-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
علت محبوبیت کسب و کار در اینستاگرام

علت محبوبیت کسب و کار در اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه‌ی اجتماعی پر مخاطب که تبدیل به یک قطب کسب و کار اینترنتی شده است. خرید فالوور اینستاگرام یک راه قابل قبول در بین دارندگان صفحات اینستاگرامی برای داشتن یک شروع پر قدرت در این مسیر است.

با ما همراه باشید تا هر آنچه برای شروع نیاز است را در اختیارتان قرار دهیم.

دلیل محبوبیت اینستاگرام در این مدت کم چه بود؟

در سال 2010 میلادی وقتی برای اولین بار اینستاگرام بر روی سیتم عامل IOS به کار افتاد در مدت زمان بسیار کوتاه رکورد دانلود را شکست و سودآوری فراوانی برای خالقان خود به ارمغان آورد. این برنامه‌ی اینترنتی به سرعت گوی سبقت را از برنامه‌های مشابه خود همچون فیس‌بوک و تویتر ربود.

اما چه شد که مردم در سراسر جهان به این سرعت به این برنامه روی آوردند؟

حتما شنیده‌اید که می‌گویند همیشه آنچه که می‌بینید بهتر از آنچه می‌خوانید و می‌شنوید در ذهن ثبت می‌شود. برنامه‌ اینستاگرام یک برنامه تصویر محور است بنابراین مخاطبان این برنامه به سرعت بیشتری با آن ارتباط برقرار می‌کنند.

اگر در اینستاگرام کسب و کاری دارید شما به صورت مستقیم می‌توانید با مشتری نهایی خود در ارتباط باشید بدون هیچ گونه واسطه ای که در این میان باشد.

در اینستاگرام شما یک تریبون رایگان با 700 میلیون نفر مخاطب در اختیار دارید. فقط کافی است کمی زرنگ باشید تا بتوانید بهترین استفاده را از این فرصت بکنید. همه‌ی این‌ها می‌تواند دلایلی باشد که اینستاگرام به این سرعت به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد.

قدم به قدم تا کسب درآمدهای بزرگ

شاید فکر می‌کنید حالا که افراد زیادی وارد فضای اینستاگرام شده و به کسب درآمد می‌پردازند برای شروع دیر شده است! اما شما سخت در اشتباه هستید، اینستاگرام شبکه‌ای با ظرفیت‌های بسیار زیاد است به شرطی که بدانید چگونه و از کجا شروع به کار کنید.

در اوایل شروع به کار این شبکه‌ افرادی وارد شدند که با شناخت ظرفیتهای آن به راحتی راه خود را پیدا کردند. پیج‌هایی با موضوعات طنز، متن‌های عاشقانه ، جوک و انواع دیگر که حتما با این نوع پیج‌ها آشنایی دارید. جذب فالوورهای زیاد این پیج‌های را وارد مسیری دیگر کرد. انجام تبلیغات برای سایر صفحات اینستاگرامی، برای هر ساعتی که تبلیغ یک صفحه‌ی دیگر را می‌گذاشتند پول دریافت می‌کردند.

اکنون اگر شما هم قصد دارید در این راه شروع به کارکنید با رعایت چند نکته موفقیت خود را تضمین خواهید کرد.

1. تنظیم پروفایل: تا وقتی که یک پروفایل مناسب با موضوع خود نداشته باشید نمیتوانید شروع به کار کنید. پروفایل شما شامل یک عکس که بهتر است تصویر یا لوگویی از کارتان باشد، نام کاربری و نام صفحه‌ی کابری که هر دو می‌تواند اسمی باشد که می‌خواهید با آن کار خود را شروع کنید. آدرس یک وبسایت که به صورت یک لینک کلکی قرار داده می‌شود و بیوگرامی، در این قسمت توضیحاتی کامل در مورد کار یا هر چیزی که لازم باشد می‌توانید بنویسید و این می‌شود یک معرفی‌نامه برای پیج شما.

2. محتوای مخصوص به خود داشته باشید: موضوع مورد بحث خود را پیدا کنید و فقط در مورد همان چیزی که مد نظر دارید پست بگذارید. محتوایی که منتشر می‌کنید جدید جالب باشد متن‌های طولانی را بی خیال شوید و هدف خود را با توضیحاتی کوچک و کامل برسانید.

3. جذب فالوور: مهم‌ترین قدم برای موفقیت در اینستاگرام داشتن فالوور است. باید به دنبال راهی برای جذب فالوور و افزایش محبوبیت پیج خود باشید. فالووریاب به شما در این بخش کمک می‌کند و شما می‌توانید به راحتی با خرید فالوور اینستاگرام از فالووریاب، برای اکانت اینستاگرام خود فالوور واقعی و هدفمند جذب کنید‌

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۵)

  • کاوه
    کاوه پاسخ

    من فقط فالوور ایرانی میخوام مطمنا میتونین بدین؟

  • سحر
    سحر پاسخ

    رباتم کار نمیکنه از دیروز چیکار کنم؟

  • نورزاد
    نورزاد پاسخ

    فالوورهاتون واقعیه یا فیک؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      فالوورها تماما واقعی هستند

  • رادین
    رادین پاسخ

    چجوری سرعت جذب فالوور رو افزایش بدیم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      از طریق تیکت پیام دهید تا بعد از بررسی پیج و نحوه فعالیتیش راهنمایی شوید

  • کاوه
    کاوه پاسخ

    بازدید استوریکه زدین تو رباتتون باعث میشه فالوور زودتر جذب بشه؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله مزایای بازدید استوری :
      افزایش بازدید پروفایل پیج اینستاگرام شما Profile Visits
      افزایش لایک و ویو پست ها و ویدیوهای پیج
      افزایش تعداد بازدید و سین استوری های شما به علت بازدید استوری دیگران

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال