-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
چگونه کسب و کار اینترنتی در اینستاگرام داشته باشیم؟

چگونه کسب و کار اینترنتی در اینستاگرام داشته باشیم؟

شبکه‌ی اجتماعی و پرطرفدار اینستاگرام امروزه اینستاگرام یکی از پر طرفدار ترین شبکه‌های اجتماعی شده است که فعالیت‌های زیادی در این فضای رسانه انجام می‌شود. اکثر افراد از این فضا به عنوان سرگرمی استفاده می‌کنند؛ برخی پیج‌های سرگرم کننده را دنبال می‌کنند و برخی هم خاطرات و تصاویر را با دوستان و اقوام خود با اشتراک می‌گذارند.

با این حال اغلب کسانی هستند که اینستاگرام را صندوقی به عنوان کسب درآمد می‌دانند و درآمد خوبی از این شبکه‌ی اجتماعی به دست می‌آورند. در ادامه با روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام آشنا خواهید شد.

• گرفتن تبلیغ در اینستاگرام

یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام ، گرفتن تبلیغات از ناحیه برندهای کوچک یا معروف است. ابتدا برای این کار شما باید فالوور زیادتری داشته باشید و همه آن‌ها کاملا واقعی باشند.برای رسیدن به این شرایط می توانید اقدام به خرید فالوور کنید. با داشتن این شرایط می‌توانید آن‌ها را با روش‌های مخصوص در پیج خود ماندگار نگهدارید و برای خود کسب درآمد داشته باشید. همچنین در این بابت گزینه‌های مختلف و زیادی وجود دارد؛ شما می‌توانید با مارک‌ها و برندهای معروف همکاری کنید به این صورت که محتوای مربوط به محصولات یا خدمات آن‌ها را روزانه در پیج خود به اشتراک بگذارید.

• مهارت آرایشگری

از آنجا که آرایش یک رسانه بصری است و اینستاگرام یک پلت فرم بصری محسوب می‌شود ، می‌تواند مکانی عالی برای نشان دادن نمونه کار خود به شمار آید. سپس با ارائه خدمات به مشتریان بالقوه و همچنین رزرو برای استفاده از خدمات شما می‌تواند برای شما کسب درآمد داشته باشد.

• انتقاد و مدیریت پیج‌های اینستاگرام

شما می‌توانید به طور تخصصی در حوزه فروش محصولات برندهای مختلف ، تأثیر بخش باشید. با در دست داشتن پیج فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانید آن‌ها را طوری مدیریت کنید که تیم با افزایش فروش محصولات رو به رو شوند در نهایت به شما وفادار خواهند بود و شما را جز تیم می‌دانند. زمانی که مدیریت پیجی را به عهده میگیرید با تمام وقت خود صرف چگونگی مدیریت پیج کنید. سپس در قسمت نظرات و پیشنهادات به مشتریان گوش کنید و از انتقادات آن‌ها برای پیشرفت استفاده کنید. با اشتراک گذاشتن محصولات خاص ، و همین طور اشتراک گذاشتن ویدیوهای مربوط به محصولات می‌توانید مشتریان بیشتری جذب کنید و خومات فروشگاه را به مخاطبین ارائه دهید.

• دریافت کیمیسیون از فروش محصولات

همچنین یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام این است که می‌توانید از اکانت شخصی اینستاگرام خود و استوری اینستاگرام خود برای به اشتراک گذاشتن پیوندهای وابسته به محصولات یا خدمات خاص استفاده کنید. در نهایت به ازای فروش هر یک از محصولاتی که این فروشگاه‌ها ارائه می‌دهند ، کمیسیون دریافت کنید.

• عکس در اینستاگرام

همچنین اینستاگرام یک بستر عالی برای عکاسان برای ایجاد یک تجارت فراهم کرده است. اگر یک عکاس رویداد و گرافیکی هستید ، می‌توانید با گرفتن عکس‌های رویدادی و یا گرافیکی کارتان را در اینستاگرام شروع کنید. عکس‌هایی که می‌گیرید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید تا محمخاطبین شما بتوانند از این تصاویر استفاده کنند و از مهارت شما جویا شوند. سپس یک آدرس ایمیل یا شماره تماس خود در قسمت انتهایی وارد کنید تا مشتریان جدید بتوانند با شما تماس بگیرند ک عکس‌های گرافیکی که برای کارشان نیاز دارند را توسط شما تهیه کنند.

• تصویرگر و هنرهای تجسمی در اینستاگرام

اینستاگرام بستر خوبی برای هنرمندان تجسمی مانند تصویرگر است. در این حوزه عکس‌های مربوط به کار خود را داخل پیج خود درج دهید و سپس به مشتریان اجازه دهید با در نظر گرفتن نوع تصاویر مختلف از روی علایق یا کار خود ، سفارش دهند و شما برایشان تهیه کنید در نهایت به مخاطب ارسال نمایید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۸)

  • مونا
    مونا پاسخ

    پیجم نمیره داخلش میگه تا 30 روز دیگه باید بیای نمیدونم چیکار کنم میترسم گلا بپره لطفا راهنمایی کنین

    • فالووریاب
      فالووریاب

      به اموزش بازیابی اکانت اینستاگرام مراجعه کنید و پیجتان را بازیابی کنید چون دیسیبل شده است

  • طاهر
    طاهر پاسخ

    پیجمونو چطوری بیزنیسی کنیم؟ همه میتونن سویچ کنن رو بیزینس ؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      وارد تنظیمات پیج خود در اینستاگرام شوید و روی گزینه تبدیل به اکانت بیزینس کلیک کنید

  • مینا
    مینا پاسخ

    چیکار کنیم پیجمون بلاک نشه؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      باید از تغییر ای پی جلوگیری کنید و همچنین فعالیت های نرمال مطابق با قوانین اینستاگرام انجام دهید

  • ارمان
    ارمان پاسخ

    پیج دوستم ایمپرشن دادره برای من نداره، چیکار کنم بیاد؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      ریچ و ایمپرشن فقط برای پیج های تجاریست

  • نفیسه
    نفیسه پاسخ

    میخوام لایو بزارم اما اینستا نمیزاره نمیدونم مشکلش چیه؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      چک کنید پیجتان به اینترنت متصل باشد و از طرف اینستاگرام دچار محدودیت نباشد

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال