-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
چگونه فالوور اینستاگرام جمع آوری کنیم؟

چگونه فالوور اینستاگرام جمع آوری کنیم؟

فالوور اینستاگرام

امروزه در شبکه‌های اجتماعی فعالیت‌های بسیاری انجام می‌شود. در این میان یکی از شبکه‌های اجتماعی پر کاربرد که محبوب واقع شده است، اینستاگرام می‌باشد.

برای اینکه در اینستاگرام فعالیت مسمر ثمر داشته باشید باید حساب کاربری یا همان پیج خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. حال برخی پیج‌های اینستاگرام وجود دارند که در حساب کاربری خود مشغول به کار هستند و از این راه به کسب درآمد می‌پردازند. یکی از مواردی که پیج‌های فروشگاهی اینستاگرام باید درنظر داشته باشند، جمع آوری فالوور است. در واقع فالوورها همان افرادی هستند که پیج شما را دنبال می‌کنند و هر پستی را که به استوری بگذارید یا انتشار دهید، دنبال کنندگان شما از آن‌ها دیدن خواهند کرد.

فالوور اهمیت بسیار بالایی برای کاربران اینستاگرام دارد و برای اینکه پیج خوب وکارآمدی داشته باشید باید به هر نحوی که شده فالوور‌های خود را نگهداری کنند.

چگونه فالوور برای حساب کاربری خود جمع آوری کنیم؟

روش‌های گوناگونی در جمع آوری فالور برای پیج وجود دارد البته هر کدام از آن‌ها باید برایتان صرفه داشته باشد. به عنوان مثال یکی از روش‌های جذب فالوور استفاده از تبلیغ در پیج دیگران که فالوور بیشتری دارند، است.

این مدل جذب فالوور بسیار برایتان مفید خواهد بود مخصوصا اگر پیچ شما مربوط به کارتان باشد زیرا کاربران بعد از دیدن پیج شما در استوری دیگران به اختیار خودشان وارد پیج می‌شوند و از مطالب مورد نیازشان در پیج اینستاگرام استفاده خواهند کرد.

چگونه فالوور به پیشرفت پیج اینستاگرام کمک خواهد کرد؟

در این بابت قابل به ذکر است برای اینکه پیج شما محک زده شود تا کاربران بفهمند فالوور‌های شما تمام واقعی هستند، به لایک‌های موجود در پست‌های شما نگاه خواهند کرد. اگر پست‌هایی که از طرف فالوورها لایک‌‌ها شده باشند نسبت مناسبی از تعداد دنبال کنندگان باشد به این معناست که اکثر فالوورهای پیج اینستاگرام شما واقعی هستند.

افراد زیادی برای کسب و کار خود به دنبال تبلیغ در فضای اینترنتی هستند. حال اینستاگرام هم یکی از این فضاها به شمار می‌آید. پس اگر فردی بخواهد تبلیغ کار خود را انجام دهد به پیج‌های رجوع می‌برد که تعداد فالوورهای واقعی بیشتری داشته باشند و همینطور دیگر کاربران هم به این پیج‌ها تبلیغ خود را بسپارند.

خرید فالوور اینستاگرام

یکی از راه‌های مفید برای افزایش فالوور در پیج خود، خرید فالوور است. خرید فالوور اینستاگرام روشی مناسب و آسان به نظر می‌رسد زیرا در قبال وجهی که پرداخت می‌کنید همان تعداد فالور دریافت خواهید کرد. اما مسئله مهم این است که آیا فالوور‌ها ارزش خرید دارند؟! یا قیمت فالوئر خیلی گران نباشد که از برایتان صرفه‌ای نداشته باشد!

پس برای اینکه خرید منحصر به فردی داشته باشید باید به دنبال فالوور واقعی و فعال با قیمت مناسب باشید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۱)

  • پری
    پری پاسخ

    کد تخفیف نمیزارین برای عید ؟

  • حسن زاده
    حسن زاده پاسخ

    بازدید پست هام کم شده ، چیکار کنم لایک بخرم؟

  • متین
    متین پاسخ

    من پیجمو دی اکتیو موقت کردم اما الان اصلا نمیتونم وارد پیچم بشم از اونجایی رمز هم یادم رفته به ایمیلم دسترسی ندارم نمیدونم چطور پیجو فعال کنم

  • شهرزاد
    شهرزاد پاسخ

    من چطوری پیجمو که اینستاگرام میگه فیکه برگردونم؟

  • سانی
    سانی پاسخ

    کد تخفیف رو چجوری دریافت کنیم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      از اخبار سایت میتوانید کدهای تخفیف را استفاده کنید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال