سوالات متداول شما در فالووریاب

در این قسمت سوالات متداول کاربران درباره چگونگی استفاده از خدمات فالووریاب و مشکلاتی که ممکن است هنگام استفاده از فالووریاب با آن رو برو شوید مطرح و پاسخ داده شده است. اگر سوالی دارید که در سوالات زیر مطرح نشده است می توانید از طریق ارسال پیام پشتیبانی در پنل کاربری یا فرم تماس باما سوالات خود را با ما در میان بگذارید تا تیم پشتیبانی فالووریاب در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.


خرید فالوور اینستاگرام واقعی

ربات اینستاگرام فالووریاب به طور تضمینی برای پیج اینستاگرام شما فالوورهای واقعی فعال و هدفمند جذب می کند. افرادی را برای پیج اینستاگرام شما جذب می کند که دقیقا شما تعیین میکنید چه خصوصیاتی داشته باشند و به چه موضوعاتی علاقه داشته باشند، با این وجود باز هم این افراد با این خصوصیات در نهایت تصمیم میگیرند که پیج اینستاگرام شما برای آنها مفید هست یا خیر، در صورتی که مفید باشد شما را فالو می کنند و از اعتبار شما در سایت با گرفتن فالوور کسر می شود و در غیر اینصورت شما هزینه ای برای افرادی که شما را فالو نمیکنند نمی پردازید، شما هزینه استفاده از فالووریاب یا هزینه مدت زمان استفاده از فالووریاب را نمی دهید و فقط و فقط زمانی هزینه از شما کسر می شود که شما فالووری را که به دنبالش بوده اید را جذب کرده باشید. ربات اینستاگرام فالووریاب برای شما فالوور واقعی فعال و هدفمند برای موضوع پیج شما از پیج هایی که شما تعیین می کنید جذب می کند. جذب فالوور هدفمند در فالووریاب بر اساس فالو کردن و لایک کردن پست های افراد از پیج های هدفی که شما تعیین می کنید و آنفالوی این افراد بعد از مدت زمان تنظیم شده در ربات است. همچنین فالووریاب با مشاهده و بازدید انبوه استوری از طرف پیج شما برای شما فالور واقعی جذب می کند. برای اطلاع از شیوه کار ربات اینستاگرام فالورویاب صفحه راهنما را در سایت یا اپلیکیشن فالووریاب مطالعه فرمایید.

بله، فالوورهایی که توسط ربات اینستاگرام فالووریاب برای پیج های اینستاگرام شما جذب می شوند کاملا و 100% واقعی، ایرانی، فعال و هدفمند برای موضوع پیج شما هستند و شما می توانید هدفمندی فالوورها را در تنظیمات صفحه کاربری خود اعمال کنید. فالووریاب فقط برای پیج شما فالوور واقعی و فعال جذب میکند و کاربرانی که شما را فالو میکنند به اختیار خودشان پیج شما را می پسندند و انتخاب میکنند و در صورت نیازشان پیج اینستاگرام شما را فالو می کنند.

ربات اینستاگرام فالووریاب به طرزی طراحی شده که تمام هزینه ای که شما میپردازید تبدیل به افزایش فالوور هدفمند به طور تضمینی می شود. فالووریاب به شما این اطمینان را می دهد که تعداد فالوور اینستاگرام خریداری شده توسط شما را حتما برای اکانت شما جذب کند و تا زمانی که این اتفاق رخ دهد برای پیج اینستاگرام شما تبلیغ می کند و فالوور جذب می کند. پس با خرید فالوور اینستاگرام از فالووریاب شما مدت زمان استفاده محدودی ندارید.

ربات اینستاگرام فالووریاب یک ربات اینستاگرام هوشمند است که به طور اتوماتیک از طرف اکانت شما فعالیت تبلیغاتی انجام می دهد و کاربران را فالو میکند و پست های آنها را لایک میکند و تمام این کارها را با توجه به تنظیمات درخواستی شما به طور اتوماتیک و شبانه روزی انجام می دهد که باعث می شود برای شما فالووری جذب شود که شما می خواهید و تمام خصوصیات مد نظر شما را داشته باشد، مثلا به ورزش علاقه مند باشید و در تهران ساکن باشد و مرد باشد. علاوه بر این فالووریاب خدمات دیگری نیز به شما ارایه می کند که با عضویت در فالووریاب می توانید از این خدمات استفاده کنید.

خیر، با توجه به این که پس از خرید فالوور واقعی(ربات اینستاگرام) فالوورها با تعامل واقعی جذب صفحه شما می شوند و آنها خودشان شما را انتخاب و فالو کرده اند و کاملا واقعی و ایرانی و هدفمند هستند، پس امکان ندارد که این فالوورها غیر واقعی باشند و پس از مدتی پاک شوند.

چون بهترین راه افزایش فالوور و افزایش محبوبیت و فروش برای شما در اینستاگرام از نظر وقت و زمان و انرژی ای که باید صرف کنید، ربات اینستاگرام است.

در ربات اینستاگرام فالووریاب سیستم جذب فالوور واقعی بر اساس فالو کردن افراد از پیج های تعیین شده شما و فالوبک این افراد با تصمیم خودشان است. در این روش فالووری به صورت فوری و غیر واقعی به اکانت شما اضافه نمی شود و جذب فالوورها زمانبر است. تعداد فالو در روز توسط اینستاگرام محدودیت هایی دارد و در صورت فعال بودن ربات و اپلیکیشن و صحیح بودن تنظیمات پنل کاربری برای پیج های مختلف این عدد متفاوت است. تعداد و زمان جذب فالوورها به موارد زیادی بستگی دارد: تعداد فالوور فعلی پیج اینستاگرام شما - موضوع پیج - تعداد پست ها - آیدی پیج - شخصی یا تجاری یا موضوعی بودن پیج - لوگوی مناسب - بیو مناسب، محتوای جذاب و با کیفیت و... اما تنظیمات مناسب شما در پنل کاربری سایت نیز بسیار حائز اهمیت است و با تنظیمات مناسب می توانید فالوورها را سریعتر جذب کنید. به طور مثال: تعیین تعداد حداقل 10 پیج هدف با فالوورهای بالای 20 هزار - تعیین پیج های هدف مناسب و مربوط به موضوع پیج - واقعی بودن پیج های هدف - تنظیم مناسب اعداد در پنل کاربری هر پیج می تواند ماهانه حتی تا 1000 فالوور توسط ربات فالووریاب جذب کند اما اینکه پیج شما چه تعداد فالوور در ماه جذب کند یا جذب فالوورهای خریداری شده چه مدت زمان ببرد به موارد ذکر شده بستگی دارد.

ربات اینستاگرام فالووریاب برای شما فالوور واقعی فعال و هدفمند برای موضوع پیج شما از پیج هایی که شما تعیین می کنید جذب می کند. سیستم جذب فالوور هدفمند در ربات فالووریاب بر اساس فالو کردن و لایک کردن پست های افراد از پیج های هدفی که شما تعیین می کنید و آنفالوی این افراد بعد از مدت زمان تنظیم شده در ربات است. بنابراین ابتدا فالووینگ پیج شما تا سقفی که تعیین می کنید افزایش پیدا خواهد کرد و بعد از مشاهده درخواست فالوی شما توسط افراد و فالوبک آنها جذب فالوور صورت می گیرد. با توجه به این نکته که این افراد توسط ربات آنفالو می شوند در کل تعداد فالووینگ پیج شما افزایش پیدا نخواهد کرد. ربات اینستاگرام فالووریاب از طرف پیج شما بازدید استوری انبوه نیز انجام می دهد و از این طریق هم فالوور واقعی برای پیج اینستاگرام شما جذب می شود. توجه داشته باشید جذب فالوور هدفمند و واقعی زمانبر است و به یکباره فالوورها به پیج شما اضافه نخواهد شد. برای اطلاع از سیستم کار ربات اینستاگرام صفحه راهنمای ربات را در سایت مطالعه فرمایید.

بله، فعالیت ربات اینستاگرام فالووریاب هیچ تداخلی با استفاده شما از اکانت اینستاگرامتان ندارد.

بله باید قبل از ثبت پیج در ربات اینستاگرام فالووریاب حتما برای پیج اینستاگرام خود حداقل 40 پست قرار داده باشید و پیج شما کمتر از 400 فالوور نداشته باشد و حداقل دو ماه از تاریخ ساخت آن گذشته باشد تا اینستاگرام پیج شما را غیر واقعی تشخیص ندهد و اکانت شما با مشکلی مواجه نشود. داشتن محتوا در پیج برای جذب فالوور هم لازم است و افراد پیج بدون پست و محتوا را فالو نمی کنند. همچنین باید در حین کار ربات حداقل هفته ای یک پست جدید در پیج خود قرار دهید و به هیچ عنوان به صورت دستی فالو و آنفالو و لایک(بیش از حدود 20 عدد در روز) انجام ندهید.

خیر، شما تنها برای شارژ حساب و خرید مجدد فالوور و تغییر تنظیمات ربات و مشاهده آمار فعالیت اکانت خود سایت را باز میکنید، ربات فالووریاب شبانه روز حتی اگر سایت باز نباشد به فعالیت طبق تنطیمات درخواستی شما می پردازد. از مرداد 98 نیاز است که اپلیکیشن کمکی فالووریاب بر روی گوشی کاربر نصب و اینترنت روشن باشد اما نیازی به باز بودن سایت یا اپلیکیشن نیست.

خیر، ربات اینستاگرام فالووریاب تنها زمانی از حساب شما شارژ کسر می کند که فالوور جذب شده را خودش جذب کرده باشد!

اپلیکیشن فالووریاب شامل تمامی امکانات سایت فالووریاب نظیر خرید فالوور اینستاگرام، پنل کاربری، راهنما، پشتیبانی و ... است. با دانلود اپلیکیشن فالورویاب از مراجعه به سایت بی نیاز می شوید. همچنین پس از خرید پکیج افزایش فالوور واقعی و برای فعالیت ربات اینستاگرام فالووریاب و افزایش فالوور واقعی نیاز به نصب اپلیکیشن فالووریاب وجود دارد.

شارژ خریداری شده  فالوور واقعی توسط شما به اعتبار کلی حساب کاربری شما اختصاص داده می شود تا شما بتوانید این اعتبار را به هر پیجی که در سایت ثبت کرده این اختصاص دهید. پس از خرید فالوور واقعی حتما لازم است که با استفاده از دکمه تنظیم شارژ در داشبورد پنل کاربری، به پیج مورد نظر خود از اعتبار کل شارژ اختصاص دهید. برای اطلاع از سیستم کار ربات اینستاگرام  صفحات راهنمای ربات و سوالات متداول را در سایت مطالعه فرمایید.

خیر، ربات اینستاگرام فالووریاب با سیستم هوشمند خود طبق تنظیمات درخواستی شما پس از مدت کوتاهی افرادی را که فالو می کند را آنفالو می کند، پس فالووینگ های اکانت شما از حدی که شما تعیین می کنید بالاتر نمی رود.

با مراجعه به صفحه راهنما می توانید با نحوه کار با ربات اینستاگرام فالووریاب آشنا شوید. آموزش تنظیمات در بخش تنظیمات با علامت های ؟ نشان داده شده اند. همچنین می توانید از طریق ارسال تیکت پشتیبانی در کنترل پنل خود مستقیما سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

در کنترل پنل کاربری خود می توانید آمار فعالیت ربات را در جداول و نمودارها و لیست های مربوطه مشاهده و دنبال کنید تا از این مهم اطمینان حاصل فرمایید.

با ورود به حساب کاربری در سایت یا اپلیکیشن فالووریاب و رجوع به صفحه پنل کاربری فالوور واقعی بخش "گزارش فعالیت" یا "نمایش آمار"

بهترین روش برای افزایش بازدهی در جذب فالوور واقعی این است که وارد صفحه تنظیمات در کنترل پنل فالوور واقعی فالووریاب شوید و آمار درصدی جذب فالوور از پیج های هدفی که معرفی کرده اید را بررسی کنید و پیج هایی که قرمز هستند یعنی کمتر از 5% بازدهی داشته اند را غیر فعال کنید و پیج های زرد و سبز را نگه دارید و پیج های هدف جدید به ربات معرفی کنید، به صورت ماهانه این کار را تکرار کنید . همچنین داشتن پیج با آیدی و عکس پروفایل مناسب و بیو و توضیحات کامل و عکس و محتوای با کیفیت همراه با کپشن(متن پست)  مناسب و کامل  بسیار مهم است. ارسال منظم پست و محتوای با کیفیت نیز سرعت جذب فالوور شما را بالاتر خواهد برد. توجه کنید که برای افزایش سرعت فالوورگیری به هیچ عنوان به صورت دستی فالو آنفالو انجام ندهید. 

بله، نیازی نیست که به ازای هر پیج اینستاگرام خود یک اکانت فالووریاب ایجاد کنید. تنها با یک اکانت می توانید چند پیج را به ربات متصل کنید و حتی فالوور واقعی خریداری شده را بین پیج های خود تقسیم کنید.

خیر، به هیچ عنوان در هنگام فعال بودن ربات اینستاگرام فالووریاب نباید به صورت دستی یا هر روش دیگری فالو و آنفالو و لایک و کامنت به میزان زیاد انجام دهید. نهایتا هرکدام از موارد فوق را می توانید به اندازه طبیعی و به طور مثال حدودا 10 نفر از دوستان خود را در طول یک روز فالو کنید و برای نزدیک به 5 پست کامنت بگذارید و حدودا 50 پست را لایک کنید. در واقع می توانید فعالیت طبیعی داشته باشید اما نباید برای افزایش سرعت جذب فالوور یا آنفالو کردن افرادی که ربات فالو کرده این کار را به تعداد زیاد انجام دهید.

با ورود به حساب کاربری و بخش داشبورد و انتخاب دکمه خاموش ربات اینستاگرام فالووریاب متوقف خواهد شد.

بله، در سایت ثبت نام کنید و پیج یا پیج های اینستاگرام خود را به پنل کاربری خود اضافه کنید و برای حساب خود شارژ فالوور واقعی خریداری کنید و سپس برای انجام تنظیمات از طریق ارسال پیام پشتیبانی با پشتیبانی تماس بگیرید.

بله شما میتوانید با ویرایش شارژ فالوور هر پیج بوسیله دکمه "تنظیم شارژ" در داشبورد کاربری خود، شارژ آن را افزایش یا کاهش دهید. برای انتقال شارژ فالوور واقعی به پیجی دیگر باید از شارژ پیج اولیه کاسته و سپس آن را از اعتبار کل فالوور به پیج دیگر منتقل کنید.

بله نیاز به رمز عبور پیج وجود دارد اما تنها برای ارتباط مستقیم با اینستاگرام استفاده می‌شود.

با ورود به حساب کاربری در فالووریاب و رجوع به صفحه پنل کاربری فالوور واقعی  تنظیمات پیج و خاموش کردن دکمه "فالو" و قرار دادن عدد 1000 در کادر "حداکثر تعداد فالووینگ" و قرار دادن عدد 0 در کادر "حداقل تعداد فالووینگ" ربات شروع به آنفالو تمام افرادی می کند که فالو کرده است و در فالووینگ شما باقی مانده اند. اگر می خواهید فالووینگ شما 0 شود در بخش آنفالو گزینه آنفالو از تمام فالو شده ها را انتخاب کنید.

در شرایطی که شما پیش از استفاده از فالوویاب 7000 فالووینگ داشته باشید یا پس از استفاده از فالوویاب فالووینگ های شما به علت نزدیک بودن از ابتدا به 7000 و یا تنظیمات اشتباه به 7000 رسیده باشد، باید در بخش تنظیمات بخش آنفالو به ربات اجازه آنفالو از تمام فالووینگ های پیج خود را دهید  و سقف فالووینگ را کمتر از 7000 مثلا 5000 قرار دهید تا فالووینگ ها به کمتر از 7000 برسد و فعالیت آغاز شود.

در صوری که سوال شما و پاسخ آن در سایت و صفحه راهنما و این صفحه یافت نشد می توانید از طریق ارسال تیکت پشتیبانی در کنترل پنل کاربری خود سوالات و مشکلات خود را مطرح فرمایید. تیم پشتیبانی فالووریاب همواره در کنار شماست.


خرید فالوور اینستاگرام ایرانی

شروع سفارش فالوور ایرانی فورا بعد از خرید است.

پس از خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، برای پیج به صورت سریع و فوری افزایش فالوور شروع می شود ‌و سرعت انجام روزانه حدودا ۲۰کا فالوور است.

یکی از این حالات اتفاق افتاده است: لطفا در هنگام خرید فالوور اینستاگرام ایرانی دقت کنید آیدی به صورت کاملا صحیح وارد شود، پیج در حالت public باشد و لینک بایو نداشته باشد. پیج نباید محدودیت 18 سال بر روی محتوای خود داشته باشد. فالووریاب هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم رعایت این شرایط ندارد و هزینه قابل عودت نمی‌باشد.

این فالوورها واقعی نیستند و حدودا 60٪ فالوورها ایرانی هستند.

به علت امکان ریزش هر میزانی که خرید انجام شود درصدی فالوور بیشتر ارسال می شود اما فالوور ایرانی ممکن است پس از مدتی مقداری ریزش داشته باشد و ریزش آن توسط فالووریاب تضمین نمی‌شود.(در خرید فالوور اینستاگرام واقعی ریزش نخواهید داشت)


خدمات کلاب هاوس

خرید فالوور clubhouse باعث افزایش اعتبار اکانت شما می شود و صدای شما بهتر شنیده می شود. دقت داشته باشید که کلاب هاوس یک شبکه تازه تاسیس است که فرصت رقابتی بسیار خوبی به شما می دهد و اگر خیلی سریع شروع به افزایش فالوور کنید در آینده نتیجه فوق العاده ای خواهید گرفت.

بلافاصله پس از خرید فالوور کلاب هاوس، افزایش فالوور شروع و به سرعت تکمیل می شود.

به هیچ عنوان ریزشی پس از افزایش فالوور اتفاق نمی افتد.

بلافاصله پس از خرید خدمات کلاب هاوس، شروع و به سرعت تکمیل می شود.

در صورتی که فالووری دریافت نکردید به این معنی است که آیدی اکانت کلاب هاوس خود را اشتباه وارد کرده اید و فالوورها برای اکانت دیگری ارسال شده است! متاسفانه امکان کنسلی سفارش یا انجام مجدد به هیچ عنوان وجود ندارد.

پکیج فالوور ایرانی کلاب هاوس کامل است و تمام اکانت ها با نام و عکس ایرانی هستند اما اگر کیفیت بسیار بالاتری می خواهید که اکانت ها بایو کامل و خیلی خاص داشته باشند می توانید از پکیج های خرید فالوور ایرانی کیفیت بالا خریداری کنید.


خدمات دیگر

شروع سفارش لایک اینستاگرام فورا بعد از خرید است.

پس از خرید لایک اینستاگرام، برای پست به صورت سریع و فوری افزایش لایک  شروع می شود و با سرعت بالایی انجام می شود.

یکی از این حالات اتفاق افتاده است: لطفا در هنگام خرید لایک اینستاگرام دقت کنید لینک پست به صورت کاملا صحیح وارد شود، پیج در حالت public باشد. پیج نباید محدودیت 18 سال بر روی محتوای خود داشته باشد. فالووریاب هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم رعایت این شرایط ندارد و هزینه قابل عودت نمی‌باشد.

به علت امکان ریزش هر میزانی که خرید انجام شود درصدی لایک بیشتر ارسال می شود اما لایک اینستاگرام ممکن است پس از مدتی مقداری ریزش داشته باشد و ریزش آن توسط فالووریاب تضمین نمی‌شود.


سوالات عمومی

در صوری که سوال شما و پاسخ آن در سایت و صفحه راهنما و این صفحه یافت نشد می توانید از طریق ارسال تیکت پشتیبانی در کنترل پنل کاربری خود سوالات و مشکلات خود را مطرح فرمایید. تیم پشتیبانی فالووریاب همواره در کنار شماست.

بله، شما به راحتی می توانید در کنترل پنل کاربری خود هزینه سفارش مورد نظر خود را به از طریق درگاه بانکی پرداخت کنید. همچنین می توانید به صورت ریالی و با پرداخت آنلاین اعتبار ریالی اکانت فالووریاب خود را افزایش دهید. سپس در هر زمانی بوسیله اعتبار ریالی سفارش ثبت کنید تا به صورت خودکار از اعتبار فالووریاب شما کسر و سفارش شما پرداخت شود.

خیر. امکان کنسل کردن سفارش بعد از خرید وجود ندارد. لطفا پیش از پرداخت نهایی تمامی توضیحات و شرایط مندرج در صفحه های اصلی و راهنما و سوالات متداول و قوانین را به دقت بررسی فرمایید و در صورتی که سوال و ابهامی وجود دارد ابتدا از طریق پیام پشتیبانی در پنل کاربری خود اقدام به ارسال پیام کرده و پس از دریافت پاسخ اقدام به خرید کنید.

از گزینه فراموشی رمز عبور استفاده کنید و بوسیله ایمیل دریافتی مشکل حل خواهد شد. اما در صورتی که شما در هنگام ثبت نام ایمیل خود را اشتباه تایپ کرده باشید و با ایمیل اشتباه ثبت نام کرده باشید امکان استفاده از این قابلیت وجود ندارد. در این حالت برای رفع مشکل لطفا به پشتیبانی تلگرام که در بخش تماس با ما درج شده است پیام دهید.

امکان دارد به علت عدم مطالعه بخش های سوالات متداول و قوانین و راهنما، سوال یا مشکلی بوجود آید. در این حالت می توانید از پشتیبانی سایت از طریق ارسال تیکت پشتیبانی در پنل کاربری خود کمک بگیرید.