-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
مراحل ساخت پیج مناسب در اینستاگرام

مراحل ساخت پیج مناسب در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پرچمداران حال حاضر شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده در ایران شناخته می‌شود. این محبوبیت زمانی بیشتر شد که تلگرام فیلتر شد و روند افزایش رشد این محبوبیت روز به روز افزایش پیدا کرد. همان طور که می‌دانید دارایی هر کسب و کاری در اینستاگرام، به تعداد فالوررها آن پیج بستگی دارد. یکی از راهکارها و روش‌هایی که می‌توانید خدمات و محصولات خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهید، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌هایی مانند اینستاگرام و تلگرام است. اما لازمه فعالیت در این دو فضا داشتن فالوور به ویژه فالوور ایرانی است. با داشتن فالوور خواهید توانست محصولات و خدمات خود را بدون واسطه به دست خواهان یا مشتری واقعی آن برسانید. با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در رابطه با خرید فالوور به دست آورید.

نقش اینستاگرام در رونق کسب و کارها

از اصلی‌ترین کاربردهای اینستاگرام می‌توان به ایجاد ارتباط اشاره کرد. جالب است بدانید کسب و کارهای زیادی از همین راه برای ارائه خدمات و فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. یکی از مسائلی که باعث رشد و افزایش رونق کسب و کارهای اینستاگرامی می‌شود، تعداد فالوورهای یک کسب و کار است. هرچه تعداد فالوورهای یک کسب کار بیشتر باشد دلیلی بر مورد اعتماد بودن آن کسب و کار خواهد بود. مشخص است که هرچه میزان فالوورهای پیج شما بیشتر باشد افرادی بیشتری خواهند توانست خدمات ارائه شده توسط شما را ببینند و احتمال فروش محصولات یا خدمات شما بیشتر خواهد شد.

فالوور چیست؟

فالوور به معنای دنبال کننده است. وقتی شما صفحه فردی را دنبال می‌کنید شما به عنوان فالوور آن پیچ شناخته می‌شوید. برای داشتن پست‌ها و استوری‌های یک پیج در صفحه هوم خود باید جزو افراد فالوور کننده آن صفحه باشید. کسب فالوور واقعی در محیط اینستاگرام با گسترش فضای اینستاگرام و آپدیت چندین باره الگوریتم‌های این شبکه اجتماعی، کسب فالوور روز به روز سخت‌تر و تولید پست‌هایی که قابلیت راه یافتن به صفحه هوم کاربران را داشته باشد به شدت سخت شده است؛ در این میان هستند وب سایت‌های که با ارائه خدمات فالوور ایرانی و لایک ایرانی سعی در کمک به رشد کسب و کارهای موجود در فضای این شبکه اجتماعی را دارند. اما در هنگام خرید فالوور باید به چند نکته توجه داشته باشید، اولین نکته به ایرانی بودن فالوورها باید اطمینان داشته باشید. فالوورهای که از دیگر کشورها باشند پس از اضافه شدن به پیج، ظرف مدت چند روز صفحه را ترک خواهند کرد چرا که محتوای صفحه شما برای آن‌ها ساخته نشده است. نکته بعدی واقعی بودن فالوور است، در محیط اینستاگرام به فالوورهای واقعی گفته می‌شود که فعالیت روزانه داشته باشد.

تشخیص فیک بودن فالوورها

یکی از راهکارهای شناختن فالوورهای واقعی از فالوورهای فیک، مشاهده نرخ تعامل کاربران با یک پست یا کل محتوای صفحه است. این نرخ تعامل بر اساس پارامترهای از قبیل میزان لایک، میزان کامنت، میزان اشتراک و تمام مواردی است که کاربر با پست یا صفحه شما تعامل داشته است. اگر پس از اضافه شدن فالورر به پیجتان همچنان میزان تعامل همان مقدار قبلی است، به احتمال قوی فالوورهای خریداری شده توسط شما فیک هستید.

اینستاگرام و کسب فالوور

راه‌های مختلفی برای افزایش فالوور وجود دارد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

استراتژی

یکی از کارهای که باعث افزایش فالوورهای شما در این شبکه اجتماعی می‌شود، داشتن استراتژی برای فعالیت در آن است.

تصویر پروفایل

همان طور که می‌دانید پرفایل کاربری در شبکه‌های اجتماعی به عنوان ویترین کسب و کار به حساب می‌آید، هرچه این پروفایل مناسب‌تر باشد احتمال جذب فالوور بیشتر است.

هشتگ‌ها و افزایش فالوور

بر کسی پوشیده نیست که استفاده درست و اصولی از هشتگ‌ها باعث جذب فالوور می‌شود، به همین دلیل نیاز است از هشتگ‌های ترند شده به درستی استفاده نمایید.

خرید فالوور

اگر به دنبال افزایش فالوور به روش‌های طبیعی و معمولی باشید احتمالا باید چندین ماه درگیر ساخت پست و استوری‌های متفاوت باشید و بعد از آن باید شروع به تبلیغ کردن پست‌های خود با دیگر پیج‌ها باشید. به دست آوردن فالوور در اینستاگرام به روش‌های معمول بسیار سخت و گاهی طاقت فرساست، اما خرید فالوور نه! اگر وقت و زمان کافی برای چیدن استراتژی کسب و کار خود را ندارد، می‌توانید با استفاده از روش‌هایی مانند خرید فالوور ایرانی تصمیم به رشد کسب و کار خود بگیرید. کافیست درخواست خرید فالوور واقعی یا لایک ایرانی خود را در وب سایت فالووریاب ثبت نمایید و در کم‌ ترین زمان ممکن شاهد ثبت فالوور ایرانی در پیج خود باشید. همچنین می‌توانید انواع فالوور ایرانی در طراح‌های متفاوت از طریق وب سایت ما به صفحه خود اضافه کنید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۲)

  • آرین
    آرین پاسخ

    سلام من برای برنامه فالورگیر پیج میسازم شماره خودم رو میزنم ایمیل میزنم و تایید میکنم پروفایل بیو و اطلاعات انجام میدم ، پست میزارم اما قبلا ها هر روز میشد ۲۰۰ نفر رو فالو کرد ولی الان به ۱۰ تا هم نمیرسه راهی دارین که حداقل تا ۲۰۰ نفر بشه فالو کرد با پیج.

  • سحر
    سحر پاسخ

    پیج من خود به خود يه صفحه آورد يه ايميل نوشته شده و يه شماره
    و نوشته که براي تاييد کد را دريافت کرده و وارد کنيد
    نه شماره ماله منه نه ايميل

    • فالووریاب
      فالووریاب

      پیجتان هک شده، به اینستاگرام ایمیل بزنید و مورد را توضیح دهید و هرچه اطلاعات دارید برایشان بفرستید

  • مرضیه
    مرضیه پاسخ

    من يه پيج دارم با ايميل فيک درستش کردم، ايميل رو نميدونم شماره تلفن هم براش ثبت نکردم، الان ميخوام رو گوشيم بيارمش بالا ولي رمزش رو فراموش کرد

    • فالووریاب
      فالووریاب

      باید برای بازیابی رمز به ایمیل خود دسترسی داشته باشید

  • بانو حسینی
    بانو حسینی پاسخ

    پیجم رمزش هرچی میزنم میگه اشتباهه چیکار کنم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بازیابی رمز اینستاگرام را انجام دهید

  • مهرداد
    مهرداد پاسخ

    امروز 100 تا فالو زدم با کلی لایک حدودا پف الان نمیشه دائم خطا میده میترسم پیجمو ببنده اینستاگرام

    • فالووریاب
      فالووریاب

      پیج بسته نمیشود اما بلاک شده ، باید صبر کنید و اصلا فالو انفالو بیش از حد انجام ندهید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال