-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
سخنگوی قوه قضاییه خبر فیلترینگ اینستاگرام را تکذیب کرد

سخنگوی قوه قضاییه خبر فیلترینگ اینستاگرام را تکذیب کرد

پس از انتشار این خبر، رسانه میزان متعلق به قوه قضاییه این موضوع را تکذیب کرد و دیروز سخنگوی قوه قضاییه نیز این اخبار را شایعه خوانده و تاکید کرده که این اخبار صحت ندارد.

«غلامحسین اسماعیلی» در هشتمین نشست خبری خود به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ داده و در پاسخ به پرسش که آيا انتشار خبر فیلترینگ اینستاگرام صحت دارد یا خیر نیز اینطور جواب داده است:

«انتظار بر این است جامعه رسانه‌ای ما اخلاق حرفه‌ای و سازمانی خود را به نحو شایسته مراعات کنند. مایه تاسف و تعجب است که اخباری تحت عنوان اخبار قضایی نقل می‌شود که به هیچ عنوان چنین خبری ابراز نشده است. در مقطعی که دادستان کل کشور معاون اول ندارد و هنوز فردی برای این سمت انتخاب نشده، خبری منتسب به معاون اول دادستانی کل نقل می‌شود که بیانگر این است که برخی افراد فعال در رسانه‌ها و فضای مجازی، اخلاق حرفه‌ای را مراعات نمی‌کنند. این خبر صحت ندارد و چنین خبری هم اعلام نشده است.»

اسماعیلی همچنین بر این موضوع تاکید کرد که هر شخصی در قوه قضاییه اگر چنین ادعاهایی را مطرح کند، نظر شخصی خودش را منعکس کرده و موضع گیری رسمی قوه قضاییه را بیان نکرده است:

«بر فرض اگر چنین کسی می‌بود و چنین خبری را اعلام می‌کرد، مواضع قوه قضائیه به شمار نمی‌آید. موضع قوه‌قضائیه آن است که سخنگوی قوه قضائیه یا رییس قوه قضائیه در ملاقات‌ها و دیدارهای خود اعلام کند. سایر مطالبی که مدیران قضایی اعلام می‌کنند، نظر شخصی خودشان است.»

 

منبع: دیجیاتو

 

فالووریاب: خرید فالوور واقعی

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال