-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
خرید فالوور ایرانی اینستاگرام

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام

فالوور ایرانی چیست؟

فالوور ایرانی به آن دسته از فالوور‌انی گفته می‌شود که در محدوده‌ی جغرافیایی کشور ایران در حال استفاده از شبکه‌ی محبوب اینستاگرام هستند. از آنجایی که آرزوی هر مدیر و ادمینی داشتن فالوور ایرانی فعال و واقعی برای پیج‌هایشان است با شگرد‌های گوناگون تبلیغاتی درصدد جذب چنین فالوورانی (فالوور ایرانی) هستند.

اهمیت خرید فالوور ایرانی ارزان برای کسب و کار‌ها چیست؟

برای اینکه پیج‌های تجاری در کسب و کار خود موفق شوند باید پیجشان به یک پیج پر بازدید تبدیل شود، که تنها راه آن جذب فالوور از طروق مختلف برای پیج‌هایشان است. به قدری داشتن فالوور ایرانی برای پیج‌های که در درون کشور ایران فعالیت میکنند مهم است که مدیران این پیج‌ها اقدام به خرید فالوور ایرانی ارزان برای پیج‌‌هایشان کرده‌اند، چرا که حوزه‌ی فعالیت چنین پیج‌هایی فقط در کشور ایران است و مدیران فقط با داشتن چنین فالوور‌هایی می‌تواند یک کسب و کار موفقی را راه اندازی کنند. ممکن است برخی از پیج‌ها دارای فالوورانی از کشور‌هایی مانند آمریکا، آلمان و... باشند اما داشتن چنین فالوور‌هایی تاثیری در کسب و کارآن‌ها نخواهد داشت زیرا امکان دست رسی چنین فالوورانی به خدمات و محصولات آن‌ها امکان پذیر نخواهد بود.

پیج شما با داشتن فالوور بالا در وهله‌ی اول کاربران دیگری را به طرف پیج اینستاگرامی شما هدایت می‌کند، به این علت که وقتی پیج شما از تعداد فالوور بالا‌یی برخوردار باشد پیج شما به یک پیج با اعتبار تبدیل می‌شود که همین عامل باعث شود افراد خیلی زیادی به پیج شما و محصولات تبلیغاتی درون آن اطمینان کنند، و اقدام به خرید از محصولات تبلیغاتی شما بکنند.

از چه طریق می‌توانیم فالوور ایرانی برای پیج‌هایمان جذب کنیم؟

یکی از تاثیر گذارترین روش‌های جذب فالوور ایرانی استفاده از ربات‌های مختلف اینستاگرام می‌باشد، از مهم‌ترین ویژگی ربات‌ها می‌توان به طبقه‌بندی کردن کاربران و مشتریان توسط این ربات اینستاگرام اشاره کرد. کسانی که از این ربات استفاده کرده‌اند تاثیر افزایش فالووان ایرانی در پیج‌هایشان را به وضوح دیده‌اند. زیرا در این روش به صورت هدفمند با استفاده از یک سری از امکانات به نیاز‌های مشتریان پاسخ داده می‌شود.

یکی دیگر از قدرتمند‌ترین روش‌های جذب فالوور به اشتراک گذاشتن تبلیغات جذاب است شما با منتشر کردن ویدیویی، عکس، انمیشن‌های تبلیغاتی برند محصول خود را در عرض مدت کوتاهی به مردم و بازار معرفی کنید. تبلیغات اگر به صورت هدفمند توسط مدیر یا ادمین در فضا‌های مجازی به اشتراک گذاشته شود قطعا بازخورد خیلی بهتری را به باز می‌گرداند. منظور از هدفمند این است که سعی کنید، درکنار تبلیغ از محصول خود با مشتریانتان نیز در ارتباط باشید و نسبت به علایق و سلیقه‌های آن‌ها خود را آگاه سازید، و بر طبق آن‌ها به مشتریانتان خدمات رسانی کنید، همچنین در نظر داشته باشید با انتشار زیاد پست از تبلیغاتتان ممکن است آن‌ها را خسته کنید و موجب شوید فالوور‌هایتان پیج شما را ترک (آنفالو) کنند.

از این مقاله چه چیزی آموختیم؟

با توجه به مطالب گفته شده بسیاری از مدیران پیج‌های اینستاگرامی برای اعتبار دادن به پیج‌های خود با خرید فالوور ایرانی ارزان این عمل (خرید فالوور) را انجام می‌دهند. فالووریاب به شما توصیه می‌کند با در پیش‌گرفتن این روش به صورت آنی و در کمترین زمان ممکن پیج خود را صاحب فالووران فعال زیادی کنید. همچنین ما در این مقاله آموختیم داشتن فالوور ایرانی نسبت به فالووران دیگری مانند (فالوور فیک، فالوور خارجی، و...) از مزیای خیلی چشم‌گیری برخوردار است. شما عزیزان با خرید فالوور ایرانی برای پیج‌های تجاری که راه اندازی کرده‌اید، درواقع در عرض مدت کوتاهی می‌توانید از رقبای خود در کسب و کار‌های تجاری در بستر اینترنت پیشی بگیرید. با خرید فالوور ایرانی ارزان هر چه زودتر گامی موثر در راستای جذب فالوور برای پیج اینستاگرامی خود بردارید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۲)

  • سینا
    سینا پاسخ

    منم دیروز 400 تا فالو کردم ، دیگه نمیزاره حتی پست بزارمممم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      چندروز صبر کنید تا محدودیت پیج برداشته شود

  • کوروش
    کوروش پاسخ

    پیجم بلاک شده چیکار کنم؟؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      باید صبرکنید زمان بلاک سپری شود

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال