-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
از کجا و چه کسانی پیج اینستاگرام خریداری کنیم؟

از کجا و چه کسانی پیج اینستاگرام خریداری کنیم؟

خرید پیج اینستاگرام، اولین مرحله برای کسب رویایی درآمد ملیونی

بدون شک هرکاری، نیاز به سرمایه اولیه‌ای دارد. هیچ کاری در دنیا وجود ندارد که بدون هیچ سرمایه‌ای شروع شده‌ باشد. خیلی از عزیزان که درآمد های ملیونی صاحبان پیج‌های مختلف ایسنتاگرام را که می‌بینند، از کارشناسان مربوطه سوال می‌پرسند که مراحل کسب درآمد از اینستاگرام چگونه است؟ نگران نباشید ما با مشورت‌هایی که با کارشناسان خود داشته‌ایم، تدابیر و مراحلی را جمع کرده‌ایم به تمامی این موارد خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

1. خرید پیج اینستاگرام با توجه به حوزه فعالیت

در 3 و 4 سال پیش، یک نقد به‌جایی راجع به سایت‌های خرید پیج اینستاگرام بود. در این نقد گقته می‌شد که مثلا پیجی با 10000 فالوور خریداری شده‌است اما در حوزه فعالیت من، کاربری موجود نیست.

با توجه به پیشرفت روز افزون علم و مهم‌ تر شدن اینستاگرام، به شما این خبر را می‌دهیم که شما برای خرید پیج ایسنتاگرام نباید نگران باشید؛ زیرا کارشناسان ما جویای کسب و کار شما می‌شوند تا در همان حوزه شما یک پیج خوب را اهدا کنند. به‌طور مثال اگر دستبند می‌بافید و می‌خواهید در اینستاگرام آن‌ها را به فروش برسانید، حتما پیجی به شما داده می‌شود که تمامی کاربرانش در حوزه مد و فشن فعالیت می‌کنند.

2. تولید محتوای یونیک و مناسب

دومین مرحله پس از خرید پیج اینستاگرام، تولید محتوای یونیک می‌باشد. این موضوع بدین منظور است که محتوایی تک را تهیه کنید که با معیارهای جذابیت برای کاربران هم‌خوانی داشته باشد تا بتوانید ابتدا با محتوا، آن‌ها را پیگیر پیج خود و در انتها هرکدام را تبدیل به یک مشتری کنید.

3. شمردن اعتبار بانکی

اگر از جای معتبر و مناسبی اقدام به خرید پیج اینستاگرام کنید و با کمک محتواهای مناسب، به‌اصطلاح پیج خود را بالا بیاورید، شک نکنید که با صبر و حوصله دارای سرمایه زیادی می‌شوید که دیگر شاید حتی نتوانید به‌راحتی میزان اعتبار حساب بانکی خود را مشاهده کنید.

چرا نباید از سایت‌های غیر معابر و یا افراد ناشناس پیج اینستاگرام خرید؟

شاید الان برای جواب دادن به این سوال، این موضوع در ذهن شما باشد که فرد پول را می‌گیرد و دیگر خبری از پیج نخواهد بود. اما این مسئله تا یک جایی دقیقا درست است. معمولا افراد غیر قابل اعتماد و سودجو، با ادعای یک پیج با کاربران واقعی، سر شما را کلاه می‌گذارند و پس از دریافت پیج، متوجه فیک بودن پیج می‌شوید. البته که همه جا خرید پیج فیک اینستاگرام مسئله منفی‌ای نیست اما موضوع این است که هزینه‌های این دو خدمات، از زمین تا آسمان فرق دارد. سایت بزرگ فالووریاب ادعای خود را برای مناسب بودن، مشتری‌های فراوان، کارشناسان کاربلد و در انتها تجربه را دارد که همیشه یکی از سایت‌های برتر خرید پیج ایسنتاگرام شناخته شده است. خرید پیج اینستاگرام؛ واقعی یا فیک با فالووریاب در این مقاله همراه بودید تا مسئله خرید پیج اینستاگرام را به‌طور کامل برای شما باز کردیم؛ حال یکی از متداول‌ترین سوالاتی که پیش می‌آید، تفاوت پیج‌های واقعی با فیک هستند.

به‌نظر شما همیشه پیج‌های فیک بی‌نتیجه هستند؟ جواب این سوال خیر است؛ بدون شک پیج با فالوور واقعی بهتر است و کارآمدی بیشتری دارد؛ اما اگر از پس هزینه‌های این خدمت بر نمی‌آیید، می‌توانید پیج فیک را برای خود خریداری کنید که بازهم نتیجه بخش خواهد بود اما مقداری انرژی بیشتری برای تولید محتوا باید بگذارید.

همچنین می توانید پیجی با تعداد فالوور عادی داشته باشید و با خرید فالوور تعداد مخاطبانتان را بالا ببرید. انتخاب با شماست. 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۲)

  • sadra
    sadra پاسخ

    من از کجا باید پیج اینستا گرام بخرم

  • ایلین
    ایلین پاسخ

    من دو اکانت اینستا دارم، اطلاعاتشونو عوض کردم ولی شماره هاشون یکیه . آیا این در آینده مشکل ساز خواهد بود ؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      اگر یک پیج دیسیبل شود پیج دیگر نیز به مشکل می خورد

  • رامتین
    رامتین پاسخ

    وقتی ویدیو کال میزنم افکت رو روی صفحه نمیبینم که بتونم ازش استفاده کنم باید چیکار کنم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      اینستاگرام را اپدیت کنید تا افکت ها برایتان اعمال شود

  • سهراب
    سهراب پاسخ

    میخواستم ببینم اگه پیج رو دی اکتیو کرده باشیم قبل میتونیم اونو برگردونیم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      با وارد کردن یوزرنیم و پسورد مجدد پیج فعال می شود

  • مانا
    مانا پاسخ

    اگه کسی رو بلاک کنیم،کامنت های ما تو پیج اون فرد باقی میمونه؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله کامنت ها باقی می ماند

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال