-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
پیج‌های بزرگ اینستاگرام چه ویژگی‌هایی دارند؟

پیج‌های بزرگ اینستاگرام چه ویژگی‌هایی دارند؟

پیج‌های بزرگ اینستاگرام چه ویژگی‌هایی دارند و چرا برای تبلیغات مناسب‌اند؟

حتماً در استفاده‌ی روز مره‌تان از اینستاگرام با پیج‌های بزرگی که فالوورهای بسیار زیادی دارند برخورد داشته‌اید. این پیج‌ها روزبه‌روز در حال بزرگ شدن و جذب مخاطبان بیشتری هستند و اگر به پست‌های آن‌ها نگاه انداخته باشید می‌بینید که لایک‌ها و کامنت‌های زیادی زیر آن‌ها وجود دارد. اما باید توجه داشت هر پیجی که فالوورهای زیادی داشته باشد لزوماً پیجی بزرگ در اینستاگرام محسوب نمی‌شود زیرا روش‌های متفاوتی برای بالا بردن تعداد فالوورها به‌صورت تقلبی وجود دارد که امروزه استفاده از این روش‌ها بسیار رایج است. صفحات بزرگ اینستاگرامی دارای خصوصیاتی هستند که بهتر است آن‌ها را بشناسیم:

√فالوورهای آن زیاد و واقعی باشند

درست است که تعداد فالوورهای زیاد نشان‌دهنده‌ی بزرگ بودن پیج نیست زیرا ترفندهای مختلفی برای افزایش فالوور وجود دارد اما باید به واقعی بودن آن‌ها نیز پی برد زیرا در صورت تبلیغ در این پیج‌ها اگر فالوورها تقلبی باشند نه‌ تنها بازخورد مناسبی برای شما نخواهد داشت بلکه عواقب زیادی از طرف خود اینستاگرام برای پیج شما به همراه دارد. برای فهمیدن واقعی یا تقلبی بودن فالوور بهتر است یا آن را به کارشناسان اینستاگرامی بسپارید یا از طریق آمار ویوها و لایک‌های هر پست ببینید چقدر فالوور فعال در آن پیج وجود دارد.

√پیج‌های بزرگ اکثراً تخصصی هستند

پیج‌های بزرگ اینستاگرام معمولاً در زمینه‌ای خاص فعالیت می‌کنند و دارای مخاطبان مخصوص به خودشان هستند که این امر در نتیجه‌ی تبلیغات شما در این پیج‌ها تأثیر بیشتری خواهد داشت. زیرا اگر شما به تبلیغ در پیج‌های معمولی و عام بپردازید مخاطبانی با سلایق و علایق متفاوت جذب می‌کنید اما اگر در پیج‌های بزرگ خصوصی تبلیغ کنید فالوور هدفمند جمع‌آوری خواهید کرد. به عبارتی هرکسی که وارد پیج شما شود برای شما یک مشتری محسوب می‌شود.

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و پیدایش شبکه‌های مجازی مختلف به‌ خصوص اینستاگرام و همچنین تأثیر بسیار زیاد آن در زندگی مردم، بسیاری از کسب‌وکارها به این سمت کشیده شده است.تبلیغ در پیج‌های اینستاگرام یکی از رایج‌ ترین کارهایی است که هرکس پس از تأسیس پیج در ابتدا به آن می‌پردازد. تأثیر این کار برای پیشرفت پیج‌های تازه تأسیس و پرمخاطب شدن آن‌ها بسیار زیاد است. اما چگونه می‌توان با انجام این کار پیجی پرمخاطب و مردمی در اینستاگرام داشت؟در ادامه این مقاله که در سایت فالووریاب می‌خوانید باهم به بررسی پاسخ این سؤال می‌پردازیم.

تبلیغ در پیج‌های اینستاگرام, راهی ارزشمند برای رسیدن به موفقیت اگر از آن دسته افرادی هستید که بیشتر اوقات بیکاری خود را در فضای مجازی سپری می‌کنید باید با متوجه این شده باشید که اینستاگرام بستری بزرگ برای تبلیغات گسترده در فضای مجازی است. بسیاری از پیج‌ها در ساعات مختلفی از شبانه‌ روز مشغول تبلیغات هستند که این کار هم برای آن‌ها و هم برای مشتری سود زیادی دارد.

این تبلیغات علاوه بر اینکه برای مشتری باعث افزایش مخاطب می‌شود و پیج آن را به پیجی بزرگ‌تر تبدیل می‌کند، برای تبلیغ کننده هم مزایای زیادی دارد که مهم‌ ترین آن کسب درآمد است. اما تبلیغ در پیج‌های اینستاگرام اصول و قواعدی دارد که باید رعایت شود در غیر این صورت برای هر دو طرف عواقب بدی به دنبال خواهد داشت.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۲)

  • درسا
    درسا پاسخ

    من پیج اماده میخوام، دارین برای فروش؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      خیر فروش پیج نداریم

  • هانیه
    هانیه پاسخ

    اپلیکیشن اینستا تو گوشی من باز نمیشه چرا؟؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      اینستاگرام را اپدیت کنید و از فیلترشکن نیز استفاده نکنید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال