-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
چرا خرید پیج اینستاگرام لازم است؟

چرا خرید پیج اینستاگرام لازم است؟

اینستاگرام، اپلیکیشنی و سایتی است که 10 سال پیش اصلا وجود خارجی نداشت اما الان مهم‌ترین برنامه روی گوشی تمامی افراد است. شاید زیاد دیده باشید که بسیاری از افراد اقدام به خرید پیج اینستاگرام می‌کنند؛ قاعدتا دو سه سال پیش جبهه زیادی علیه این کار در بین عموم وجود داشت. اما با وجود پیشرفت اینستاگرام مخصوصا در ایران، دیگر هرید پیج اینستاگرام امری طبیعی شده است. اما در همین ابتدا یک سوال مهم راجع به خرید پیج اینستاگرام پیش می‌آید که در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت.

چرا باید اینستاگرام را برای توسعه شغل و کسب و کار انتخاب کنیم؟

قبل از هرچیزی کافیست نگاهی به موبایل‌های اقوام و خانواده داشته باشید. سخت‌ترین کار دنیا، پیدا کردن موبایلی است که در آن اینستاگرام وجود نداشته باشد. طبق تحقیقات به‌ثبت رسیده، استفاده از مردم در حال رشد و مشاهده تلوزیون درحال نزول است. این بدین منظور است که در اصل جبهه جنگ مبازرزاتی شما با رقیبان هم صنف‌تان، در همین اینستاگرام است.

اینستاگرام، پاتوق ایرانی‌ها، خوراک فعالیت بیزینسی

ملیون‌ها نفر ایرانی، چیزی حدود حداقل نصف جمعیت کل ایران، در اینستاگرام فعالیت دارند. ملیون‌ها نفر حتی پس از بیدار شدن از خواب، اولین کاری که می‌کنند بجای شستشوی صورت، بررسی اینستاگرام خود هستند. اینستاگرام دیگر با گوشت و خون ما ایرانی‌ها یکی شده و دیگر وقت‌اش رسیده که با خرید پیج اینستاگرام فعالیت خود را به دریچه‌ای جدید معرفی کنید.

چرا خرید پیج اینستاگرام لازم است؟

همان‌طور که در بخش‌های قبل مطلع شدید، اینستاگرام هنوز ده سال نشده است که وارد موبایل‌ها شده است و اگر بخواهیم دقیق بگوییم، تولدش بر می‌گیردد به سال 2010 که هیچکس انتظار این پیشرفت‌اش را نداشت. در آن سال‌ها، برنامه فیسبوک در ایران طرفداران زیادی داشت اما با محدودیت‌هایی که اعمال شد، مردم ایران برای انتخاب یک شبکه اجتماعی سرگردان بودند که اینستاگرام مانند فرشته‌ای بر دل هموطن‌هایمان نشست. اینستاگرام دو سال فعال بود و فیسبوک آن را خرید. شاید بتوان نام فیسبوک را به همین دلیل، برنده قرن دانست. اینستاگرام در ایران هم آرام آرام محبوب شد. باورش سخت است اما صاحبان پیج‌های بزرگ درآمدهایی بالای 100 ملیون در ماه دارند. تمامی این عزیزان برای دیده شدن، هیچ‌وقت نمی‌توانستند بدون خرید پیج اینستاگرام پیشرفت کنند.

در اینستاگرام 2 مسئله بسیار مهم است :

1. محتوای سالم و جذاب

2. امکان دیده شدن

شاید پیج‌های زیادی را سراغ داشته باشید که حتی محتواهای فوق‌العاده‌ای می‌گذارند اما خیلی کم دیده می‌شوند و بعد از چند ماه هم از خیر پیج‌شان می‌گذرند. این عزیزان تمامی دغدغه‌شان را برای محتوا گذاشته‌اند اما به احتمال زیاد، با تعصب خاصی راجع به خرید پیج اینستاگرام و فالوور، ممانعت می‌کردند.
در صورت نیاز به خرید فالوور واقعی می‌توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۹)

  • هانیه
    هانیه پاسخ

    میشه با یه اکانت به همراه 2 گوشی لایو رو مشاهده کرد؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله میتوانید مشکلی نیست

  • فربد
    فربد پاسخ

    متاسفانه اینستام پرید چجوری برگردونم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      اموزش بازیابی اکانت اینستاگرام را مطالعه کنید

  • نرگس
    نرگس پاسخ

    سلام، بعد از اينكه عكس رو به همراه كدي كه روي كاغذ نوشته شده براي اينستاگرام ايميل ميكنيم چقدر طول ميكشه تا جواب بدن پیجم برگرده

    • فالووریاب
      فالووریاب

      زمان پاسخ متغیر است و بین 3 تا 6 هفته ممکن است زمان ببرد

  • یاور
    یاور پاسخ

    اگه کسیو ریپورت کنیم اون میتونه استوری و پروفایل ما رو ببینه؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      اگر جزو فالوورهای شما باشد میتواند

  • شاهین
    شاهین پاسخ

    میخوام وارد اکانتم شم یوزرمو که میزنم رمزمیخواد.رمز قبلیمو میزنم ارور میده.حالا شک کردم که رمزم درسته یانه‌.گزینه فراموش زدن رمزو که میزنم مینویسه که به یه ایمیل ارسال شده .ومن به ایمیل دسترسی ندارم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      برای بازیابی رمز حتما باید به ایمیل صحیح پیجتان دسترسی داشته باشید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال