-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
درباره فالوور ارزان اینستاگرام

درباره فالوور ارزان اینستاگرام

اینستاگرام، پرطرفدارترین شبکه اجتماعی حال حاضر جهان است. قدرت شبکه‌های اجتماعی در عصر جدید غیر قابل انکار است. با توجه به پیشرفت رو به رشد اینستاگرام و امکاناتی که برای صفحات تجاری عضوش، ارایه می‌دهد، باعث شده است تا تمامی مشاغل به فکر ایجاد صفحه در این غول پرقدرت رسانه‌های اجتماعی بیافتند. اینستاگرام با قابلیت‌های بسیاری امکان مدیریت پیج‌های بیزنس خود را بسیار آسان کرده است. تمامی شرکت‌های بزرگ دنیا، هر یک صفحه مخصوص خودشان را در این رسانه اجتماعی دارند که با میلیون‌ها ممبر فالوور، به بازاریابی کسب ‌وکار خود مشغول هستند.

اهمیتی که اینستاگرام برای مشاغل دنیای امروز دارد از هر رسانه دیگری بیش‌تر است. حتی بستر وب نیز در اختیار این رسانه قدرتمند است. پس کاملا طبیعی است که صاحبان پیج‌های بیزنس و کاری، به دنبال جذب ممبر ارزان اینستاگرام برای صفحه‌ی خودشان باشند. در ادامه به بررسی روش‌های جذب ممبر ارزان اینستاگرام و حفظ آن‌ها خواهیم پرداخت.

منظور از فالوور ارزان اینستاگرام چیست؟ و به چه کار می‌آید؟

به ممبرهای اینستاگرام فالوور (follower) می‌گویند. این به این معنا است که افراد، صفحه مورد نظر و پست‌های آن را دنبال می‌کنند. هرچقدر تعداد فالوور‌های صفحه‌ای بیش‌تر باشد، نه تنها از نظر کاربران اینستاگرام نشانه برتری و معروفیت آن صفحه است، بلکه خود اینستاگرام نیز به این صفحات، اهمیت بیش‌تری قائل است و به هنگام جستجوی کاربران یا هنگام نشان دادن نظرات زیر پست‌ها، آن‌ها را در اولویت قرار می‌دهد. پس هر چقدر تعداد فالوور شما بیش‌تر باشد، بیش‌تر هم دیده خواهید شد.

همانطور که می‌دانید در فضای مجازی دیده شدن، می‌تواند یک کسب ‌وکار را به اوج قله‌های موفقیت بکشاند. نقشی که دنیای مجازی بر روی تغییر کسب ‌وکارها داشته است. بسیار ملموس است. تمامی شرکت‌ها و برندهای مشهور دنیا، ماهیانه مبلغ بسیار زیادی را صرف تبلیغات در اینستاگرام می‌کنند. پس طبیعی است که فالوور ارزان اینستاگرام، اینقدر مهم باشد و مشاغل نو پا بخواهد برای افزایش فالوور اینستاگرام، به دنبال راه‌های مختلف بگردند.

چگونه می‌توانیم برای اینستاگرام خود فالوور جذب کنیم؟

راه‌های جذب فالوور ارزان اینستاگرام را می‌شود به دو دسته تقسیم بندی کرد:

راه‌هایی که مدیر صفحه اینستاگرام برای جذب فالوور ارزان اینستاگرام انجام می‌دهد و روش دیگر ربات‌ها و سایت‌هایی است که این کار را برای شما انجام می‌‌دهند. روش‌های دیگر جذب فالوور ارزان اینستاگرام و اما روش‌های دیگری که می‌توان برای جذب فالوور ارزان اینستاگرام انجام داد، شامل روش‌های پولی می‌شود.

امروزه بسیاری از ربات ها و پنلهای سایتی وجود دارد که در ازای پرداخت مبالغی ارزان برای صفحه اینستاگرام شما فالوور واقعی جذب می‌کنند.

ربات‌های اینستاگرام، برای این ساخته شده‌اند که کار‌های مدیر صفحه را بطور خودکار انجام دهند. اقداماتی نظیر لایک، کامنت‌گذاری و فالوو کردن دیگر صفحات که برای دیده شدن و افزایش ممبر اینستاگرام انجام می‌گیرند. هر چند که شما می‌توانید خودتان همین کار را انجام دهید. اما چیزی که در این میان بسیار مهم است، وقت است. همه وقت و حوصله انجام چنین کاری را ندارند. به نظر می‌رسد خرید فالوور ارزان اینستاگرام، کمک خوبی برای برای ادامه روند جذب فالوور با ربات‌های اینستاگرام باشد. به این صورت که شما در ابتدای ایجاد صفحه، تعدادی فالوور می‌خرید و با اعتباری که این تعداد فالوور به پیج شما می‌دهد، می‌توانید از طریق ربات‌ها اقدام به جذب فالوور اینستاگرام کنید.

جذب ممبر ارزان اینستاگرام اصلا کار سختی نیست و با خرید تعدادی فالوور اولیه می‌توانید به راحتی با صرف وقت کمی در طول روز تعداد بسیار زیادی فالوور جذب کنید. فقط یادتان باشد که مدیریت صحیح صفحه اینستاگرام شما و تولید محتوای مناسب و جذاب، همیشه حرف اول را در جذب و نگهداری از فالوورهای پیچ اینستاگرام شما دارد.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۶)

  • صحرا
    صحرا پاسخ

    پست های من لایک خورش کمه، میشه همزمان با جذب فالوور بهمون لایک هم بدین؟ لایک فیک

  • بهاره
    بهاره پاسخ

    سلام، ربات شما الان فعال است؟ شنیدم اینستاگرام سخت گیر شده

    • فالووریاب
      فالووریاب

      ربات فالوورياب به کمک اپليكيشن کمکی كه توسط تيم فنی فالوورياب طراحی شده است، بدون مشكل فعاليت می كند.

  • حمزه
    حمزه پاسخ

    ربات شما روزی چندتا بازدید استوری انجام میده؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      تعداد بازدید استوری پیج ها متفاوت می باشند. ربات تا روزی 100 بازدید استوری به طور متوسط انجام می دهد.

  • فردین
    فردین پاسخ

    پیجم از 3 روز پیش بالا نمیاد انگار وجود نداره خواهش میکنم کمک کنین

    • فالووریاب
      فالووریاب

      پیجتان را باید بازیابی کنید . آموزش آن در سایت موجود است

  • بتول
    بتول پاسخ

    سوال من اینه که چرا نمیتونم پیجم رو وارد کنم . همش میزنه خطای ارتباط

    • فالووریاب
      فالووریاب

      از پنل پشتیبانی خود پیام دهید تا پیجتان بررسی شود

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال