-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست؟

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست؟

همه‌ی ما می‌دانیم که داشتن فالوور برای پیج‌های اینستاگرامی که با هدف فعالیت‌ اقتصادی در بستر فضا‌های مجازی راه‌اندازی شده‌اند یک امر ضروری است. امروزه مدیران پیج‌های اینستاگرامی هرکدام درصدد درپیش گرفتن روش‌های گوناگونی برای جذب فالوور برای پیج‌های اینستاگرامی خود هستند، یکی از روش های البته نه چندان کارآمد تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام است.

فالوور پاپ آپ اینستاگرام چیست؟

پلتفرم اینستاگرام جزء محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی است که تقریبا 24میلیون کاربر فعال ایرانی دارد. همچنین طبق آمار به دست آمده کشور ایران جزء 10 کشور اولی است که در حال استفاده از این شبکه‌ی محبوب است. ما در مقاله‌های گذشته راجع به روش ادد اجباری به طور مفصل صحبت کردیم. همانطور که از نام این روش ( ادد اجباری) پیداست کاربران بدون اطلاع و علاقه‌ی خود به عضویت در کانال‌های مختلف در می‌آمدند، اما این مسئله در رابطه با روش جذب فالوور پاپ آپ صدق نمی‌کند در این روش کاربر با رضایت و میل خود به عضویت در کانال ‌های مورد علاقه‌اش در می‌آید.

حوه‌ی فعالیت این روش به این صورت است که، افرادی که بر روی دستگاه موبایل خود برنامه‌ی اینستاگرام را به صورت نصب شده دارند اعلانی مبتنی بر" آیا میخواهید به ... اینستاگرام بپوندید" ارسال می‌شود. این اعلان همراه با یک لینک عضویت می‌باشد که فرد در صورت داشتن تمایل به تبلیغ ارسال شده، آن پیج را فالوو می‌کند.

انواع شیوه‌ی تبلیغاتی پاپ آپ

روش تبلیغاتی پاپ آپ در بستر اینترنت بر دو نوع است که در ادامه مطلب به شرح کامل آنها و تفاوت‌هایی که بین این دو روش وجود دارد خواهیم پرداخت.

1. (Pop - under) پاپ آپ آندر: معمولا زمانی که شما در اینترنت گشت و گذار می‌کنید، پس از اتمام کار خود و در هنگام خروج از صفحه‌ی اینترنت خود می‌توانید این نوع پاپ آپ را مشاهده کنید. این گونه پاپ آپ به صورت یک پنجره‌ی کوچک در زیر آخرین صفحه‌ای که باز کردید قابل مشاهده است و با کلیک کردن بر روی اعلان پاپ آپ نمایش داده شده یک پنجره‌ی جدید در پشت صفحه‌ی فعلی شما باز می‌شود که با رفتن شما درون آن پیج با نحوه‌ی تبلیغات و کار این نوع پاپ آپ بیشتر آشنا می‌شوید.

2. پاپ آپ نیوتب این نوع از تبلیغات پاپ آپ هم درون صفحات اینترنت به چشم می‌خورند، زمانی که شما به بستر اینترنت می‌روید چنین پاپ آپ‌هایی را مشاهده می‌کنید و با کلیک بر روی پنجره‌ی پاپ آپ نمایش داده شده ، درون صفحه‌ی خود ، فورا یک صفحه‌ی جدیدی مرورگر برای شما باز می‌کند که تبلیغات آن برای شما کاربر عزیز قابل مشاهده است.

تفاوت میان پاپ آپ آندر و پاپ آپ نیوتب

تفاوت این دو پاپ آپ در حقیقت به نوع تبلیغات آن‌ها بستگی دارد زیرا هر کدام از آن‌ها در زمینه‌ی تبلیغاتی متفاوت از همی فعالیت می‌کنند. اگر شما می‌خواهد در زمینه‌ی تبلیغ از برند و محصول خود اقدام کنید استفاده از پاپ آپ نیوتب بهترین گزینه است. و اگر قصد دارید، رتبه‌ی الکسا‌ی خود را بالا ببرید استفاده از پاپ آندر زیرکانه ترین انتخاب است.

این پاپ آپ ها می توانند در افزایش فالوور به شما کمک کنند.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۳)

  • مهدی اردشیری
    مهدی اردشیری پاسخ

    سلام
    پیج دارم در ایسنتاگرام
    پیج خوب که برای ما هم بتونه حالت پاپ آپ تبلیغ بزاره، میتونید معرفی کنید؟
    و اگر خودتون فالوور واقعی میدید چجوریه

  • میلاد
    میلاد پاسخ

    شما بخواین برامون تبلیغ کنین تو اینستاگرام چقدر میشه قیمتش؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      ما در اینستاگرام تبلیغات نداریم و فقط فالوور واقعی ارائه می دهیم

  • فالووریاب
    فالووریاب پاسخ

    میخوام تبلیغای اینستا از رو پیجم برداشته شه چیکار کنم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      نمیتوانید تبلغیات اینستاگرام را حذف کنید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال