-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
ترفند‌های افزایش لایک و جذب فالوور اینستاگرام

ترفند‌های افزایش لایک و جذب فالوور اینستاگرام

لایک چیست؟

واژه‌ی لایک (like) در اصطلاح به معنای دوست داشتن و یا پسندیدن است، ما این واژه را امروزه به طور صریح از افراد گوناگونی می‌شنویم. در واقع لایک کردن یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام است، لایک کردن درحقیقت بازخورد نظر کاربران درمورد پست‌های به اشتراک گذاشته شده درون پیج‌های اینستاگرام است. لایک خوردن پست‌های برخی از پیج‌های اینستاگرام یک ابزار برای رونق در کسب و کار‌هایی که در فضای مجازی صورت می‌گیرد شمار می‌آید، چرا که هر پیج تجاری اینستاگرامی لایک بیشتری داشته باشد از محبوبیت و درآمد بالاتری در فضای مجازی برخوردار خواهد شد.

چرا لایک و فالوور اینستاگرام بخریم؟

همانطور که خودتان می‌دانید داشتن فالوور برای پیج‌های اینستاگرامی از اهمیت بالایی برخوردار است، اما مهم ترین شاخصه در رشد و محبوبیت یک پیج داشتن تعداد زیادی فالوور نمی‌باشد بلکه بالا بودن لایک‌ پست‌های آن پیج است.

شما می‌توانید در اولین گام برای بهتر دیده شدن در بین رقیبانتان با خرید لایک آنی اینستاگرام زمینه‌ای برای گسترش کسب و کار‌های مجازی محور خود فراهم کنید .

آیا ممکن است با خرید لایک اعتبار پیج خود را بالا ببریم ؟

اغلب مدیران پیج‌های تجاری اینستاگرام با خرید لایک آنی برای صفحه‌ی اینستاگرام خود مشتریان و فالووران زیادی را جذب پیج خود می‌کنند، زیرا افرادی که قصد خرید محصولات از چنین پیج‌هایی (پیج تجاری) را دارند معمولا به پیج‌‌هایی روی می‌آورند که مشتریان محصولات آن‌ها از طریق لایک کردن پست‌های آن‌ها رضایت خود را به ثبت رسانیده باشند. در حقیقت افزایش لایک پست‌های شما باعث تسریع در رشد و اعتبار پیجتان خواهد شد.

ترفند‌های افزایش لایک و جذب فالوور اینستاگرام

شما با عمل کردن به ترفند‌هایی در ادامه مطلب ذکر خواهیم کرد به طور حیرت انگیزی شاهد افزایش لایک پست‌های اینستاگرامی خود خواهید بود.

همراه کردن فیس بوک با پیج اینستاگرام خود

تقریبا 20 درصد کاربران فیس بوک و اینستاگرام شما با هم مشترک هستند، پس شما با ایجاد ارتباط بین این دو رسانه میتوانید تقریبا 3 درصد از مخاطبان فیس بوک خود را جزء فالووران خود کنید. شما از طریق فرستادن یک (status) برای مخطبان خود در فیس بوک آن‌ها از پیج اینستاگرامی خود مطلع سازید.

استفاده از فیلتر‌های محبوب

سعی کنید از فیلتر‌های محبوب برای اشتراک گذری در پست‌های خود استفاده کنید برخی از این فیلتر‌ها عبارت‌اند ازAmaro : Valencia ،rise ،here و ...

انتخاب زمان مناسب برای پست گذاری

سعی کنید زمان‌های مناسب و مشخصی برای پست گذاری انتخاب کنید تا بتوانند فیدبک خوبی از کامنت و لایک‌های فالوورانتان دریافت کنید، مثلا بهترین زمان برای پست‌گذاری در روز‌های سه‌شنبه تا پنج‌شنبه در بین ساعات 3 الی 4 بعدازظهر است زیرا طبق آمار به دست آماده اکثر کاربران در این ساعات آنلاین هستند و از پست شما دیدن می‌کنند.

سخن پایانی

با خرید لایک ‌آنی برای پست‌هایتان پیج خود را به یک پیج استثنایی تبدیل کنید. چرا که بالا بودن تعداد لایک‌‌های پست ‌های منتشر شده‌ی شما مشتریان زیادی را به طرف خود می‌کشاند. نکته‌ی قابل توجه‎ای که در این مقاله آموختیم این بود که بالابودن تعداد فالوو‌های شما از اصلی‌ترین شاخصه برای بهتر دیده شدن نیست بلکه بالا بودن لایک پست‌های شما مهم‌ترین شاخصه در رسیدن به اهدافتان است.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۸)

  • پروانه
    پروانه پاسخ

    هر رزو چند تا فالوور میاد به پیج اگه فالووریاب فعال بشه؟

  • لاکی
    لاکی پاسخ

    چجوری میشه متوجه شد پیجا چندتا فالوور فیک دارن؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      نمیتوان تعداد فالوور فیک پیج ها را تشخیص داد

  • شیما
    شیما پاسخ

    چقدر سایتتون محتوا داره از همه چی دارین

  • فریبرز
    فریبرز پاسخ

    لایک هم روی فالوور میفروشین؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      خیر فروش لایک نداریم این کار سبب بلاک پیج می شود

  • موسی
    موسی پاسخ

    امکانات ربات خیلی عالی شده قابلیت دایرکت هم بگذارید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال