-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
آموزش کامل اصطلاحات کاربردی اینستاگرام

آموزش کامل اصطلاحات کاربردی اینستاگرام

امروزه رسانه‌های اجتماعی با رشد روزافزون فناوری در حال نفوذ در زندگی افراد جامعه هستند. در حال حاضر این رسانه در دسترس‌‌ترین وسیله برای به اشتراک‌گذاری وقایع روزانه زندگی افراد است. فضای اینستاگرام پر است از عکس‌های غذاها، سفرها، مهمانی‌ها، کنسرت‌ها، رستوران‌گردی‌ها و کافه نشینی‌ها. با این حجم عظیم ارتباطاتی که در اینستاگرام شکل می‌گیرد شما هم می‌توانید به راحتی در این شبکه اجتماعی حضوری فعال داشته باشید و بازار بزرگی برای خودتان بسازید.

 در عین حال، فضای مجازی اصطلاحات خاصی دارد. همچنین هر کدام از فضاهای جمعی نیز عبارات و کلماتی دارند که تنها برای خودشان است. پس قبل از تمام کارها، نخست باید با اصطلاحات اینستاگرام آشنا شوید، تا بازاریابی شما موثر و مفیدتر باشد. در این مقاله با آموزش کامل اصطلاحات کاربردی اینستاگرام در خدمت شما هستیم و به سوالات زیر پاسخ می‌دهیم!

 

آشنایی با اصطلاحات کاربردی اینستاگرام

قبل از گفتن اصطلاحات کاربردی اینستاگرام و توضیح آن‌ها، بهتر است کمی راجع به فضای کلی اینستاگرام و عملکرد آن توضیح بدهیم. در اینستاگرام شما می‌توانید با نزدیکانتان، افراد جدید و حتی سلبریتی‌ها ارتباط داشته باشید. ارتباطی که در واقع بر پایه‌‌ی یک محتوای تصویری که افراد در اینستاگرام منتشر می‌کنند، شکل گرفته است و به مرور زمان امکانات بیشتری حول آن ایجاد شده‌اند.

 

اکانت اینستاگرام – پیج اینستاگرام(صفحه) – نام کاربری و رمز عبور

اکانت یعنی چی؟ معنی اکانت اینستاگرام

اولین عبارت کاربردی که در اینستاگرام با آن مواجه می‌شوید، اکانت اینستاگرام یا پیج اینستاگرامی است. هر کاربر برای عضویت در اینستاگرام و داشتن پیج اینستاگرامی، باید در آن یک اکانت (حساب کاربری) بسازد. ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از یک ایمیل یا شماره موبایل امکان‌پذیر است. هنگام ساخت اکانت، شما یک نام کاربری و رمز عبور انتخاب می‌کنید که برای ورود به اینستاگرام باید از آن‌ها استفاده کنید.

اکانت شما می‌تواند خصوصی یا عمومی باشد. در حالت عمومی (Public)، پیج شما و محتوای آن برای همه در دسترس است. اما در حالت خصوصی (Private) خودتان مشخص می‌کنید چه کسانی این دسترسی را داشته باشند.

 

پست اینستاگرام - استوری اینستاگرام – IGTV

گفتیم افراد در اینستاگرام می‌توانند محتوای تصویری منتشر کنند. این محتوا می‌تواند به صورت عکس یا ویدیو باشد. در حال حاضر محتواهای اینستاگرامی به 3 دسته تقسیم می‌شوند: پست، استوری و IGTV

 

پست اینستاگرام

پست اینستاگرام یعنی چی؟ معنی پست اینستاگرام چیست؟

پست (Post) اولین نوع محتوا است که در اولین ورژن اینستاگرام در نظر گرفته شده بود. عکس یا فیلمی با زمان کمتر از یک دقیقه که تا زمانی که خودتان بخواهید، در پیج شما می‌ماند. بعدها پست ها حالت چند تایی هم گرفتند. به طوری که هر پست می‌تواند حاوی 10 عدد عکس یا فیلم باشد و به صورت ورق ورق نشان داده می‌شود.

 

استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام یعنی چی؟ معنی استوری اینستاگرام چیست؟

استوری (Story) دومین مدل محتوا است که به اینستاگرام آمد. استوری یعنی داستان. هر استوری می‌تواند شامل یک عکس یا ویدیو با زمانی کمتر از 15 ثانیه باشد. هر استوری 24 ساعت در پیج شما می‌ماند و بعد خودکار پاک می‌شود. البته امکان ذخیره و آرشیو کردن آن هم وجود دارد. استوری در اینستاگرام امکانات زیادی به شما می‌دهد. فیلترهای دوربینی، امکان نوشتن، یادآوری محتواهای قبلی و خاطرات شما در اینستاگرام، امکانات ویژه برای تعامل با مخاطبان و.... از این امکانات هستند که توضیحشان در این مطلب نمی‌گنجد و در مقاله‌ای دیگر کامل معرفیشان خواهیم کرد.

 

ویدیوی IGTV

 IGTV یعنی چه؟ معنی IGTV چیست؟

IGTV در واقع راه حل اینستاگرام برای ویدیوهای بالای 1 دقیقه است. این ویدیوها نیز تا زمانی که خودتان بخواهید در پیجتان می‌مانند.

 

فالو کردن – فالوور - فالووینگ

فالوکردن یعنی چی؟ معنی فالو کردن در اینستاگرام چیست؟

این واژه (Follow)  که از مهم‌ترین اصطلاحات کاربردی اینستاگرام و همچنین توییتر است، به صورت لغوی به معنای دنبال کردن است. فالوکردن به این معنا است که اگر شما از پست‌های یک نفر خوشتان می‌آید و به او علاقمند هستید او را دنبال و فالو می‌کنید.

 

فالوور اینستاگرام

فالوور اینستاگرام یعنی چی؟ معنی فالوور اینستاگرام چیست؟

فالوور (Follower) به معنای دنبال کننده است. وقتی یک صفحه را در اینستاگرام فالو می‌کنید، فالوور آن می‌شوید. با این کار محتواهایی که او در صفحه‌اش می‌گذارد، در صفحه خانه (Home) برای شما نشان داده می‌شوند. تعداد فالوورهای یک پیج نشان از طرفداران و اعتبار آن دارد. برای همین است که خیلی از افراد به خرید فالوور از طریق ربات‌های اینستاگرامی روی می‌آورند.

 

فالووینگ اینستاگرام

فالووینگ اینستاگرام یعنی چی؟ معنی فالووینگ اینستاگرام چیست؟

فالویینگ (Following) یعنی دنبال شده. هر کس که شما او را دنبال کرده‌اید، فالووینگ شما محسوب می‌شود. لیست فالوورها و فالووینگ‌های هر شخص در پیج او نشان داده می‌شوند.

 

فالوبک اینستاگرام

فالوبک اینستاگرام یعنی چی؟ معنی فالوبک دادن در اینستاگرام چیست؟

ارتباط‌ها در اینستاگرام الزاما دو طرفه نیستند. در واقع شما ترانه علیدوستی را فالو می‌کنید، ولی او شما را فالو نمی‌کند، مگر آن که شما نیکول کیدمن باشید!

در اینستاگرام به فالو کردن فردی که شما را فالو کرده، به اصطلاح فالوبک دادن (Followback) می‌گویند.

 

آنفالو کردن در اینستاگرام

آنفالو کردن در اینستاگرام یعنی چی؟ معنی آنفالو کردن در اینستاگرام چیست؟

آنفالو کردن (Unfollow) بر عکس فالو کردن است. در واقع وقتی دیگر تمایلی ندارید مطالب یک پیج را در صفحه Home ببینید، می‌توانید آن پیج را آنفالو کنید.

 

کپشن اینستاگرام

کپشن اینستاگرام یعنی چی؟ معنی کپشن اینستاگرام چیست؟

کپشن (Caption) متنی است که می‌توانید زیر یک پست عادی یا ویدیوی IGTV بنویسید. توضیحی راجع به محتوای تصویر، متنی ادبی و کلا هر نوشته‌ای که دوست دارید.

 

کامنت اینستاگرام

کامنت اینستاگرام یعنی چی؟ معنی کامنت اینستاگرام چیست؟

کامنت (Comment) به معنای نظر است. شما در اکثر فضاهای مجازی و همچنین سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف، امکان نظر دادن را دارید. در اینستاگرام هم می‌توانید نظرتان را راجع به محتواهایی که دیگران در پیجشان می‌گذارند، بنویسید. محل کامنت ها زیر هر پست و یا ویدیوهای IGTV است.

 

خاموش کردن کامنت در اینستاگرام

خاموش کردن کامنت اینستاگرام یعنی چی؟ معنی خاموش کردن کامنت اینستاگرام چیست؟

با فعال کردن گزینه مربوط به خاموش کردن کامنت در اینستاگرام (Turn off Commenting) برای یک پست، کاربران دیگر امکان گذاشتن کامنت زیر آن پست را نخواهند داشت. 

 

لایک - لایک کردن در اینستاگرام

لایک اینستاگرام یعنی چی؟ معنی لایک کردن در اینستاگرام چیست؟

لایک (Like) یعنی دوست داشتن. لایک کردن هم در فضاهای مجازی یعنی اعلام این که از یک محتوا خوشتان آمده و یا با آن موافق هستید. علامت لایک به صورت یک دست مشت شده با انگشت شست رو به بالا است و زیر هر محتوا قرار دارد. با لمس این علامت، شما به اصطلاح آن عکس یا ویدیو را لایک می‌کنید. این عبارت از اصطلاحات کاربردی اینستاگرام و سایر فضاهای مجازی است و بین خیلی از آن ها مشترک است.

 

ویو  اینستاگرام 

ویو اینستاگرام یعنی چی؟ معنی ویوی اینستاگرام چیست؟

ویو (View) به تعداد دفعاتی که یک ویدیو دیده شده است گفته می‌شود. 

 

هشتگ در اینستاگرام

هشتگ در اینستاگرام یعنی چی؟ معنی هشتگ اینستاگرام چیست؟

هشتگ به کلمه یا گروهی از کلمات می‌گویند که با علامت # در ابتدایشان همراه شده‌اند. با استفاده از هشتگ، به تمام پست‌هایی که موضوع مشترک دارند دست می‌یابید. کافی است آن هشتگ را لمس یا رویش کلیک کنید تا همه محتواهایی که از آن هشتگ در کپشن استفاده کرده‌اند، برای شما نمایش داده شود. هشتگ هم از کاربردی‌ترین اصطلاحات اینستاگرام و مفیدترین امکانات فضای مجازی به شمار می‌رود.

 

منشن در اینستاگرام 

منشن در اینستاگرام یعنی چی؟ معنی منشن در اینستاگرام چیست؟

منشن (Mention) به معنای اشاره کردن است. اگر در قسمت‌های نوشتاری اینستاگرام مثل کپشن یا کامنت علامت @ را بزنید و بعد نام اکانت فرد خاصی را بنویسید، بعد از انتشار آن متن برای او یک نوتیفیکشن ارسال می‌شود. مثل وقتی که کسی را صدا می‌زنید!

 

تگ کردن در اینستاگرام

تگ کردن در اینستاگرام یعنی چی؟ معنی تگ کردن در اینستاگرام چیست؟

تگ (Tag) یعنی برچسب یا اتیکت. کاربرد تگ کردن در اینستاگرام شبیه منشن است. با این تفاوت که تگ کردن روی تصویر اتفاق می‌افتد. یعنی هنگام گذاشتن یک پست، شما فردی را روی آن تگ می‌کنید. هدف از تگ کردن معمولا معرفی کردن یک پیج است.

 

دایرکت اینستاگرام

دایرکت اینستاگرام یعنی چی؟ معنی دایرکت در اینستاگرام چیست؟

دایرکت (Direct) در واقع بخش پیامرسان اینستاگرام است. قسمتی که درآن می‌توانید به بقیه کاربران پیام بدهید یا چت‌های گروهی بسازید و با دوستانتان تماس تصویری گروهی داشته باشید.

 

لایو اینستاگرام

لایو اینستاگرام یعنی چی؟ معنی لایو در اینستاگرام چیست؟

چند سال است اینستاگرام قابلیت پخش زنده را تحت نام لایو (Live) برای کاربرانش فراهم کرده است. به طوری که یک نفر شروع به فیلم گرفتن به صورت زنده می‌کند و مخاطبینش می‌توانند این فیلم را ببینند. تا الان گذاشتن لایو با شرکت 4 اکانت نیز در اینستاگرام امکان‌پذیر شده و شاهد شکل‌گیری لایوهای گفتگو محور در اینستاگرام هستیم.

 

هایلایت اینستاگرام

هایلایت اینستاگرام یعنی چی؟ معنی هایلایت اینستاگرام چیست؟

هایلایت (Highlight) در واقع محلی برای ذخیره استوری‌های شماست به طوری که مخاطبین شما به آن‌ها دسترسی داشته باشند. برای اطلاع دقیق‌تر از این که هایلایت چیست و چطور می‌توانید آن را مدیریت کنید، اینجا کلیک کنید.

 

بایو اینستاگرام

بایو اینستاگرام یعنی چی؟ معنی بایو در اینستاگرام چیست؟

بایو (bio) مخفف بیوگرافی است. اطلاعاتی که برای معرفی خودتان به کاربران دیگر می‌دهید و اینستاگرام این اطلاعات را در بالای صفحه شما نمایش می‌دهد. نوشتن یک بایو به صورت مناسب مخصوصا در اکانت های بیزینس اینستاگرام بسیار مهم است.

 

راهنماهای اینستاگرام

راهنمای اینستاگرام یعنی چی؟ معنی راهنماهای اینستاگرام چیست؟

راهنما (Guide) یکی از جدیدترین امکانات در اینستاگرام است. در بخش راهنما شما می‌توانید دسته‌بندی‌هایی ایجاد کنید و پست‌ها و همچنین IGTV هایی را که منتشر کرده‌اید در آن‌ها قرار بدهید تا مطالب مرتبط یک جا کنار هم در دسترس باشند. برای اطلاع از چگونگی فعالسازی و استفاده از راهنماها، اینجا کلیک کنید.

 

بلاک کردن در اینستاگرام

بلاک کردن در اینستاگرام یعنی چی؟ معنی بلاک کردن در اینستاگرام چیست؟

گاهی پیش می‌آید که فردی در اینستاگرام مزاحمتی برای شما ایجاد می‌کند. در این حالت می‌خواهید کاری کنید او دیگر پیج شما را نبیند و امکان پیام دادن به شما را هم نداشته باشد. بنابراین او را بلاک (Block) می‌کنید.

 

آنبلاک کردن در اینستاگرام

آنبلاک کردن در اینستاگرام یعنی چی؟ معنی آنبلاک کردن در اینستاگرام چیست؟

عمل برعکس بلاک، آنبلاک کردن است. یعنی پیجی را که از قبل بلاک کرده‌اید، از آن حالت خارج می‌کنید. این پیج می‌تواند مجددا شما را فالو کند. نکته قابل اعتنا این است که کاربر وقتی می‌فهمد بلاک شده که دیگر اثری از شما نمی‌تواند پیدا کند. یعنی با بلاک کردن یک نفر در اینستاگرام، برایش پیامی مبنی بر این توسط شما بلاک شده نمی‌رود.

 

ریپورت کردن در اینستاگرام

ریپورت کردن در اینستاگرام یعنی چی؟ معنی ریپورت کردن در اینستاگرام چیست؟

گاهی یک پیج یا محتوا آنقدر مشکل‌ساز است که تمایل دارید برای همیشه از صحنه اینستاگرام محو شود. برای این که این اتفاق بیفتد، باید گزارش مربوط به عملکرد غلط آن پیج را به اینستاگرام بدهید. به این کار، ریپورت کردن (Report) یعنی گزارش دادن گفته می‌شود. اینستاگرام باید به تعداد کافی ریپورت از یک پیج دریافت کند تا اقدامی روی ان انجام بدهد.

 

اکسپلور اینستاگرام

اکسپلور اینستاگرام یعنی چی؟ معنی اکسپلور اینستاگرام چیست؟

اکسپلور (Explore) یعنی کشف کردن. این قسمت یکی از قسمت های اصلی اینستاگرام است که در آن متناسب با علاقمندی‌ها و فعالیت شما در اینستاگرام، پست‌هایی از پیج‌هایی که شما فالو نکرده‌اید نشان داده می‌شود. بالای صفحه اکسپلور یک فیلد جستجو وجود دارد که شما با سرچ در آن می‌توانید افراد، هشتگ‌ها، اماکن و ... را در اینستاگرام جست و جو کنید.

 

آرشیو اینستاگرام

آرشیو اینستاگرام یعنی چی؟ معنی آرشیو در اینستاگرام چیست؟

آرشیو (Archive) در واقع مجموعه ای از پست‌ها و استوری‌هایی است که شما در صفحه خودتان منتشر کرده‌اید و تنها خودتان به آن دسترسی دارید. برای انتشار مجدد محتوا می‌توانید از آرشیو اینستاگرام استفاده کنید.

 

قسمت Saves در اینستاگرام

Saves در اینستاگرام یعنی چی؟ معنی Saves در اینستاگرام چیست؟

همانطور که می‌دانید، در اینستاگرام امکان ذخیره کردن پست‌ها از طریق دانلود کردن وجود ندارد. شما تنها می‌توانید پست موردنظرتان را در خود برنامه save کنید.

 

کالکشن در اینستاگرام

کالکشن اینستاگرام یعنی چی؟ معنی کالکشن در اینستاگرام چیست؟

کالکشن (Collection) یعنی مجموعه. در قسمت کالکشن می‌توانید پست‌هایی را که قبلا سیو کرده‌اید، دسته‌بندی کنید.

 

فید اینستاگرام

Feed در اینستاگرام یعنی چی؟ معنی فید اینستاگرام چیست؟

فید در واقع صفحه پیش فرض اینستاگرام هنگام باز کردن آن است که با علامت خانه نشان داده می‌شود و به آن Home هم می‌گویند. در این قسمت پست‌ها و استوری‌های افرادی که آن‌ها را فالو کرده‌اید نشان داده می‌شوند.

 

ریپلای استوری در اینستاگرام

ریپلای استوری در اینستاگرام یعنی چی؟ معنی ریپلای استوری در اینستاگرام چیست؟

ریپلای (Reply)  به معنای پاسخ دادن است. زمانی که شما استوری یک نفر را باز کنید، در حالت عادی پایین صفحه استوری یک فیلد وجود دارد که می‌توانید متنی در آن بنویسید و برای صاحب استوری بفرستید. در این حالت شما استوری او را ریپلای کرده‌اید و پاسخ شما در قسمت دایرکت برای او ارسال شده است. همچنین امکان ریپلای استوری با ایموجی های پیش فرض اینستاگرام نیز وجود دارد.  

 

فالو ریکوئست در اینستاگرام

فالو ریکوئست در اینستاگرام یعنی چی؟ معنی فالو ریکوئست در اینستاگرام چیست؟

فالو ریکوئست (Follow Request) یعنی درخواست فالو. زمانی که پیج شما پرایویت باشد، اگر کسی بخواهد فالویتان کند باید برای شما درخواست بفرستد و بعد از اجازه شما، او فالوور شما خواهد بود.

 

کانفرم کردن در اینستاگرام

کانفرم کردن در اینستاگرام یعنی چی؟ معنی کانفرم کردن در اینستاگرام چیست؟

کانفرم (confirm) یعنی تایید کردن. زمانی که یک اکانت برای شما فالو ریکوئست می‌فرستد، شما باید کانفرم کنید تا به او اجازه دهید فالویتان کند.

 

میوت کردن اینستاگرام

میوت کردن در اینستاگرام یعنی چی؟ معنی میوت کردن در اینستاگرام چیست؟

میوت (Mute) یعنی بی‌صدا. شما می‌توانید استوری و یا پست‌های یک پیج را میوت کنید تا همزمان هم او را فالو داشته باشید و هم پست و استوری‌هایش را نبینید. ( به درد فامیل می‌خوره!)

 

کلوزفندز اینستاگرام

کلوزفرندز اینستاگرام یعنی چی؟ معنی کلوزفرندز اینستاگرام چیست؟

کلوزفرندز (Close Friends) یعنی دوستان نزدیک. در قسمت استوری اینستاگرام، این امکان وجود دارد که لیستی دلخواه از اکانت‌هایی که شما را فالو کرده‌اند ایجاد کنید و استوری هایتان را تنها برای آنها انتشار دهید.

 

انواع پیج در اینستاگرام

تعدادی از اصطلاحات کاربردی اینستاگرام برای توضیح انواع پیج هایی که می‌توان در اینستاگرام داشت، استفاده می‌شوند. پیج ها دو دسته هستند. شخصی یا پرایویت و عمومی یا پابلیک. همچنین پیج‌های پابلیک می‌توانند به پیج‌های حرفه‌ای تبدیل شوند و در دو دسته کریتور اکانت و بیزینس اکانت جای بگیرند.

 

پیج پرایویت یا خصوصی در اینستاگرام

پیج پرایویت در اینستاگرام یعنی چی؟ معنی پرایویت بودن یک پیج اینستاگرام چیست؟

زمانی که یک پیج در اینستاگرام پرایویت (Private) باشد، بدون کسب اجازه از صاحب آن نمی‌توانید مطالبش را ببینید. باید برای پیج یک فالو ریکوئست بفرستید و بعد از کانفرم کردن صاحب اکانت، به محتوای پیج او دسترسی خواهید داشت.

 

پیج پابلیک یا عمومی در اینستاگرام

پیج پابلیک در اینستاگرام یعنی چی؟ معنی پیج پابلیک یا عمومی در اینستاگرام چیست؟

پیج های پابلیک عمومی هستند و برای دیدن محتوای آن‌ها و انتشارشان نیازی به درخواست کردن ندارید.

 

اکانت حرفه‌ای در اینستاگرام

اکانت حرفه ای در اینستاگرم یعنی چه؟ معنای اکانت حرفه ای در اینستاگرام چیست؟

اکانت حرفه ای (Professional Account) نوعی از اکانت اینستاگرام است که برای گسترش کسب و کار مناسب‌تر است و امکانات ویژه‌ای نیز در اختیار کاربر می‌گذارد. اکانت حرفه ای به دو دسته کریتور اکانت و بیزینس اکانت تقسیم می‌شود.

 

اکانت بیزینس اینستاگرام

اکانت بیزینس اینستاگرام یعنی چی؟ معنی اکانت بیزینس اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام برای صاحبان کسب و کارهای گوناگون، امکانی تحت عنوان اکانت بیزینس یا تجاری (Business Account) را فراهم کرده است. اکانت بیزینس یک اکانت عمومی است که حیطه فعالیت خودتان را طبق دسته‌بندی های ارائه شده در آن مشخص می‌کنید و همچنین ابزارهایی بیشتری مثل انواع گزارش، دکمه های اکشن، امکان تبلیغ و فروش محصول و... دارد که به مدیریت و بازاریابی شما کمک ویژه خواهند کرد و باعث افزایش فالوور اینستاگرام هم می‌شوند.

 

کریتور اکانت در اینستاگرام

کریتور اکانت در اینستاگرام یعنی چی؟ معنی کریتور اکانت در اینستاگرام چیست؟

اکانت کریتور ( Creator Account) نوع دیگری از پیج حرفه ای در اینستاگرام است که بیشتر برای افراد فریلنسر یا اینفلوئنسرها و سلبریتی‌ها کاربرد دارد. این اکانت نیز امکانات خاصی دارد مثل ارائه گزارش روزانه، آمار دقیق راجع به فالوورهای پیج و ...

 

پروموشن اینستاگرام

پروموشن اینستاگرام یعنی چی؟ معنی پروموشن اینستاگرام چیست؟

پروموشن (Promotion) قابلیت تبلیغ در خود اینستاگرام است که برای اکانت های حرفه‌ای کاربرد دارد. 

 

اینسایت اینستاگرام

اینسایت اینستاگرام یعنی چی؟ معنی اینسایت اینستاگرام چیست؟

اینسایت (Insight) در اینستاگرام ابزاری است که با آن می‌توان آمار و اطلاعات خاصی مربوط به رفتار فالوورها با محتوا و خود اکانتمان به دست بیاوریم. در ادامه بخش‌های مختلف اینسایت را توضیح می‌دهیم.  

 

ایمپرشن اینستاگرام

ایمپرشن اینستاگرام یعنی چی؟ معنی ایمپرشن در اینستاگرام چیست؟

ایمپرشن (Impressions) در اینستاگرام تعداد دفعاتی است که یک پست شما دیده شده است. فارغ از این که چند نفر آن را دیده‌اند. یعنی شاید یک نفر 2 بار پست را دیده باشد.

 

ریچ اینستاگرام

ریچ در اینستاگرام یعنی چی؟ معنی ریچ در اینستاگرام چیست؟

ریچ (Reach) در اینستاگرام تعداد همه کاربرانی است که یک پست را دیده‌اند.

 

اینگیجمنت اینستاگرام

اینگیجمنت اینستاگرام یعنی چی؟ معنی اینگیجمنت در اینستاگرام چیست؟

اینگیجمنت (Engagement) یا نرخ تعامل به نسبت واکنش‌های کاربران اینستاگرام به یک پست به تعداد فالوورهای شما است. واکنش ها شامل لایک، دیدن، کامنت، ارسال و... است.  

 

 

 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۸)

  • صنم
    صنم پاسخ

    فالووریاب من اپدیت نمی شه

  • هامون
    هامون پاسخ

    من پیجم رو باتایید دو مرحله فعال کرده بودم. گوشیموریست کردم کدهای امنیتی پاک شدواینستام هم کامل پاک شد الان هرکاری میکنم نمیتونم وارد بشم چکارکنم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بازیابی پیجتان را طبق اموزش انجام دهید

  • سامانی
    سامانی پاسخ

    من یه مدته اصلا نمیتونم کسیو فالو کنم با اینکه بقیه کارا میتونم بکنم مشکل چیه

    • فالووریاب
      فالووریاب

      فالو شما بلاک شده است چندروز صبر کنید رفع می شود

  • نادر
    نادر پاسخ

    ایا با دی اکتیو کردن پیج میتوان از لیست بلاک پیج ها در اومد؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      خیر فقط خود شخص باید شما را از بلاک دربیاورد

  • امیرحسین
    امیرحسین پاسخ

    برای جذب فالور 70 تا کامنت مشابه گذاشتم. این شد که که من رو فیک تشخیص داد و نه میزاره پست بزارم نه کامنت!

    • فالووریاب
      فالووریاب

      نباید بیش از حد کامنت بگذارید اینستاگرام بلاک میکند، چندروز صبر کنید حل می شود

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال