-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
روش‌های مدیریت صحیح پیج برای جذب فالوور اینستاگرام

روش‌های مدیریت صحیح پیج برای جذب فالوور اینستاگرام

تاثیر اینستاگرام در پیشرفت فعالیت‌ها‌ی تجاری

سازندگان اینستاگرام ادعا می‌کنند یکی از مهم‌ترین انگیزه‌ی آن‌ها در پی ساخت این اپلیکیشن ارتباط و تبادل مردم با یکدیگر بوده است، اما خواه یا ناخواه این فضا به یک فضای تجاری مهم تبدیل شده است، این به گونه‌ای است که بسیاری از شرکت‌های تجاری مهم با زدن پیج‌هایی همراه با عکس و ویدئو در اینستاگرام جهت معرفی محصولات‌شان و گردآوری یک دایره‌ی وسیع از مشتریان خود به سود رسیده‌اند و این در حالی است که برای تبلیغ از محصولاتشان نیاز به هزینه‌های هنگفتی ندارند. خرید فالوور ارزان با کم‌ترین بودجه یکی از مهم ترین عوامل در جهت پیشرفت کسب و کار‌هایی است که در فضای مجازی صورت می‌گیرند به شمار می‌آید. اینستاگرام نقش پررنگی را در تحقق فعالیت‌های تجاری ایفا کرده، زیرا اکثر این فعالیت‌ها بر پایه‌ی این محیط برقرار هستند.

مدیریت صفحه اینستاگرام برای جذب فالوور اینستاگرام برای اینکه بتوانید با مدیریت صحیح صفحه خود، فالوور اینستاگرام جذب کنید. نکات و توصیه‌هایی که در ادامه بیان می‌کنیم را به دقت انجام دهید:

1. ایجاد هوشمندانه صفحه اینستاگرام: اولین اقدامی که باید برای جذب فالوور اینستاگرام واقعی انجام دهید این است که، نام مناسب و جذابی انتخاب کنید که به کسب‌وکارتان مرتبط باشد. یا اگر کسب‌وکارتان نام خاصی دارد، صفحه را با همان نام ایجاد کنید. همچنین عکس پروفایل صفحه باید مرتبط باشد و یا اگر لوگوی خاصی دارید حتما از همان لوگو برای عکس پروفایلتان استفاده کنید. قسمت بعدی، ساخت اکانت بیو است که باید با دقت و جذابیت نوشته شود. شما می‌توانید کسب‌وکار خود را در چند سطر توضیح دهید و همچنین می‌توانید لینک وب‌سایت یا دیگر رسانه‌های اجتماعی خود را در قسمت وب‎سایت پروفایل خود قرار دهید.

2. تبدیل اکانت به اکانت بیزنس: اینستاگرام برای افرادی که قصد دارند از اینستاگرام به عنوان بستری برای تبلیغات و جذب مشتری استفاد کنند، امکانات مخصوصی را در نظر گرفته است که مدیریت صفحاتی با چنین هدفی را ساده‌تر کرده و اجازه تحلیل مخاطبان، بازدید‌ها، و حتی امکان تحلیل زمان بازدید مخاطبان را نیز، به صاحبان صفحات داده است. شما در این اکانت‌ها می‌توانید از ایمیل و شماره تلفن برای برقراری ارتباط با مخاطبان استفاده کنید.

3. پست‌های با کیفیت: همیشه کیفیت محتوایی که ارایه می‌دهید، اصلی‌ترین قسمت جذب فالوور اینستاگرام است. عکس‌ها و محتوای متنی خود را جذاب و با کیفیت تولید کنید.

4. انتشار در زمان مناسب: سعی کنید زمان‌های مشخصی را برای اشتراک گذاری پست‌ها انتخاب کنید. زمان‌های مشخصی مانند صبح و یا شب قبل از خواب. تحقیقات نشان می‌دهد رعایت زمان مناسب برای پست گذاشتن، تاثیر زیادی بر روی دیده شدن و به دنبال آن، افزایش فالوور اینستاگرام ایرانی می‌شود.

5. استفاده از هشتگ‌ها: هشتگ‌ها نقش بسیار زیادی در افزایش ممبر ارزان اینستاگرام دارند. افراد علاقه‌مند هستند هشتگ‌های بخصوصی که مرتبط به علایق آن‎‌ها باشد را دنبال کنند و شما با استفاده از هشتگ‌ها می‌توانید صفحه خود را در معرض دید قرار دهید. همچنین می‌توانید هشتگ مخصوص صفحه و کسب‌وکار خود را بسازید.

6. استفاده درست از استوری‌ها: استوری قابلیتی است که در سال‌های اخیر به اینستاگرام اضافه شده است. شما می‌توانید با قرار دادن پیام رضایت مشتریان، پست‌های جدید، تخفیف‌ها و تبلیغات دیگر پیج‌ها از استوری استفاده کنید که برای جذب و حفظ فالوور هدفمند و فعال اینستاگرام، بسیار تاثیرگذار است.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۴)

  • شبنم
    شبنم پاسخ

    تخفیف عید نمیزارین فالوور بخریم؟؟

  • گرشا
    گرشا پاسخ

    پیجم تو فالووریاب ثبت نمیشه

  • مینا
    مینا پاسخ

    من فالوورهام اکثرش فیکه، میتونم از ربات شما استفاده کنم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله از ربات استفاده کنید مشکلی نیست

  • خسرومهر
    خسرومهر پاسخ

    پیج فروش دارین ؟ قیمت؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      خیر فروش پیج نداریم

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال