میشه از این استیکرهای ماسبتی برای خود اینستا هم استفاده کرد یا ربطی نداره؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام. بله تمام امکانات و قابلیت ها اگر درست استفاده شوند می توانند به افزایش بازدید استوری و پست اینستاگرام کمک کنند.

  • بابک سمنانی
    بابک سمنانی پاسخ

    پیج من شدوبن شده. می تونم از این راه ها استفاده کنم برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام. بعد از رفع محدودیت از موارد گفته شده استفاده کنید.

  • سمیه اژدری
    سمیه اژدری پاسخ

    از کجا بفهمیم بهتره به کدوم پیج تبلیغ بدیم که بازدید استوری اینستاگرام افزایش پیدا کنه؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام. باید نسبت تعداد فالوورها و اینتراکشن های پیج را بررسی کنید.

  • نرگس شفیع محمدی
    نرگس شفیع محمدی پاسخ

    بازدید استوری اینستاگرام من یه وقتایی برام نشون داده نمیشه. برای این که درست شه و افزایش بازدید اینستاگرام داشته باشم راهی هست؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام. اینستاگرامتان را آپدیت کنید. نهایتا برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام از راههای گفته شده در همین مطلب استفاده کنید.

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال