-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
ترفند افزایش فالوور پیج اینستاگرام

ترفند افزایش فالوور پیج اینستاگرام

آموزش روش‌های افزایش فالوور با استفاده از 13 ترفندی که تا حالا به آن پی نبرده‌اید ؟؟!

1. اگر وب سایت تبلیغاتی دارید، قرار دادن ادرس صفحه اجتماعی خود در پر بیننده ترین جای سایت می‌تواند فالوور‌هایتان را افزایش دهد.

2. برای معرفی بیشتر خود به دیگران و کسانی که با شما آشنایی دارند؛ حساب کاربری خود را در ایمیلتان قراردهید تا مردم برای فالو کردن شما در اینستاگرام ترغیب شوند. این کار نیز می‌تواند کمک شایانی به روابط کاری و تجاریتان کند.

3. یکی از نکات دیگری که باید به آن دقت داشته باشید؛ فعال بودن در این شبکه اجتماعی است به این معنا که به صورت مداوم درپست‌هایی را در اینستاگرام منتشر کنید. کاربران فعال روزانه به صورت میانگین و حداقل 3 پست را در صفحه‌های خود به اشتراک می‌گذارند.

4. اگر صاحب کارت تبلیغاتی هستید؛ با قرار دادن حساب کاربری اینستاگرام خود بر روی آن می‌توانید فالوور و دنبال کننده‌های زیادی را جذب کنید.

5. در زیر پست‌هایی که در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید؛ سعی کنید از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید چراکه این کار باعث می‌شود:

√با افرادی که با شما وجه اشتراک دارند؛ آشنا شوید.

√تعداد کسانی که پست‌های شما را می‌بینند؛ افزایش پیدا می‌کند.

√با افرادی که با کسب و کار شما مرتبط هستند و می‌توانند به رونق آن کمک کنند؛ آشنا شوید. نکته: از هشتگ استفاده کنید ولی به اندازه! بزرگترین اشتباه صاحبان کسب و کار در اینستاگرام این است که فکر می‌کنند هرچقدر پستشان پر هشتگتر باشد موفق تر عمل می‌کنند!

6. سعی کنید با مردم تعامل وارتباط زیادی داشته باشید و سوال‌ها و کامنت‌هایشان را با حوصله و تک تک پاسخ دهید این کار باعث می‌شود اعتماد دیگران را به خوبی جلب کنید ومشتری‌های ثابتی برای خود پیداکنید.

7. شرکت کردن در بحث‌های صفحه‌های پر بازدید در اینستاگرام نیز می‌تواند تعداد فالوور‌هایتان را افزایش دهد.

8. همانطور که می‌دانید کیفیت عکس در اینستاگرام از اهمیت زیادی برخوردار است پس به هر میزان عکسی که پست می‌کنید کیفیت بهتری داشته باشد؛ فالوور بیشتری نیز پیدا خواهید کرد.

9. یادتان باشد به روز بودن و خبر داشتن از اتفاقاتی که در اطرافتان رخ می‌دهد بسیار مهم است، در جریان این اتفاقات باشید و با گذاشتن پست یا استوری واکنشتان را نشان دهید.

10. استفاده از قابلیت‌های جدید اینستاگرام نیز به افزایش فالوور واقعی شما کمک خواهد کرد به عنوان مثال لایو گذاشتن درساعت‌های شلوغی که می‌دانید کاربران بیشتری در اینستاگرام آنلاین هستند و معرفی کردن محصولات و پاسخ دادن به سوالات مشتریان بسیار مفید خواهد بود.

11. برگزاری مسابقه و ایجاد رقابت میان فالووکنندگان خود که به طورمثال با تگ کردن دیگران در زیر پست‌های شما انجام گیرد؛ باعث معرفی بیشتر شما به دیگران می‌شود و هم چنین محبوبیت شما را افزایش خواهد داد.

12. یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید برای افزایش فالوور اینستاگرام خود انجام دهید؛ وصل کردن صفحه فیسبوکتان به اینستاگرام و بیزینسی کردن آن است، با این کار انتشار کردن پست‌های خود را به تنها به یک شبکه اجتماعی محدود نکرده و در چند شبکه کاربران مختلف و یا مشترک خود را دارید.

13. فراموش نکنید که زمانی که دیگران پست‌هایتان را لایک می‌کنند و برایتان کامنت می‌گذارند شما هم متقابلا باید برای آن‌ها این کارها را انجام دهید، و با اینکار از آن‌ها تشکر کنید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۹)

  • خسرو
    خسرو پاسخ

    پیج هم میفروشین ؟ اماده باشه

    • فالووریاب
      فالووریاب

      خیر پیج فروشی نداریم

  • منیره
    منیره پاسخ

    از کجا باید اپلیکیشن گوشی ایفون دانلود کنم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      از صفحه اصلی سایت فالووریاب میتوانید اپلیکیشن را دانلود کنید

  • مریم
    مریم پاسخ

    خیلی خوب شده سرعت فالوورگیری دمتون گرم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      از رضایت شما خوشحالیم

  • رسول
    رسول پاسخ

    هرچی میخوام پست هارو لایک کنم خطا میده نمیزاره ، مشکلش چیه؟>

    • فالووریاب
      فالووریاب

      لایک شما بلاک شده چندروز فعالیت نکنید تا برطرف شود

  • سوسن
    سوسن پاسخ

    چطوری میشه 3 تا اکانت اینستاگرام روی ی گوشی بریزم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      نیازی نیست 3 اینستاگرام نصب شود، اینستاگرام را اپدیت کنید و چند پیج داخل آن لاگین کنید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال