-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
دایرکت به نسخه وب اینستاگرام اضافه شد

دایرکت به نسخه وب اینستاگرام اضافه شد

دایرکت به نسخه وب اینستاگرام اضافه شد

طی چندین خبر گزارش شده حاکی از اضافه شدن بخش دایرکت به صفحه وب اینستاگرام ، از خبر مهم و تازه‌هایی که صدق دارد، مطلع باشید. همان طور که می‌دانید اینستاگرام امروزه جز فضای محبوب و پر طرفدار در مجازی به شمار می‌آید. به همین علت پیام و چت در اینستاگرام بیشمار است و در هر رده سنی از این فضا استفاده می‌کنند. حال فیس بوک اعلام کرده است که در بخش آزمایشی قصد اضافه کردن بخش دایرکت در صفحات وب ایستاگرام را فعال کند. این خبر برای پیج‌های تجاری بسیار خوش حال کننده خواهد بود. زیرا که دیگر نیازی نیست به صفحه پیج خود بروند و از اپلکیشن اینستاگرام دایرکت‌ها و مشتریان خود را چک کنند. اینستاگرام در زمینه قابلیت ارسال پیام میان کاربران بسیار جالب توجه است. این شبکه اجتماعی چندی پیش یک اپلیکیشن مجزا و مختص به چت کردن میان کاربران را منتشر کرد. با این حال در اوایل سال جاری این بخش تعطیل شد.

هفته پیش اینستاگرام اپلیکیشن Threads را معرفی کرد که امکان چت با کاربران بخش Close Friends را به همراه داشت. برخلاف تمام اقدامات اینستاگرام در نسخه موبایل، این شبکه اجتماعی هنوز راهکاری را برای کاربرانی که از نسخه موبایلی استفاده نمی‌کنند در نظر نگرفته است. با این حال به‌تازگی نشانه‌هایی از طراحی رابط کاربری برای بخش دایرکت در نسخه تحت وب اینستاگرام رویت شده است. در گذشته امکانات زیادی به صفحه وب اینستاگرام اضافه شد و در حال حاضر رو به گسترش میباشد و راحتی را برای هر فالوور که بیشتر زمان خود را در وب سایت میگذراند، به ارمغان آورده است. البته این مورد هنوز در قسمت آزمایشی میباشد و برای تمامی کاربران فعال نشده است. احتمالا از خبر ادغام فیسبوک با اینستاگرام و واتساپ مطلع باشید؛ احتمالا با اضافه شدن بخش دایرکت در وب اینستاگرام شاهد تغییرات بیشتری از ناحیه این سه پیام رسان باشیم.

جمع بندی

همانطور که اشاره شد فعلا قسمت دایرکت به نسخه وب در سیستم های کامپیوتر و لب تاپ اضافه نشده اما با این وجود شما میتوانید با در دست داشتن گوشی خود و با وارد شدن به مرورگر موبایل و جستجو آدرس سایت اینستاگرام به راحتی وارد اکانت خود شده و از آن قسمت به مدیریت دایرکت خود بپردازید. البته در صورت بروز رسانی در نسخه وب کامپیوتر اینستاگرام، اگر تغییری حاصل شود حتما از طریق سه پیام رسان ادغام شده یعنی اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک به شما عزیزان اعلام خواهد شد. 

برای خرید فالوور می توانید به ضفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال