-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
دلیل اینکه نباید فالوور فیک اینستاگرام بخریم چیست؟

دلیل اینکه نباید فالوور فیک اینستاگرام بخریم چیست؟

برای آنکه بتوانید در کسب و کارتان بوسیله اینستاگرام موفق شوید مسلما" باید فالوورهای زیادی داشته باشید. در اینستاگرام فالوور یعنی همان دنبال کنندگان. راه‌های افزایش ممبر واقعی اینستاگرام زیاد است، مانند خرید فالوور اینستاگرام و استفاده از برنامه فالوور فیک اینستاگرام رایگان. در این مقاله از سایت فالووریاب با ترفندهای طلایی افزایش ممبر واقعی اینستاگرام اشنا شوید.

دلیل اینکه نباید فالوور فیک اینستاگرام بخریم چیست؟

حدودا پیجی که مثلا" 20 کا فالوور دارد باید دست کم 1 کا لایک و ویوو برای هر پستش داشته باشد. اما کسانی که از برنامه فالوور فیک اینستاگرام رایگان استفاده می‌کنند تنها فالورهای به اصطلاح فیک خواهند داشت که لایک کمی می‌خورند و این باعث می‌شود تا اعتبار پیجشان کم شود و در نهایت کاربران اعتماد چندانی به آن پیج‌ها نخواهند کرد؛ همانطور که متوجه هستید فالوورهای فیک لطمه زیادی به کسب و کارتان وارد می‌کند. همچنین با الگوریتم های حدید اینستاگرام فالوور فیک باعث کاهش اینگیجمنت پیج شما و کاهش نمایش مختوای شما به فالوورهای واقعی تان می شود. بنابراین در صورت نیاز به افزایش فالوور، سراغ خرید فالوور واقعی بروید.

درست ترین راه این است که بطور اصولی فالوور‌های خود را بالا ببرید چون آنها بهترین دارایی‌های شما هستند تا کسب و کارتان رونق بخشد. در اینجا راهکارهایی را پیش پایتان قرار می‌دهیم تا از طریق آن نه تنها بتوانید دنبال کنندگان واقعی برای کسب و کارتان پیدا کنید بلکه پیجتان نیز دچار کاهش فالوور نشود.

مطالب پرمحتوا به اشتراک بگذارید

اینکه چه مطالب با چه محتوایی در پیج اینستاگرامی خود قرار دهیم در بدست آوردن تعداد فالوور و ماندگاری آنها بسیار موثر می‌باشد. مطالب باید طوری باشند که مخاطب با نگاه کردن به چند پست به دنبال کردن پیج شما ترغیب شود و همچنان به دنبال کردن شما ادامه بدهند. باید محتوایی تولید کنیم که باعث رونق کسب و کارمان و بازاریابی خوب برای آینده شود. کم نیستند تعداد پیج هایی که بخاطر ارائه مطالب با محتوای نه چندان جذاب و حتی گاهی بی‎محتوا فالوورهای خود را از دست می‎دهند. ما در این مقاله قصد داریم روش‎های افزایش ممبر واقعی اینستاگرام را به شما توضیح دهیم. همانطور که گفتیم روش‎های زیادی برای افزایش ممبر موجود است اما بیشتر آن‌ها روش‎های غیرمجاز هستند.

6 نکته کارآمد برای افزایش فالوور اینستاگرام واقعی:

1. سعی کنید وقتی را برای پاسخدهی به سوالات و انتقادات و مشکلات دنبال کنندگان تعیین کنید و دایرکت آن‌ها را با صبر و حوصله پاسخ دهید.

2. شما می‌توانید از ویدئو و اجرای زنده یا همان لایو که جدیدا اینستاگرام معرفی کرده استفاده کنید تا به سوال ممبرهای خود پاسخ دهید یا محصول جدیدتان را معرفی کنید یا احساس خود را با طرفدارانتان بروز دهید.

3. از پست هایی که مخصوص مناسبت‌های مختلف هستند استفاده کنید این نوع پست‌ها احساس خوب مخاطبانتان را برمی انگیزد ناگفته نماند باید خلاقیت ایجاد کنید طوری که از یک نواختی بودن در بیاید.

4. اگر شغلتان فروش محصول و ارائه خدمات است از محصولاتتان عکس بگیرید و همراه یک توضیح کامل در مورد جنس، نوع، موارد استفاده و هرچه که در مورد آن لازم است به ببیننده منتقل شود در پیج خود قرار دهید این کار باعث معرفی محصولاتتان به مخاطب می‌شود.

5. می‌توانید بین عکس‌ها و پست‌های خود عکس‌هایی هم از رضایت و خوشحالی مشتریان از محصول شما را هم در پیچتان قرار دهید با این کار احترام و اعتماد مخاطبان شما دو چندان می‌شود.

6. پست‌هایی که در قالب نظرسنجی به اشتراک گذاشته می‌شوند را فراموش نکنید زیرا که نظرسنجی‌های مفید و ساده، البته در باب فعالیتتان باعث تعامل هرچه بیشتر با کاربران میشوند.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۹)

  • امید پیروزان
    امید پیروزان پاسخ

    پیجم تو اپلیکیشن ثبت نمیشه چیکار کنم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      به پشتیبانی فالووریاب لطفا تیکت بزنید

  • سوسن
    سوسن پاسخ

    پیج من پاک شده به ایمیلمم دسترسی ندارم راه دیگه ای نیست پیح برگرده؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      برای بازگردانی پیج حتما به ایمیل باید دسترسی داشت

  • ساره
    ساره پاسخ

    چطوری میشه فهمیدئ چند درصد فالوورهای یک پیجی فیک هستن؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      نمیتوان امار دقیق از فالوورهای فیک پیج بدست اورد

  • مهراد
    مهراد پاسخ

    بهجای خرید فالوور فیک اروم اروم فالور واقعی بگیرید بیشتر نتیجه می گیرید

  • نامداری
    نامداری پاسخ

    راضی هستم از فالووریاب

    • فالووریاب
      فالووریاب

      موفق باشید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال