-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
فالوور واقعی یا غیر واقعی اینستاگرام؟ کدام بهتر است؟

فالوور واقعی یا غیر واقعی اینستاگرام؟ کدام بهتر است؟

چرا برای کسب و کارمان باید فالوور واقعی اینستاگرام داشته باشیم؟

خب ابتدا باید بدانید که اصلا چرا باید در اینستاگرام پیج داشته باشیم و اصلا اینستاگرام آنقدری محبوب هست که ما برای این رسانه وقت بگذاریم یا خیر؟ که با همه تحلیل‌ها وآماراتی که داده شده خواهید یافت که علاوه بر محبوبیت این فضای رسانه، خیلی‌ از افراد ماهانه از آن درآمدهای چند صد میلیون تومانی دارند!

حال این سوال شاید برایتان ایجاد شده باشد که چرا صفحه ما باید فالوورهای زیادی داشته باشد؟ داشتن تعداد فالوور زیاد ۲ مزیت بسیار بزرگ دارد که در ادامه آن‌ها را شرح خواهیم داد:

√ کاربران زمانی که می‌خواهند صفحه شما را فالو (دنبال) کنند، ابتدا به تعداد کاربرانی که شما را فالو کرده‌اند یا به اصطلاح فالوورهای شما توجه می‌کنند و تعداد بالای فالوورها تقریبا بالای ۱۰۰۰ – ۲۰۰۰ فالوور، یک تاییدی است بر اینکه شما را فالو کنند یا خیر. اما نگران نباشید اگر تازه یک صفحه ایجاد کردید و فالوورهای زیادی ندارید، می‌توانید با استفاده از تولید محتوای خیلی با کیفیت و روش‌های خرید فالوور استفاده کنید. که اکثر پیج‌های بزرگی اینستاگرام که الان مشاهده می‌کنید، از خرید فالوور استفاده کرده‌اند.

√ شما با داشتن فالوورهای زیاد در واقع یک رسانه و جامعه مخاطب خیلی خوب دارید که می‌توانید با تولید محتوای جذاب همیشه آن‌ها را در صفحه‌ اینستاگرام‌تان حفظ و راضی نگه دارید. همینطور هر چقدر میزان افزایش فالوور اینستاگرام شما بیشتر باشد، قطعا شما راحت‌تر می‌توانید به اهداف درآمدی و مالی‌تان برسید و فروش بسیار بیشتری داشته باشید.

۲ دلیل بالا آنقدر قوی و محکم است که با فکر کردن به آن‌ها حتما قانع خواهید شد که روز به روز تلاش کنید تا فالوورهایتان مدام افزایش پیدا کند و در نتیجه آن رسانه و صفحه پیج شما بزرگ و بزرگ‌تر شود. در نهایت با یادگیری تولید محتوا برای پیج اینستاگرام و خرید فالوور می‌توانید ارتباطات‌تان را در اینستاگرام با دیگران و مشتریان احتمالی‌تان بیشتر و بیشتر کنید و همین باعث می‌شود تعداد فالوورهای شما به طرز عجیبی افزایش پیدا کند و پیج‌تان از حجم فالوورهایتان منفجر شود.

چرا نباید فالوور اینستاگرام غیرواقعی (فیک – Fake) در پیج داشته باشیم؟

هر زمانی که صحبت از افزایش فالوور به میان می‌آید، خیلی‌ از افراد به شما پیشنهاد خواهند داد که ربات‌هایی هستند که برای شما در عرض کمتر از ۱ ساعت، به عنوان مثال ۱۰۰۰ فالوور را برای شما جذب می‌کنند. اما باید بدانید که این فالوورها همگی غیر واقعی یا به اصطلاح فیک (Fake) هستند. فالوورهای فیک در واقع کاربرانی هستند که در اینستاگرام صرفا برای فالو کردن توسط ربات‌ها ساخته شده‌اند و معمولا ویژگی‌های ظاهری آن‌ها به این صورت است که هیچ تصویر پروفایل و پستی در صفحه اینستاگرام‌شان ندارند و صرفا عدد فالوور و فالووینگ‌شان بالا و پایین می‌شود.

در حقیقت برای پیج شما هیچ تاثیر مثبتی به عمل نخواهند آورد. برای همین ابتدا سعی داشته باشید با روش‌ها مختلف به جمع آوری فالوور بپردازید یا از کسانی که کارشان در زمینه اینستاگرام می‌باشد، درخواست فالوور واقعی بکنید. با خرید از این مجموعه‌ها دیگر خیالتان از بابت پیج راحت خواهد شد.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۶)

  • ارش
    ارش پاسخ

    فالووینگ های پیجو نمیتونم آنفالو کنم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      فالو انفالو شما بلاک شده چندروز صبر کنید رفع می شود

  • شبنم
    شبنم پاسخ

    کلا چندتا فالووینگ میتونیم داشه باشیم تو پیج؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سقف فالووینگ پیج ها 7500 است

  • مانیا
    مانیا پاسخ

    پیجمو تازه زدم میشه از رباتتون استفاده کنم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      باید پیجتان 400 فالوور و 40 پست داشته باشد

  • فرامرز
    فرامرز پاسخ

    وقتی اکانتم و وارد میکونم error می دهد

    • فالووریاب
      فالووریاب

      یکبار در سایت اینستاگرام نسخه وب لاگین کنیدو مطمئن شوید اطلاعات رمز و یوزرنیم شما صحیح باشد

  • منوره
    منوره پاسخ

    ربات فالووریاب فالوور واقعی میده؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله زیمنه فعالیت فالووریاب فقط ارائه فالوور واقعیست

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال