-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
آموزش انواع مختلف پیج های اینستاگرام

آموزش انواع مختلف پیج های اینستاگرام

پیج اینستاگرام

اینستاگرام دیگر جز شبکه‌های اجتماعی پر طرفدار و محبوب به شمار می‌آید که روز‌ به‌ روز، طرفداران این شبکه در حال افزایش است. در این میان تنها پیج‌ها هستند که این شبکه‌ را محبوب کرده‌اند. انواع پیج‌های مختلفی وجود دارند که هر کدام از این پیج‌ها فعالیت به خصوص خود را دارند.

انواع پیج‌های اینستاگرام

به عنوان مثال پیج‌هایی هستند که فقط جنبه سرگرمی را دارند؛ ناگفته نماند مخاطبین این دسته بسیار بیشتر از پیج‌های دیگر است اما باز هم هر کدام از این پیج‌ها منحصل به فرد هستند. برخی پیج‌ها وجود دارند که اخبار و اطلاعات لازم را به فالوورهای خود می‌رسانند. این اطلاعات اعم از وقایع پیش آمده در کشور، نرخ ارز، حوادث و... می‌توانند باشند.

بعضی پیج‌ها هستند که جنبه آمو‌زشی دارند به این منظور که آموزشات لازم برای افرادی که ناتوان در انجام برخی کارها هستند داده می‌شود، به عنوان مثال آموزشات تعمیراتی، آموزشات آشپزی و... چند نمونه از آموزشاتی هستند که داخل این نوع پیج‌ها قرار خواهند گرفت.

امتیاز مثبت فالوور زیاد در پیج‌های اینستاگرام

حال که متوجه انواع پیج‌ها اینستاگرام شدین، قابل به ذکر است بدانید که کدام پیج برایتان کارآمد خواهد بود؟ همچنین کدام پیج مخاطبین بیشاری در خود جای داده است؟ برای پاسخ به این سوال باید به سراغ فالوورهای موجود در پیج‌های اینستاگرام رجوع آورد. پیج‌هایی هستند که تعداد فالوور بالایی دارند و روزانه پست‌های متفاوتی برای فالوور‌های خود به اشتراک می‌گذارند. این گونه پیج‌های علاوه بر افزایش اعتبار و طرفداران خود، کسب درآمدی هم از پیج‌ خود دارند! حال روش‌های مختلفی در این باره وجود دارد که می‌توان با هر کدام از این روش‌ها کسب درآمد کرد.

اما پیج‌های وجود دارند که تعداد فالوور‌های آها کم می‌باشد، زیرا یکی از دلایلی مهمی که فالوور این پیج‌های کم است، تبلیغات محدودی که برای پیج خود به انجام می‌رسانند، است. یکی دیگر از مشکلات فالوورهای پایین، که جز اصلی‌ترین مشکلات محسوب می‌شود، محتوای نامناسب و ناکارآمد برای فالوورها و حتی مخاطبین فعال داخل اینستاگرام است. پیج‌‌های تقریبا با تعداد لایک‌ها و کامنت‌هایی که برای هر پست گذاشته می‌شود، رتبه بندی می‌شوند. طبیعتا پیج‌های اصلی که تیک آبی را از آن‌ خود کرده‌اند، تعداد فالوورهای بالاتری را دارند. افرادی که به تازگی داخل اینستاگرام می‌آیند مشغول به دنبال کردن چهره‌های مطرح و معروف هستند زیرا این افراد همان طور که مشخص است دیده شده‌اند و طرفداران خود را دارند.

اما پیچ‌هایی وجود دارند که با قرار دادن پست‌‌های ناب و کاربردی به دنبال جمع آوری فالوور هستند. تقریبا مدیران اینگونه پیج‌ها بعد از مدت‌ها فعالیت دیگر دست از کار می‌کشند و به دنبال فروش پیج خود هستند. امروزه درصد زیادی پیج‌های اینستاگرام با قیمت‌های مناسب خرید و فروش می‌شوند. افرادی که به دنبال شهرت و افزایش طرفدار هستند، می‌توانند از این فرصت استفاده کافی را ببرند و با خرید پیج‌های اینستاگرام از کسب درآمد با طرفداران بالا بهره‌ مند شوند.

راه دیگر برای داشتن یک پیج پرمخاطب خرید فالوور است. 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۲)

  • معین
    معین پاسخ

    چنندتا فالوور برای شروع کار با فالووریاب باید داشه باشیم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      پیجتان باید 40 پست و 400 فالوور داشته باشد

  • سارا شاهی
    سارا شاهی پاسخ

    اینستاگرام پیجمو بسته. بش پیام دادم جوابی نگرفتم. چیکار کنم؟؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      مطلب بازیابی پیج اینستاگرام را دقیق بخوانید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال