-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
آموزش دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام

آموزش دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام

آموزش دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام

اگر مایلید در عرصه‌ی ماکتینگ اینستاگرام حرفی برای گفتن داشته باشید و بتوانید از رقبای بی‌شمارتان در این عرصه سبقت بگیرید مطمئنا به آموزشی کامل در حوزه‌ی اینستاگرام نیاز خواهید داشت. آموزش کامل دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام و هر آنچه که در مارکتینگ باید بدانید در این آموزش وجود دارد و برای رونق اقتصادی پیج کاری شما ضروری می‌باشد. در این مقاله با کامل‌ترین سرفصل‌های لازم از جمله تولید محتوای جذاب و کاربردی, استفاده از ابزارهای جذب کننده فالوور اینستاگرام در پست‌ها جهت چشم نواز بودن و جذب بیشتر فالوور و مشتری، استراتژی‌های لازم برای افزایش سطح فروش را خواهید آموخت. به ویژه که در این آموزش تحلیل و ارزیابی در مورد تاثیرات موثر و بازدهی و رشد اطلاعاتی کاربران صورت گرفته است. در واقع شما می‌توانید به این آموزش دیدی مثبت داشته باشید و در کنار خرید فالوور اینستاگرام، راه و رسم کلی مارکتینگ محتوا را نیز بیاموزید.

اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ در چه کسب و کارهایی کمک کننده و پیش برنده خواهد بود؟ قطعا باید گفت که اینستاگرام مارکتینگ یاری دهنده‌ی شما در فروش هر آنچه که در دست دارید می‌باشد. قبل از هر کار باید هدف خود از وارد شدن به این حوزه را تعیین کنید. اینکه شما می‌خواهید برند خود را معرفی کنید یا اینکه به فروش از طریق اینستاگرام نیاز دارید یا به تثبیت برند خود در ذهن مخاطب نیازمندید در انتخاب بهترین روش مارکتینگ کمک خواهد کرد. اصول اساسی و گاها از نظر شما کوچک که باید در مارکتینگ اینستاگرام به آن توجه ویژه داشته باشید را در چند بند خدمتتان ارائه می‌دهیم که این‌ها فقط اصول اولیه را به شما معرفی می‌کند :

1) نام صفحه را از میان نام‌های جذاب برای فالوور انتخاب کنید. این نام باید مناسب باشد و در حافظه‌ی مخاطبتان جای بگیرد. به صورتی که زمانی که مخاطب قصد تگ کردن شما را در جایی دارد اسم را به خاطر داشته باشد و پیدا کردن اسم به قدری طاقت فرسا نباشد که مخاطب از تگ و معرفی شما صرف نظر کند.

2) تصویر پروفایل جذابی را برای صفحه قرار دهید که کاملا با موضوع صفحه در ارتباط باشد.

3) پیج خود را روی تنضیمات پابلیک قرار دهید که محتوا کاملا در دسترس فالوور قرار بگیرد. قرار دادن پیج به صورت خصوصی برای کاربر طاقت فرسا بوده و منتظر قبول درخواست از طرف شما نمی‌ماند.

4) در قسمت وب آدرس سایت شرکت خود را قرار می‌دهید. این کار به پرستیژ صفحه شما می‌افزاید.

5) در هنگام قرار دادن محتوا حتما از لوکیشن استفاده کنید این به قرارگیری و دسترسی راحت‌تر پیج شما در قسمت Search کمک می‌کند.

6) تا جایی که ممکن است از عکس‌های باکیفیت استفاده کنید. عکسهای دارای کیفیت پایین به مخاطب احساس دافعه می‌دهد.

7) از هشتگ غافل نشوید. اینجا نیز پابلیک و عمومی بودن صفحه اینستاگرام به شما کمک میکند که با اثر هشتگ‌ها بهتر و سریعتر دیده شوید. سعی داشته باشید که علاوه بر هشتگ‌های مرتبط و پر تکرار از دو هشتگ اختصاصی برای صفحه‌ی خود استفاده کنید. این به کاربر امکان جستجوی محتوای اختصاصی شما را در بین محصولات بی‌شمار موجود را می‌دهد.

8) از استوری‌های اینستاگرامی چشم پوشی نکنید. استوری‌ها در اکثر موارد زودتر از صفحه‌ی اصلی دیده می‌شوند. بنابراین معرفی پست در استوری با یک شیوه‌ی جذاب و خلاقانه مخاطب را بر آن می‌دارد که به صفحه رفته و محصول را ببیند. افزایش بازدید در نتیجه‌ی استوری‌ها به افزایش فروش منجر می‌شود.

9) پخش زنده که تحت عنوان لایو می‌شناسیم برای معرفی زنده‌ی محصول و جذب اعتماد مشتری نقش پررنگی را در حوزه‌ی فروش فراهم می‌کند.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۷)

  • سهیل
    سهیل پاسخ

    پیجم زده بود 24 ساعت دیگه باز میشه اما نشده و از پیج دیگه چک کردم انگار هیچ پستی نداره، لطفا کمک کنین

  • نیما
    نیما پاسخ

    چیکار کنم سرعت ربات بیشتر شه؟

  • ملینا
    ملینا پاسخ

    کد تخفیف خرید فالوور میخوام تعداد بالا

  • یاسی
    یاسی پاسخ

    ممنون رباتتون خیلی خوبه

  • شهاب
    شهاب پاسخ

    سلام
    لایک پست هم میفروشین؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام، خیر

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال