-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
قالب‌های آگهی تبلیغات در پیج‌های اینستاگرام

قالب‌های آگهی تبلیغات در پیج‌های اینستاگرام

قالب‌های آگهی تبلیغات در پیج‌های اینستاگرام

ادمین ها و اینستاگرامر‌های برای این‌که بتوانند از طریق تبلیغات در پیج‌های اینستاگرام شاهد گرفتن یک فیدبک عالی و افزایش فالوور باشند، بسیار زیرکانه و هوشمندانه از قالب‌های تبلیغاتی متناسب با موضوع استفاده می‌کنند، که بازخورد چشم گیری از این کار (استفاده از قالب‌های آگهی) گرفته‌اند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر هیچ پیش زمینه‌ای از فعالیت‌های تبلیغاتی ندارید با دنبال کردن ادامه مطلب چهارچوب اصلی تبلیغات را بشناسید، در این مطلب فالووریاب قصد دارد شما را با گونه‌های مختلف این قالب‌ها آشنا کند.

√ استفاده از تبلیغات ویدیویی

با توجه به علاقه‌ی مردم به دیدن کلیپ و ویدیو‌های جذاب وکوتاه ، تبلیغات ویدویی جزء قدرتمند‌ترین قالب‌های آگهی به شمار می‎رود. استفاده از این روش می‌تواند به بهترین نحو مخاطب را با محصول و خدمات تبلیغاتی درگیر می‌کند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما با منتشر کردن تبلیغات ویدیویی از محصولاتتان به بهترین شکل مشتریانتان را جذب کنید و فالوور واقعی دریافت کنید.

√ استفاده از عکس برای تبلیغات

استفاده ازعکس برای تبلیغات یکی دیگر از موثرترین روش‌هایی است که اکثر پیج‌های پربازدید از آن استفاده می‌کنند، عکس‌های تبلیغاتی معمولا با عبارت " مورد حمایت" که در بالای سمت راست عکس نوشته می‌شود در اینستاگرام منتشر می‌شوند.

√استفاده از تبلیغات خیمه‌ای

(Marquee ads) یا تبلیغات خیمه‌ای یکی از روش‌های تبلیغاتی تضمین شده‌ای‌ است که افراد بسیاری آن را در پیش می‌گیرند. نحوه‌ی فعالیت این روش به این صورت است که تبلیغ به اشتراک گذاشته‌ی شما در اولین پست‌های پیشنهادی به کاربر نمایش داده می‌شود، یکی از ویژگی خوب این روش این است که شما در روز می‌توانید تبلیغاتتان را چند بار در معرض دید کاربران قرار دهید و فالوور اینستاگرام بگیرید.

آمار ثبت ‌شده از اینستاگرام

جالب است بدانید اینستاگرام با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر فعال و همچنین 30 میلیون کاربر ایرانی فعال یکی از مهم‌ترین زمینه‌ها برای عرصه‌ی تبلیغات است زیرا کاربران آن جهانی و با سلایق و عقاید مختلف هستند و به همین دلیل برای کسانی که در زمینه‌ی تبلیغات فعالیت می‌کنند بسیار گزینه مناسبی می‌باشد. همچنین طبق آمار منتشرشده بالغ‌بر 70 درصد افرادی که در اینستاگرام تبلیغی را مشاهده می‌کنند به آن واکنش نشان می‌دهند و تقریباً یک‌سوم کاربران تابه‌حال حداقل یک‌ بار برای خرید محصول از اینستاگرام اقدام کرده‌اند. از این‌ رو تبلیغاتی که جامعه هدف مناسب‌تری را انتخاب کنند و دارای ایده‌های خلاقانه‌تر باشند شانس بیشتری برای جذب مشتری دارند.

سخن پایانی آنچه که باعث می‌شود کسب و کار شما در بین رقیبان و اطرافیانتان متمایز به نظر برسد، استفاده از شگرد‌های معجزه آسای تبلیغات و افزایش فالوور اینستاگرام است. تبلیغات تاثیرگذارترین راهی است که مدیران در کسب و کار‌های آنلاین در فضای مجازی باید در پیش بگیرند تا بتوانند از آن طریق به اهدافی که در سر می‌پرورانند برسند. از این رو تبلیغات در پیج‌های اینستاگرام با شگرد‌های گوناگونی که مدیران‌شان در پیش گرفته بودند و در طی مطالب ذکر شد توانستند گام‌های موثری برای رسیدن به اهدافشان بردارند. فالووریاب به پاس همراهی شما عزیزان تا پایان مطالب نهایت تشکر و قدردانی از شما عزیزان را دارد.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۲)

  • ابراهیم
    ابراهیم پاسخ

    هزینه تبلیغ تو اینستا چقدر میشه ؟ برای یک پیج تجاری فروشگلاهی

    • فالووریاب
      فالووریاب

      هزینه تبلیغات در پیجهای بزرگ با توجه به کاربری و تعداد فالوورشان متفاوت است

  • سایه
    سایه پاسخ

    شما هم کار تبلیغات تو اینستاگرام میکنین؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      خیر فالووریاب تبلیغات اینستاگرام انجام نمی دهد

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال