-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
فالوور واقعی  اینستاگرام

فالوور واقعی اینستاگرام

فالوور واقعی چیست؟

در محیط اینستاگرام هر فرد می‌تواند یک اکانت شخصی برای خود ایجاد کند که در اصطلاح عامیانه به آن پیج گفته می‌شود. شما در پیجی که راه‌اندازی می‌کنید باید در رابطه با معرفی اکانت خود به فالوورانتان قسمت‌هایی که شامل نام، بیوگرافی (به متنی که شما به اندازه‌ی 150 کاراکتر دلخواه برای معرفی خود به کاربران تان می‌نویسید)، پروفایل و... مربوط می‌شود را پر کنید تا از این طریق بتوانید خودتان را بیشتر به فالوورانتان در فضای مجازی معرفی کنید.

اگر پیجی که راه اندازی کرده‌اید یک پیج تجاری باشد باید برخی از مشخصات خود مانند ایمیل، شماره تلفن، آدرس و... را برای معرفی خود به مشتریانتان در پیج خود لحاظ کنید. ما این توضیحات را قبل از هر چیزی برای شما عزیزان همراه مای ممبری بیان کردیم که بتوانید درک بهتری از فالوو واقعی را در ذهنتان داشته باشید. در واقع فالوور واقعی به آن دسته از فالورانی گفته می‌شود که قسمت‌هایی که در رابطه با آن توضیح دادیم را پر کنند تا هم از نظر کاربران و هم از نظر الگوریتم اینستاگرام قابل تشخیص باشند و واقعی به نظر برسند.

نشانه‌های فالوور واقعی در اینستاگرام

همانطور که خود شما هم می‌دانید داشتن فالوور برای پیج‌های اینستاگرامی از اهمیت بالایی برخوردار است، به طوری که هر مدیر پیج اینستاگرامی در این بستر برای رونق دادن ه کسب و کار خود درصدد اقدام به خرید فالوور واقعی ارزان برآمده است. حال ما در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با نشانه‌های فالوور واقعی ارزان که قصد خرید آن‌ها را دارید، آشنا کنیم. تاثیر خرید فالوور واقعی ارزان در دیده شدن پست‌های منتشر شده قطعا با بالا بودن تعداد فالوور‌های پیج شما تعداد بازدید از پست‌های به اشتراک گذاشته شما بر اساس الگوریتم اینستاگرام به مراتب باید بالا‌ترمی‌رود. نحوه‌ی فعالیت الگوریتم اینستاگرامی به این صورت است که ، وقتی شما عکس و یا ویدیویی را درون پیج اینستاگرامی خود منتشر می‌کنید در وهله‌ی اول این پست تقریبا به 10 درصد از فالوور‌ان شما نشان داده می‌شود. چنانچه این تعداد از فالووران که پست برای آن‌ها ارسال شود واکنشی بر روی پست شما مانند لایک، کامنت و یا حتی تمرکز بیشتر از 5 ثانیه‌ای بر شما داشته باشند، پست مذکور به تعداد بیشتری از فالوورها نمایش داده می‌شود و با افزایش بازدید از پست مدنظر این روند ادامه خواهد داشت.

بررسی صحت واقعی بودن پروفایل

شما قبل از خرید فالوور واقعی باید از صحت واقعی بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. برای این کار شما می‌توانید با استفاده از تست پروفایل ‌های خریداری شده از واقعی بودن آن‌ها مطمئن شوید عملی که شما را از واقعی بودن پروفایل‌های خریداری شده مطمئن می‌کند به این صورت است که اگر شما 2000 تا فالوور خریداری کردید به طور تصادفی 200 تا پروفایل را مورد بررسی قرار می‌دهید که بر حسب این تست می‌توانید به واقعی بودن فالوور‌های خریداری شده پی ببرید.

نتیجه‌گیری

فالوور واقعی به آن دسته از پروفایل‌هایی اشاره دارد که به آسانی توسط الگوریتم اینستاگرام و کاربرانی که در این محیط (اینستاگرام) فعالیت دارند قابل تشخیص باشد. همانطور که همه‌ی ما می‌دانیم داشتن این دسته از فالوورها(فالوور واقعی) برای پیج‌های اینستاگرامی بسیار حائز اهمیت است به طوری که افراد فعال در شبکه‌های اجتماعی و صاحبان کسب و کارها در این بسترها با خرید فالوور واقعی ارزان سعی در اعتبار بخشیدن به پیج‌های خود را دارند.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۲)

  • الناز
    الناز پاسخ

    من رمز پیجم یادم نیست نمیدونم چیکار کنم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      فراموشی رمز اینستاگرام را بزنید و رمز جدید ست کنید

  • درسا
    درسا پاسخ

    سلام، من اشتباهی سن کم زدم حسابم پاک شد، چجوری برگردونم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      مراحل بازیابی اکانت اینستاگرام را انجام دهید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال