-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
نقش پست‌های اینستاگرامی در افزایش فالوور و رونق بیزینس

نقش پست‌های اینستاگرامی در افزایش فالوور و رونق بیزینس

هر روز بعد از بیدار شدن از خواب و قبل از خواب اولین کاری که انجام می‌دهیم چک کردن شبکه‌های اجتماعی و گردشی در میان صفحات آن است. یکی از این شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار اینستاگرام است که در بین همه‌ی اقشار جامعه برای خود جا باز کرده است. اینستاگرام به دلیل این که یک اپلیکیشن بصری است کاربردهای زیادی در حوزه‌ی کسب و کار پیدا کرده است. بیشتر برندها از محبوبیت این اپلیکیشن استفاده کرده و محصولات خود را در معرض دید ملیون‌ها کاربر ایرانی اینستاگرام قرار می‌دهند.

قرار دادن پست‌ها به شیوه‌ای درست و جذاب و طراحی پست اینستاگرام اولین قدم برای داشتن یک بیزینس موفق است که پیج شما را از حالت بی روح، به پیج قوی با فالوور بالایی تبدیل می‌کند.

اما چطور؟ چه چیزی لازم است تا یک تبلیغ به درستی شکل بگیرد؟ چه چیزی در جذب مخاطب اینستاگرام نقش دارد؟ و چه چیزی قبل از هر چیزی در چشم مخاطب جلب توجه می‌کند و او را وادار به درخواست اطلاعات بیشتر از پست کرده و در نهایت به خواندن کپشن می‌کند؟ هدف شما در تبلیغ یک برند و رسیدن به سوددهی در کسب و کارتان پاسخ دادن به این موضوع است. فالووریاب در این مقاله با پاسخ به این سوالات مسیر شما برای رسیدن به هدفتان را برای شما روشن می‌کند.

نقش پست‌های اینستاگرامی در افزایش فالوور و رونق بیزینس

اینستاگرام یک اپلیکیشن جذاب است که اولین هدف یک تبلیغ اصولی را برای شما فراهم کرده است. دیدن تصاویر همین قدم اول است. شما با قرار دادن چند پست و ستوری می‌توانید فروش خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید، برند و محصولات خود را تبلیغ کنید و آن‌ها را در معرض شناخت و معرفی به مخاطب قرار دهید. استفاده از یک شیوه‌ی منحصر به فرد و خاص خودتان به شهرت و محبوبیت صفحه‌ی کاری شما می‌افزاید.

اگر فکر می‌کنید با گرفتن یک عکس از محصولتان بدون توجه به جذابیت تصویر و صرفا جهت نمایش کالا می‌توانید به فروش و رونق کسب و کار خود بیفزایید سخت در اشتباهید و از همین حالا بدانید که بازده چندانی نخواهید داشت. قرار دادن یک عکس به صورت ساده و خام (خام به این معنی که پس از گرفتن عکس، بدون استفاده از هیچ شگرد جذب کننده‌ای) در اینستاگرام محصول شما را به یک عکس گذرا از نگاه بیننده تبدیل می‌کند. عکسی که شما برای تبلیغ محصول خود استفاده می‌کنید باید فراتر از تصورتان آماده‌سازی شود تا بتواند موقعیت مناسبی را برای محصول فراهم کند.

تکنولوژی و ابزار مورد نیاز برای بازاریابی محتوا

در بازاریابی محتوا ابزارهای مختلفی به کمک آمده‌اند تا با صرف هزینه و زمان کم‌تر، کارها ساده‌تر و سریع‌تر انجام شوند. این ابزارها و تکنولوژی‌ها به چهار دسته تقسیم‌ بندی شده‌اند که در نهایت استفاده از این ابزارها باعث تقویت و افزایش فالوور پیج شما خواهد شد. در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

سیستم مدیریت محتوا

سیستم مدیریت محتوا، سیستمی می‌باشد که به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به کمک تیم آی تی، صفحات وب و پست وبلاگ را ایجاد کنید.

ابزار آنالیز و تجزیه و تحلیل

گوگل آنالیتیکس یکی از ابزارهای آنالیز و تجزیه و تحلیل می‌باشد که به شما کمک می‌کند تا عملکرد بازاریابی محتوا را ارزیابی کنید.

نرم‌افزار مدیریت پروژه

استفاده از نرم‌افزار مدیریت پروژه به یکی از ملزومات در کسب و کارها تبدیل شده است. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا حجم زیادی از پست‌های وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی را مدیریت کنید، چرا که انتشار پست‌ها در کمپین‌های مختلف به سرعت انجام می‌شود، که در اینجا نیاز است تا با یک سیستم مدیریت پروژه، فعالیت‌های خود را کنترل و مدیریت کنید.

نرم‌افزارهای طراحی

در بازاریابی محتوا، استفاده از محتواهای بصری تاثیر بسیار زیادی در کسب موفقیت دارند. از این رو نیاز است تا در تیم خود یک طراح خلاق داشته باشید تا در تولید محتوای بصری به شما کمک کند.

سخن آخر

در این مطلب سایت فالووریاب به بحث و بررسی هرآنچه را که نیاز بود تا شما با تکنولوژی بازاریابی محتوا آشنا شوید پرداخت، امیدواریم که نهایت بهره و استفاده را از این مطلب برده باشید. در واقع داشتن اطلاعات کافی در مورد بازاریابی محتوا یکی از ملزوماتی است که برای افزایش فالوور پیج شما مفید واقع می‌شود. نمی‌توان از مورد چشم پوشی کرد، از این رو بهتر است پس از خواندن این مطلب اهداف کسب و کار خود را به سرعت مشخص نمایید و سپس برای شروع بازاریابی محتوا اقدامات لازم را انجام دهید تا شما نیز از تاثیرات آن در کسب و کار خود شگفت زده شوید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۹)

  • دنیال زمانی
    دنیال زمانی پاسخ

    بازدید استوری ربات شما فعاله همچنان؟

  • جانان
    جانان پاسخ

    از دیشب نمیتونم برم توی پیجم چیکار کنم؟؟

  • شایان
    شایان پاسخ

    سلام و خسته نباشید . شما فالوور واقعی میفروشین؟؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله فقط فالوور واقعی

  • خالقیان
    خالقیان پاسخ

    سرعت ربات خوبه راضی ام، امیدوارم که ادامه دار باشه

  • سینا تطهیری
    سینا تطهیری پاسخ

    پیجم تو اپلیکیشن فالووریاب نمیتونم بزنم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      موارد مربوط به اضافه کردن پیج را از طریق تیکت پیگیری نمایید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال