-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
ترفندهای افزایش سیو پست اینستاگرام

ترفندهای افزایش سیو پست اینستاگرام

اکثر ما اینستاگرام را به عنوان یک شبکه اجتماعی پر مخاطب و مفید می‌شناسیم. شبکه ای که در آن می‌شود با داشتن یک پیج به شکل چشمگیری پیشرفت کرد و موفق شد. چرا که امکانات متنوعی دارد که می‌توان از آن‌ها برای رونق کسب و کار بهره برد. یکی از این امکانات که طی 2 سال اخیر به اینستاگرام اضافه شده، قابلیت ذخیره کردن (Save) پست های اینستاگرامی است. اینستاگرام این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده که اگر از محتوای یک پست اعم از عکس یا ویدیو خوششان آمد، آن را برای خودشان و در اکانت خود ذخیره کنند تا بعدا هم به آن دسترسی داشته باشند. در عین حال، اینستاگرام الگوریتم خودش را برای نمایش پست‌ها به کاربران و همچنین بردن یک پست به اکسپلور تغییر داده و میزان ایمپرشن و اینتراکشن پست ها ملاک اصلی برای کسب رتبه در اینستاگرام است. در واقع در کنار افزایش مخاطبان از طریق تبلیغات یا خرید فالوور، راه‌هایی برای جذب فالوور از طریق محتوا نیز وجود دارد. یکی از ملاک‌های یک پست خوب نیز تعداد دفعات ذخیره شدن آن است. در این مطلب از فالووریاب با ترفندهای افزایش سیو پست اینستاگرام در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

چرا سیو شدن پست در اینستاگرام مهم است؟

همانطور که گفتیم، میزان سیو شدن یک پست در بالا رفتن اینتراکشن پیج و نهایتا رفتن آن به اکسپلور اینستاگرام تاثیر مستقیم دارد. در واقع سیو شدن پست از فاکتورهای اینتراکشن است و هرچه تعداد ذخیره شدن یک پست بیشتر باشد، آن پست زمان بیشتری هم در اکسپلور می‌ماند. در نتیجه احتمال دیده شدنش و احتمال بالا رفتن رتبه پیج شما و تعداد فالوورهایتان بیشتر و بیشتر می‌شود. در عین حال، با ذخیره شدن یک پست توسط کاربران اینستاگرام متوجه کیفیت آن می‌شود و از آن حمایت بیشتری می‌کند. این باعث موفقیت بیشتر شما و پیجتان در اینستاگرام می‌شود. یک نکته دیگر که باید به آن توجه کرد این است که احتمال سیو شدن یک محتوای مفید از لایک شدن آن بیشتر است. کافی است به تولید محتوا توجه کافی داشته باشید و تمرکزتان روی ساختن و انتشار محتوایی باشد که بیشتر ذخیره می‌شود. همچنین به فالوورهایتان هم یادآوری کنید برای در دسترس داشتن پست، بهتر است آن را سیو کنند.

این یادآوری کردن پست و پیج به کاربران باعث می‌شود آنها ترغیب شوند دیگر پست های شما را هم ببینند و چه بسا آن‌ها را هم سیو کنند.

 

ترفندهای افزایش سیو پست اینستاگرام

مطابق توضیحات قبلی دیگر باید متوجه اهمیت ذخیره شدن پست در اینستاگرام و ساز و کار الگوریتم آن شده باشید. اما این که چه محتوایی تولید کنید که کاربران آن را سیو کنند، چالش اصلی شماست. در یک کلام، شما باید محتوایی را پست کنید که کاربران حس کنند در آینده به دیدن آن نیاز پیدا خواهند کرد، بنابراین بهتر است ذخیره اش کنند. در ادامه بعضی از ترفندهای افزایش سیو پست اینستاگرام را که می‌توانید از آن‌ها برای رشد و پیشرفت پیجتان استفاده کنید، توضیح می‌دهیم.

 

تولید و انتشار محتوای آموزشی

ساده‌ترین راه برای ترغیب کاربران به سیو کردن پست، انتشار محتواهای آموزشی است. عمده کاربران در اینستاگرام ویدیوهای آموزشی را به محض دیدنشان کامل تماشا نمی‌کنند یا اگر هم ببینند ترجیح می‌دهند آن را بعدا در فرصت بهتر مجددا مشاهده نمایند. بنابراین کافیست در کپشن یا در خود پست به مخاطبان یادآوری کنید که پست را سیو کنند. می‌توانید متناسب با کسب و کارتان محتواهایی از این دست تولید کنید. اگر پیج فروش لباس دارید، قوانین مد و نکات خرید لباس و... به شما کمک می‌کنند. اگر مثل ما خدمات اینستاگرامی ارائه می‌کنید، همین مقالات آموزشی بهترین موضوع برای تولید محتوای آموزشی است. حتی اگر این مدل از محتوا در تقویم محتوایی شما نمی‌گنجد، یک روز از هفته را به عنوان روز آموزش در نظر بگیرید و یک محتوای عمومی که فکر می‌کنید برای مخاطبانتان جالب باشد را در آن روز به خصوص منتشر کنید.

 

ترفندها و راهکارها

یکی دیگر از محتواهای مناسب برای ذخیره شدن، محتواهای کوتاه و مینیمالی هستند که در هر موضوعی به طور ساده نکاتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ترفندهایی که به طور کلی به کار همه می‌آیند. یکی از همکاران ما پیجی دارد به عنوان دانستنی های طبیعت و کلا از این مدل ترفندها در آن منتشر می‌کند. معمولا یکی از پست‌هایش را در اکسپلور خودم می‌بینم!

 

مخاطبتان را بشناسید.

قبل از ساختن پیج و تلاش برای جذب فالوور از راه های مختلف مثل خرید فالوور، افزایش فالوور، تبلیغات و... سعی کنید اول جامعه مخاطبانتان را بشناسید تا از بهترین راه بتوانید فالوور جذب کنید. اما بعد از این که به تعداد کافی فالوور گرفتید و اقدام به انتشار محتوا کردید، پست هایتان را آنالیز کنید تا ببینید مخاطبان از کدام موضوعات بیشتر خوششان آمده و کدام موارد را بیشتر ذخیره کرده‌اند. بعد سعی کنید محتوای مشابه با کیفیت مناسب تولید کنید.

 

تولید محتوای ویژه و اختصاصی

اگر بتوانید محتوایی ویژه و مختص فالوورها و جامعه مخاطبانتان تولید کنید، عملا میزان ذخیره شدن پست هایتان چند برابر می‌شود. اگر مخاطب شما متوجه شود این پست تنها برای او منتشر شده، با وفاداری بیشتری پیج شما را دنبال خواهد کرد.

 

محتوا را در قالب ویدیو منتشر کنید

به طور کلی ویدیوها اهمیت و بازخورد بهتری در اینستاگرام دارند و آمار ویو هر ویدیو به عنوان ملاکی برای ایمپرشن پست در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این، اگر یک محتوا به صورت عکس منتشر شود، با گرفتن اسکرین شات از آن به راحتی می‌توان آن را در گالری شخصی ذخیره کرد. اما محتواهای ویدیویی به راحتی در گالری ذخیره نمی‌شوند و در نتیجه کاربران برای داشتن آن‌ها مجبورند در خود اینستاگرام ذخیره‌شان کنند.

 

پست های سریالی و مرتبط به هم

یکی از بهترین راه‌ها برای ترغیب کاربران به ذخیره پست، انتشار پست های سریالی است. این مدل پست ها به خاطر ارتباطی که با هم دارند باعث تشویق شدن مخاطب به ذخیره تمام آن ها به صورت یک آلبوم و تکمیل آن طی زمان می‌شوند. مواردی مثل آموزش موسیقی، نقاشی، قصه‌ها و... از بهترین موضوعات این پست‌ها هستند.

 

درخواست سیو کردن!

حتما در انتهای هر پست از فالوورهایتان بخواهید پست را ذخیره کنند. این اقدام را با توضیح این که اگر دوست دارند محتواهای مشابه برایشان نمایش داده شود، بهتر است پست را ذخیره کنند برایشان ملموس‌تر کنید. با این کار مخاطبان احساس نزدیکی بیشتری با شما خواهند داشت. از نکات مربوط به ایجاد حس ترس از دست دادن و ایجاد ارزش خاص در کپشن یا کاور پستتان استفاده کنید تا مخاطب بر مبنای ترس از دست دادن یک محتوای خاص، آن را ذخیره کند.

 

کیفیت را حفظ کنید!

تمام تلاشتان را برای تولید و انتشار محتوای با کیفیت و جذابیت بصری به کار ببرید. اینستاگرام پر است از تصاویر خاص و زیبا. اجازه ندهید محتوای شما میان این همه جذابیت گم شود.

 

کپشن خاص و مناسب

سعی کنید از امکانات کپشن برای جذب مخاطب بیشتر و بالا بردن نرخ سیو پست استفاده کنید. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر برای نوشتن کپشن اینستاگرام اینجا کلیک کنید.

 

محتوای بدون تاریخ تولید کنید!

کاربران محتواهایی را ذخیره می‌کنند که تاریخ انقضا نداشته باشد. سعی کنید تا حد امکان زمانتان را برای تولید و انتشار محتواهایی از این دست صرف کنید.

 

با توجه به این که اینستاگرام ملاک های رفتن به اکسپلور و نمایش محتواها را برای کاربران تغییر داده و در عوض سیو شدن یک پست را از گزینه های اصلی میزان اینتراکشن به حساب می‌آورد، لازم است ترفندهای افزایش سیو پست اینستاگرام را یاد بگیریم. ما تمام تلاشمان را برای بررسی روش های مختلف کردیم. اگر شما هم راهی برای رسیدن به این هدف دارید در بخش کامنت‌ها مطرح کنید. تبادل اطلاعات باعث رشد آن ها می‌شود.

 

 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۸)

  • مه‌لقا
    مه‌لقا پاسخ

    چرا افزایش Save در اینستاگرام مهم است؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام، چون بنا به الگوریتم جدید اینستا، افزایش تعداد Save در اینستاگرام باعث می‌شود پست‌های شما در اکسپلورر اینستاگرام قرار گیرند.

  • حمید رضا مقامی
    حمید رضا مقامی پاسخ

    دست شما درد نکنه بابت این آموزش

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام موفق باشید

  • شیدا
    شیدا پاسخ

    سلام چه طور میتونم از سایت شما فالوور تهیه کنم؟ آیا فالوور ها واقعی هم هستن؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام، از لینک زیر میتوانید هم فالوور های کاملا واقعی و هدفمند و هم فالوور ایرانی با کیفیت تهیه بفرمایید:
      https://www.followeryab.com/#
      روی گزینه خرید فالوور اینستاگرام کلیک بفرمایید.

  • سعید میری
    سعید میری پاسخ

    سلام من پیجم بسته شده خواهشا کمکم کننننید

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام در صورتی که پیج شما به صورت کامل حذف نشده باشد و صرفا معلق شده باشد میتوانید با کمک مقالیه زیر و پیگیری پیج خود را تایید هویت و نتیجتا بازگردانی کنید:
      https://www.followeryab.com/post/46/برگردانی-اکانت-اینستاگرام-پاک شده

  • شیرمحمدی
    شیرمحمدی پاسخ

    سلام چرا گاهی اوقات بعضی پست ها سیو نمیشوند؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام باگ اینستاگرام است، که هر از گاهی روی برخی از دیوایس ها ،این مشکل را ایجاد میکند باید منتظر بروزرسانی های اینستاگرام باشید.

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال