-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
آیا خرید فالوور اینستاگرام کار درستی است؟

آیا خرید فالوور اینستاگرام کار درستی است؟

آیا خرید فالوور برای پیج اینستاگرام کار درستی است؟

 

در ابتدا باید بدانید تمامی فعالیت‌های شما در فضای اینستاگرام زمانی مثمر ثمر واقع خواهد شد که دنبال کننده داشته باشید. به همین علت برخی پیج‌ها که توان یا فرصت افزایش فالوور برای پیج خود را ندارند، می‌توانند برای پیج خود فالوور خریداری کنند. البته درست است که خرید فالوور کار را برایتان راحت می‌کند با این حال جنبه منفی ندارد به شرط آن که از فالوور واقعی را برای پیج خود خریداری کرده باشید.

در عین حال اگر جمع آوری فالوور هم کار سختی حساب می‌شود اما در این میان دیگر پولی برای خرید فالوور پرداخت نخواهید کرد. پیشنهاد می‌شود اگر زمان برایتان مهم است از خرید فالوور غافل نشوید زیرا سرعت عمل شما را افزایش خواهد داد. افرادی هستند که این اعضا را از قبل به روش‌های مختلف نگه داشته‌اند و با فروش فالوور برای خود درآمد کسب می‌کنند.

از چه کسانی فالوور ارزان قیمت خریداری کنیم؟

در حال حاضر فروشندگان فالوور برای اینستاگرام زیاد شده‌اند و هر کدام از آن‌ها قیمت‌های متفاوتی برای فروش فالوور در نظر گرفته‌اند. طبیعتا هرچه فالوور بیشتری خریداری کنید، تخفیف بیشتری خواهید گرفت.

سعی کنید برای تهیه فالوور از افراد یا سایت‌های معتبری خریداری کنید. برای تهیه فالوور می‌توانید آدرس سایت‌هایی که افراد که از قبل خرید داشته‌اند و آن‌هارا امتحان کرده‌اند، استفاده کنید. حتما در ابتدا از چند سایت و افراد گوناگون قیمت خرید فالوورها را جویا باشید زیرا همان طور که گفته شد قیمت‌های متفاوتی در این باره به شما داده می‌شود.

چگونه تشخیص دهیم که فالوور به قیمت ارزان خریداری کرده‌ایم؟

در این بابت بهترین روش پرس و سوال از دیگر کاربرانی که خریداری کرده‌اند است. خرید فالوور با قیمت متناسب کار سختی است زیرا افرادی که به دنبال خرید فالوور می‌روند حاضر هستند بیشتر هزینه کنند تا فالوور بیشتری داشته باشند اما باید به ریزش بعد از خرید هم فکر کرده باشند. از هر کسی فالوور خریداری نکنید، افرادی که فالوور به قیمت ارزان می‌فروشند باید به شما اطمینان خاطر دهند که فالوور برای پیج آورده خواهد شد. برای این کار اکثر فروشندگان کمی فالوور برای پیج می‌آوردند و زمانی خریدار اطمینانش جلب شد با پرداخت وجه، مابقی فالوورها را دریافت خواهند کرد.

برای اینکه فالوورهای شما ریزش کمتری داشته باشند از پیج‌های که فالوور بیشتری دارند سوال کنید که فالوررهایشان را از کجا و چه کسی خریداری کرده‌اند. زیرا یا پرسش از دیگران شما از اطلاعات و تجربیات آن‌ها هم بهره خواهید برد. آن‌ها احتمالا هم برای خرید تحقیق کرده‌اند و به دنبال فروشنده‌ای بودند که قیمت منصف فالوور به فروش برساند و سپس شما از این تحقیقات از افراد استفاده خواهید کرد و در نهایت به نفع جیبتان خواهد بود.

جمع بندی نهایی

ابتدا قابل به ذکر است بدانید که در فضای اینترنتی هم مشاوران قوی و حرفه‌ای وجود دارند که شما را در هرگونه فعالیت داخل رسانه اینترنتی راهنمایی خواهند کرد. اگر به دنبال خرید فالوور بودید حتما از سایت‌های معتبر خریداری کنید. رجوع بردن به این سایت‌ها برایتان چند مزیت دارد که بهترین مزایای آن آسوده خاطر بودن در بابت هزینه‌ها و دریافت فالوور برای پیج خود است. اما برخی سایت‌ها هم وجود دارند که بعد از پرداخت وجه شما افزایش یک فالوور هم مشاهده نخواهید کرد پس حسابی در این امر دقت نمایید که در نهایت موجب ضرر شما نشود.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۸)

  • سام
    سام پاسخ

    من امروز دیدم اکانتم اپدیت نمیشه میره توی صفحه ی تاییدی ربات بعد میخام ربات رو تایید کنم همون پایین صفحه رو نشون میدم سه تا عکس اول بقیه عکسا نیس

  • نازگل
    نازگل پاسخ

    من ۲ هفته ای میشه که اکانتم غیر فعال شده و هرکار میکنم پیجم بر نمیگرده، چیکار کنم؟

  • ارام
    ارام پاسخ

    فالوور خریدم امروز هنوز جذب شروع نشده چیکار باید بکنم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      مشکلات مربوط به پنل خود را از طریق تیکت پیگیری نمایید

  • ناصر
    ناصر پاسخ

    من یه اکانت اینستا داشتم پسوردش یادم نیست. نمیدونم په ایمیلی هم براش ست کرده بودم. چیکار کنم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      رمز خود را از طریق شماره ثبت نامی پیج تغییر دهید

  • امیرعباس
    امیرعباس پاسخ

    لایوم دایم قطع میشه ؟اینستا بلاک میکنه؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      ممکن است بلاک باشید یا سرعت اینترنتتان پایین باشد

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال