-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
ایده های افزایش فروش در اینستاگرام

ایده های افزایش فروش در اینستاگرام

ایده فروش در اینستاگرام

به دلیل تعداد بالای فروشندگان محصولات مختلف در اینستاگرام، مشتریان شما با فضایی کاملاً گسترده برای خرید مواجه هستند. از مهم‌ترین استراتژی بازاریابی اینستاگرام خاص بودن و در چشم بودن است. استفاده از روش‌های زیر می‌تواند به خاص بودن شما کمک کند.

1. استفاده از آدرس سایت: شما می‌توانید مخاطبین خود را با ترفندهای مختلف در سایت و یا پیج خود نگه دارید. یکی از روش‌ها، قرار دادن آدرس سایت در قسمت پروفایل پیج تان است. استفاده از این ترفند، مشتریان شما را به قسمت سایت هدایت کرده و آن‌ها را بخش دیگری از فعالیت‌های شما آشنا خواهد کرد. توجه داشته باشید که به هر میزان که مشتریان شما بیشتر در صفحات مربوط به کار شما مکث کنند، احتمال خرید بالا خواهد رفت.

2. ارائه کوپن تخفیف: شما می‌توانید برای افزایش شوق خرید در مشتریان، به آن‌ها وعده دهید که اگر از طریق اینستاگرام به خرید بپردازند، مشمول تخفیف شده و یا حتی هدیه‌ای به رسم یادبود به آن‌ها اهدا می‌شود. اینکه شما برای تمامی محصولات تخفیف قائل شوید، تأثیر کمتری خواهد داشت اما اگر تنها بر روی محصولات ارائه شده در اینستاگرام تخفیف بگذارید، مشتری را ترغیب به فالو کردن پیج و خرید خواهید کرد.

3. ارائه مطالب انحصاری: یکی از بهترین ترفندها در این زمینه این است که تنها قیمت خرید محصول را در اینستاگرام قرار دهید و در سایر فضاها لینک پیج خود را برای اطلاع یافتن مشتریان از قیمت بگذارید. این موضوع نشان از اهمیت فروش اینستاگرامی محصولات شما خواهد داشت و به کسب سود کمک خواهد کرد.

راهکار افزایش فروش در اینستاگرام

جهت افزایش فروش در اینستاگرام نیازمند استراتژی بازاریابی اینستاگرام خواهید بود در زیر به 3 مورد از مهم ترین راهکارهای افزایش فروش اشاره خواهد شد.

1. تولید محتوای مناسب:

یکی از مواردی که باید بسیار به آن توجه نمایید، تولید محتوای مناسب است. عکسی که در صفحه خود قرار می‌دهید به عنوان یکی از اصلی ترین محتواهای موجود، نشان از کیفیت کار شما خواهد داشت. کپشن نوشته شده در زیر این عکس نیز می‌تواند تا حد زیادی تاثیرگذار باشد. بهتر است از یک کارشناس در این زمینه استفاده نمایید تا به بهترین روش محتواهای شما را مخاطب پسند کرده و نظر آنان را جلب نماید.

2. درگیر کردن مخاطبان:

یکی از مؤثرترین اقدامات در این بحث، پاسخگویی به تمامی کامنت های ارسالی است. شما می‌توانید تنها با یک تشکر ساده، میزان رضایت مشتریانتان را افزایش دهید. القای این حس به افراد که برای شما و مجموعه تان دارای ارزش هستند می‌تواند تعداد فروش را بالا برد. اگر انتقادی به محصولات شما وارد شود بهتر است آن را نادیده نگیرید. پاسخگویی به آن‌ها را در اولویت قرار داده تا از بروز هرگونه فضای منفی جلوگیری نمایید.

۳ . افزایش فالوور اینستاگرام :

یکی دیگر از روش‌های افزایش فروش، افزایش فالوور اینستاگرام است . حال افزایش فالوور پیجتان راه‌های مختلفی دارد، اما سریع ترین راه برای رسیدن به تعداد بالای فالوور، خرید فالوور اینستاگرام می‌باشد. اگر خواهان کسب درآمد از فروش محصولات پیج خود هستید، پیشنهاد می‌شود از خرید فالوور واقعی قافل نشوید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۲)

  • قاسمی
    قاسمی پاسخ

    فالوور ایرانی فعال میفروشین؟

  • مصطفی
    مصطفی پاسخ

    رمز پیجم یادم رفته، هر چی میزنم لینکم نمیاد

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال