-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
خرید فالوور خارجی یا استفاده از ربات اینستاگرام؟

خرید فالوور خارجی یا استفاده از ربات اینستاگرام؟

فالوور خارجی آیا فالوور فعال محسوب می‍شوند ؟

اشتباهی که اکثر افراد به آن دچار می‌شوند بر پایه‌ی باور غلطی است که در ذهن آن‌ها شکل گرفته است آنها بر این باور هستند که خرید فالوور خارجی در رونق کسب و کار آن‌ها دخیل بوده، این در حالی است که چنین فالوورهایی جزء فالوورهای فعال محسوب نمی‌شوند و آن‌ها فقط نقش یک ممبر یا فالوور غیر فعال را دارند و تنها نقش پررنگی که آن‌ها ایفا می‌کنند نمایش یک عدد بصری دروغین و نمادین است که برای گول زدن و فریب دادن افراد به کار می‌روند، به طور مثال زمانی که فردی برای اولین بار یک پیج را مشاهده می‌کند قبل از هر چیزی به تعداد فالووران آن پیج دقت می‌کند که در صورت بالا بودن آن عدد و زیاد بودن تعداد فالوورها در آن پیج عضو می‌شود و آن را دنبال می‌کند.

خرید فالوور خارجی بهتر است یا استفاده از ربات اینستاگرام؟

همانگونه که قبلا برای شما عزیزان ذکر کردیم، ممبر‌های فیک هیچ گونه تاثیری در افزایش فروش محصول شما نخواهند داشت، از این رو استفاده از ممبران واقعی تاثیر و کمک شایانی در فروش محصولات‌تان برای شما به ارمغان می‌آورند. فالووریاب با معرفی محصولی شایان و ارزنده به نام ربات اینستاگرامی دغدغه خرید فالوور خارجی که کاری بیهوده و بی تاثیر بوده را برطرف کرده است. این ربات تاثیر بی نظیری در جهت جمع‌آوری ممبر واقعی برای پیج شما را با خود به همراه دارد، از نظر اکثر کاربران بهترین و ارزنده ترین روش، استفاده از ربات‌های اینستاگرامی می‌باشد.

ربات اینستاگرام یکی از بهترین ربات‌های همه کاره است که در رابطه با جمع آوری ممبر واقعی در سطح اینستاگرام در حال فعالیت است و این در حالی است که این ربات به طور کامل پیج شما را مدیریت و ساماندهی می‌کند. همچنین شما قبل از خریداری کردن این محصول می‌توانید به صورت رایگان آن را تست کنید و در صورت رضایت از کارش آن را خریداری کنید، از دیگر قابلیت‌های این ربات ارزشمند می‌توان به افزایش لایک، کامنت، تبلیغات و.. اشاره کرد. خرید فالوور واقعی جایگزینی مناسب برای فالوورهای خارجی به جای در پیش گرفتن خرید فالوور خارجی یا همان فالوور‌های فیک که هیچگونه سودی برای شما به همراه ندارند کم آنکه گاهی آسیب‌هایی را برای شما و پیجتان به ارمغان می‌آورند. استفاده از فالوور‌های واقعی می‌تواند بهترین جایگزین برای آن باشد. شما با تهیه‌ی ربات اینستاگرام می‌توانید ممبران واقعی زیادی را در کوتاه‌ترین مدت ممکن از آن پیج خود کنید. قابلیت‌های حیرت انگیز این ربات تا حد زیادی برای تمامی ادمین‌هایی که از آن استفاده کرده اند مشهود بود است.

سخن پایانی

هدف و انگیزه‌ی ما در سایت فالووریاب متوجه کردن شما عزیزان در رابطه با پی بردن به تفاوت مهم میان ممبر فیک و ممبر واقعی از هم بوده است و همچنین تشخیص و تفکیک آن‌ها از یکدیگر. بسیاری از افراد با خرید فالوور خارجی سعی در ارتقاء سطح پیج خود و فروش بیشتر محصولاتشان را دارند اما این اقدام حرکتی کاملا اشتباه است که می‌تواند ‌نتیجه‌ای برای آن‌ها در پی نداشته باشد. دغدغه‌ی ما آگاه ساختن شما از معایب ممبر فیک، مزایای ممبر واقعی و انتخاب درست شما در رابطه با استفاده از آن‌ها بوده است. حال امید است با همراهی فالووریاب از مطالب مفید روز خود را آگاه سازید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۷)

  • سهراب
    سهراب پاسخ

    میخوام پیجم تو زمان مشخص کامنت بفرسته روی پیجا، ربات شما میتونه اینکارو کنه؟

  • ساینا
    ساینا پاسخ

    فالوور تستی هم دارین قبل خرید امتحان کنیم؟

  • مبینا
    مبینا پاسخ

    برای تلگرام هم ممبر میفروشین؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      خیر خدمات تلگرامی نداریم

  • بدری
    بدری پاسخ

    فالوورای فالووریاب 100% واقعیه؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله تمامی فالوورها واقعی هستند

  • بهار
    بهار پاسخ

    فالوور فیک هم بزارین تو خدماتتون ، ما لازم داریم اولیش پیجو بیاریم بالا

    • فالووریاب
      فالووریاب

      اصلا ارائه فالوور فیک انجام نمی شود

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال