-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
اهمیت اینستاگرام برای کسب و کار

اهمیت اینستاگرام برای کسب و کار

آیا تا به حال به فکر پیشرفت و تبلیغ محصولات‌تان با صرف کم‌ترین هزینه بوده‌اید؟ ما به شما خرید فالوور واقعی و ارزان توسط سایت فالووریاب را پیشنهاد می‌کنیم. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه گام‌های بلندتری را به سوی قله‌های موفقیت بردارید و خرید فالوور چه محاسنی برای شما دارد. همچنین در پی همراهی ما در این مقاله خواهید دانست که اینستاگرام با چه راز نهانی توانسته است تا این حد در بین کاربرانش محبوب و در کسب موفقیت آن‌ها تاثیر گذار باشد.

چرا اینستاگرام مهم است؟

طبق آمار به دست آمده توسط محققین دانشگاه بزرگ نیویورک، اینستاگرام در مقایسه با شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند پینترست که بیشتر گرایش به یک فضای عکس محوری دارد که از محبوبیت بیشتری در بین کاربران برخوردار است. می‌توان اینگونه بیان کرد که یکی از مهم‌ترین علل پیشرفت و محبوبیت این شبکه‌ی جهانی نسبت به رقبایش در رابطه با زمینه‌های کاری مختلف، این است که این شبکه نوعی تریبون برای هر نوع رنج سنی اطلاق می‌شود، به جرات می‌توان اظهار کرد این رسانه‌ی قوی امروزه توانسته به آسانی جای شبکه‌های بزرگی مانند فیس بوک را بگیرد. همچنین در پی تحقیق دیگر که توسط بلومبرگ منتشر شد، 58 درصد مردم ترجیح می‌دهند زمان اوقات فراغت خود را در گردش و جستجو در اینستاگرام سپری کنند، این در حالی است که این آمار برای پینترست 28 درصد اعلام شده‌است.

همچنین در پی مصاحبه‌ای که با کاربران اینستاگرام صورت گرفت 44 درصد آن‌ها اعتراف کردند که این محیط بهترین محیط برای آن‌ها در جهت مطلع شدن از برندهای برتر و محصولات با کیفیت است. از اصلی‌ترین دلیلی که بیشتر افراد به این محیط روی می‌آورند این است که این محیط یک محیط عکس محور است که از زبان بین المللی که همان عکس است استفاده می‌کند، زیرا کاربران بر این باور هستند به جای مطالعه‌ی متن‌ها و مقاله‌های طولانی، وقتی بتوان با دیدن یک عکس بسیاری از حرف‌ها را فهمید ترجیح می‌دهیم برای مطلع شدن و فهمیدن موضوعات مختلف، به این محیط روی بیاوریم.

اهمیت اینستاگرام برای کسب و کارها

با توجه به چند رسانه‌ای بودن محیط اینستاگرام ( اعم از فیلم، عکس، صوت، تصویر) و جذاب بودن محیط آن تقریبا اکثر افراد حتی برای سرگرمی به این محیط روی می‌آورند، زیرا این محیط یک محیط خشک و خسته کننده نیست. در این محیط به علت کم هزینه بودن تبلیغات نسبت به سایر روش‌ها، بسیاری از افراد بخصوص ادمین‌ کانال‌های بزرگ که حاوی محصولات و ارائه خدمات هستند به این محیط برای تبلیغ و جذب دایره‌ای از مشتریان روی می‌آورند تا از این طریق به اهداف‌شان که فروش محصول است برسند. کسب و کار‌های اینترنتی در این عصر رونق چشم‌ گیری داشته اما شرط پیشرفت و رونق کسب و کار در این محیط داشتن فالوور بخصوص فالوور ایرانی بوده است که فالووریاب با در اختیار قرار دادن فالوور ارزان به شما در این راه کمک می‌کند.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۲)

  • شهرزاد
    شهرزاد پاسخ

    چجوری باید ثبت نام کنم با کد تخفیف که اومده از سایت فالوور بگیرم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بعد از ثبت نام در فالووریاب و انتخاب پکبج فالوور موردنظر کد تخفیف خود را قبل از پرداخت در سایت وارد نمایید

  • سمیه
    سمیه پاسخ

    فالوور واقعی میخوام بخرم چنده؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      قیمت پکیج های فالووریاب بسته به تعداد فالوور تخفیف متفاوت دارد و قیمتش را در سایت صفحه اصلی می توانید مشاهده کنید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال