-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
هدف طراحی  پست اینستاگرام و آموزش‌های مربوطه برای افزایش فالوور

هدف طراحی پست اینستاگرام و آموزش‌های مربوطه برای افزایش فالوور

هدف طراحی پست اینستاگرام چیست؟

طراحی پست اینستاگرام با هدف افزایش مخاطب و فالوور همچنین ترغیب مخاطب برای مطالعه بقیه‌ی پست‌ها است. استفاده از یک اصول بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، شما را راحتتر به این هدف می‌رساند. یکی از فواید طراحی پست اینستاگرام افزایش دنبال کننده است. نکته‌ای که در این قسمت می‌توان به آن اشاره کرد این است که گاهی در میانه‌ی چند کار یک کار چالشی قرار دهید. در کارهای چالشی طراحی پست به صورتی انجام می‌گیرد که مخاطب هم خود درگیر پست می‌شود و هم با تگ افراد دیگر و به چالش کشیدن آنها میزان بازدید پیج را افزایش می‌دهد. بنابراین می‌توان گفت طراحی زیبا و چشم نواز می‌تواند علاوه بر ارائه موضوع و انتقال هدف به گسترش صفحه‌ی شما نیز کمک می‌کند.

چند نکته برای آموزش طراحی پست اینستاگرام تا زمانی که وارد حوزه‌ی ارائه‌ی خدمات به وسیله‌ی اینستاگرام نشده‌اید متوجه رقابت شدید پیج‌ها در جذب مخاطب نخواهید شد. طراحی متناسب یک پست، گام اول در جذب مخاطب است و برگ برنده‌ی شما خواهد بود. در این قسمت فالووریاب نکاتی را در مورد یک طراحی هوشمندانه و جذاب در مورد آموزش طراحی پست اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد.

یک پست اینستاگرامی باید اغوا کننده باشد و احساساتی همچون حس تحسین، کنجکاوی، لذت، صمیمیت، آرامش و ... را برانگیزد. برای اینکار در پست می‌توان از مبالغه و نوآوری نیز استفاده کرد. شما می‌توانید با استفاده از خلاقیت خود یک سبک خاص را برای پیج خود اتخاذ کنید. این روند مستلزم مجموعه‌ای ایده است که شما در میان آن‌ها زیباترین را انتخاب کنید. برای نمونه پست‌های شما از نظر شکل هندسی می‌تواند متفاوت باشد یعنی عکس مورد نظر را در یک قاب قرار دهید و کل عکسهای پیج در این قالب قرار گیرد. برای نمونه می‌توانید از یک قاب دایره‌ای، مثلث و ... بهره گیرید.

رنگ پست‌های شما می‌تواند نشانی از پیج شما را در خود داشته باشد. برای مثال پست‌ها می‌تواند سفید، سیاه، سیاه_سفید و یا رنگی باشد. یا اطراف قاب را به این رنگ‌ها مزین کنید. این نکات می‌تواند مانند مهر پیج شما عمل کند و پست‌های شما شناخته شده شوند و نشانی از کار شما باشند. این موضوع بر جذابیت کار شما و انحصاری بودن پیج شما می‌افزاید.

قدرت استفاده از پرسش و پاسخ در دل یک تصویر اینستاگرامی پست شده باعث به چالش کشیدن ذهن مخاطب شده و همین درگیری ذهنی مخاطب را به سمت خواندن و توجه کردن به مطلب نوشته‌ی شده‌ی شما در کپشن سوق می‌دهد. در واقع قدرت طراحی شما در تصاویر است که تعداد مخاطبین اینستاگرام را افزایش داده و آنها را بر پست شما میخکوب کرده و وادار به توجه می‌کند. ترکیب کردن عکس و نوشته یکی از راه‌های جذب کننده و همینطور در صورتی که شما بخواهید چالشی خواهد بود. یک جمله‌ی جذاب روی تصویر مخاطب را برای دانستن باقی ماجرا مصر می‌کند و ادامه‌ی مسیر را با شما همراه خواهد بود. لوگو و آدرس سایت و یا پیج خود را می‌توانید در گوشه‌ی تصویر طراحی کنید چون در صورت کپی شدن مطلب، می‌توانید مخاطب را به سمت پیج خود هدایت کنید.

در متونی که کپشن می‌شوند استفاده‌ از ایموجی است که مطلب شما را دوست‌داشتنی ‌تر می‌کند. در متنها صرفا نوشتن کلمات خارج از حوصله‌ی مخاطب است و مطلب نوشته شده‌ی شما خوانده نشده یا نیمه خوانده شده رها می‌شود. استفاده از زبان ایموجی صمیمیت با مخاطب را حفظ کرده و جَوی دوستانه به مطلب می‌بخشد. استفاده از ویدئو با حک کردن لوگوی خودتان در گوشه‌ی تصویربه این خاطر است که این ویدئو مطمئنن کپی یا ریپست خواهد شد و این لوگو با آدرس پیج مسیر مخاطب را به سمت صفحه‌ی شما هموار می‌کند، یک برگ برنده برای پیج شما خواهد بود.

چگونگی یادگیری طراحی پست اینستاگرام برای افزایش فالوور

شما می‌توانید با یادگیری کامل فوتوشاپ جلوه‌های زیبایی را برای پست‌های خود خلق کنید. یادگیری فوتوشاپ شاید نیازمند هزینه‌ی وقت باشد ولی یک شانس خوب برای موفقیت در ارائه محصول‌تان را به شما ارائه می‌دهد. یا در صورت نیاز اقدام به خرید فالوور واقعی بفرمایید تا پست‌های شما تعداد لایک بیشتری داشته باشد، در نتیجه اگر پست‌های پیج شما لایک زیادی داشته باشید بقیه کاربران پیج شما را فالو خواهند کرد.
با خرید لایک و خرید بازدید پست نیز می توانید قدمی بزرگ برای داشتن پیجی بر مخاطب داشته باشید. 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۰)

  • مهتاب
    مهتاب پاسخ

    چیکار کنیم پیجمون ریزش نداشته باشه؟

  • طاها
    طاها پاسخ

    من دیشب 2 تا پست گذاشتم اینستا پاکش کرد، بلاکه یعنی؟

  • آرتا
    آرتا پاسخ

    پیجمو دی اکتیو کردم الان رمزم یادم نیس میخوام فعالش کنم ایمیلیم دسترسی ندارم لطفا راهنمایی کنین

  • جلال
    جلال پاسخ

    رمز پیجم یادم رفته اینستاگرامم پاک کردم نمیتونم وارد اکانت شم چیکار کنم؟؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بازیابی رمز عبور را انجام دهید

  • صحرا
    صحرا پاسخ

    چندتا اپلیکیشن خوب برای ادیت ویدیو هم معرفی کنین

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال