-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
خرید پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

پیج‌هایی وجود دارد که به آن درجه از شهرت رسیده‌اند و حال موقع ثمره دادن آن‌ها و کسب درآمد از این پیج‌ها رسیده است. افراد زیرک با توجه به این موارد حاضر هستند با خرج هزینه بیشتری از خرید این پیج‌ها عقب نماند. زیرا می‌دانند که اگر الان کمی بیشتر هزینه کنند بعد از گذشت مدت زمان محدودی پول آن‌ها از طریق این پیج بر خواهد گشت. درعین حال خرید پیج‌ اینستاگرام کار نادرستی نمی‌باشد بلکه می‌تواند پلی باشد که شما را زودتر از زمان معین شده به مقصدتان برساند. کسانی هستند که به در این میان به خرید و فروش پیج‌های اینستاگرام پرداخته‌اند به این شکل که از فروشندگان اصلی که به پول نیاز دارند پیج را خریداری می‌کنند و به خریداران واقعی که به پیج برای کسب درآمد اندک اما دائم نیاز دارند، می‌فروشند.

برای خرید پیج‌ چند مورد نکته وجود دارد که هر کدام جز موارد مهمی به شمار می‌آیند و باید برای خرید پیج به آن‌ها توجه داشته باشید :

• تعداد لایک در خرید پیج

یکی از مواردی که بسیار مهم می‌باشد، تعداد لایکی که زیر هر پست زده شده است. تعداد لایک به این دلیل بسیار مهم است که شما فقط می‌توانید مشاهده کنید که تعداد فالوورهای پیج چند نفر است اما از واقعی یا غیر واقعی و فیک بودن ما بی‌خبر هستند. با نمایش تعداد لایک می‌توانید حدس بزنید که چه تعداد از فالووران آن پیج واقعی هستند. در واقع پیج‌هایی به کارتان می‌آید که تعداد فالوورهای واقعی آن بیشتر باشد. اما در نظر داشته باشید هیچ پیچی وجود ندارد که تعداد فالوور‌های آن تماما واقعی باشد، تقریبا یک سوم هر پیچی را اعضا و فالووران فیک اشغال کرده‌اند که برای بالا آمدن پیچ امری طبیعی و ضروری است.

• تعداد کامنت هر پست

بعد از مشاهده تعداد لایک‌های هر پستی به سراغ تعداد کامنت‌هایی که فالووران و کاربران دیگر گذاشته‌اند بروید. تعداد کامنت‌های علاوه بر مشخص کردن تعداد فالوورات واقعی، تعداد کاربرانی که از ناحیه بیرونی انتقادی دارند هم نمایش می‌دهد. در واقع پیج‌هایی که فالوورهای زیادی دارند و یا تیک آبی گرفته‌اند، حالت خصوصی ندارند و پیجشان آزاد است، به همین علت کاربران دیگری هم که حتی پیج را فالو نکرده‌اند کامنت می‌توانند بگذارند و نظر خود را راجب به پست بدهند؛ از این رو شما می‌توانید مشاهده کنید که آیا کاربران از پیج راضی هستند و یا خیر.

سخن پایانی خرید پیج اینستاگرام

اگر قصد خرید پیچ اینستاگرام را داشتید حتما سعی کنید علاوه بر نکات ذکر شده برای خرید، به دنبال پیج‌های ارزان قیمت‌تر باشید. زیرا خرید و فروش پیج‌های امری غیر قانونی نمی‌باشد و هیچ صنف و اتحادیه وجود ندارد که قیمت منصف برای پیج در نظر بگیرد. تمامی قیمت‌هایی که روی پیج‌های می‌گذارند زیر دست مدیران بوده است و شما می‌توانید با چانه زدن یا قیمت‌های پیشنهادی و به‌صرفه آن پیج را خریداری کنید.

خرید پیچ‌های اینستاگرام ارزان از فروشندگان معروف و یا شرکت‌های رواج پیدا کرده است. امروزه اکثر پیج‌ها دست به دست میچرخند و با قیمت‌های متفاوت و بلکه گران به فروش می‌رسد اما اگر به دنبال فروشندگان معروف و یا سایت‌های فروش پیج اینستاگرام باشید شاید با قیمت پایین‌تری بتوانید پیج مربوط به حوزه فعالیت خود را برای خرید پیدا کنید. 

همچنین خرید فالوور راه مناسب تری برای شروع کار است. 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۱)

  • hakan
    hakan پاسخ

    هر کاری میکنم نمیتونم کسی رو دنبال کنم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      پیجتان بلاک شده چندروز صبر کنید تا بلاک پیج رفع شود

  • ندا
    ندا پاسخ

    من 1 هفته تمامه نمیتونم کسیو فالو کنم چکار کنم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      فعالیت های خود را محدود کنید تا زودتر بلاک پیج تمام شود

  • اصغر
    اصغر پاسخ

    من تازه پیجمو درست کردم میشه از فالووریاب استفاده کنم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      برای استفاده از ربات بهتر است 2 ماه از ساخت پیج گذشته باشد

  • خسرو
    خسرو پاسخ

    بیشترین پکیج شما 10 هزار فالووره، من 50هزار فالوور میخوامچکار کنم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      میتوانید 5 بار پکیج 10 هزار فالوور را خریداری کنید

  • ماندانا
    ماندانا پاسخ

    من هشتگ که میزارم اینستا نمیخونه وقتی بعدش سرچ میکنم، چرا ؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      دقت کنید کلمه را بلافاصله بعد از هشتگ بنویسید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال