-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
مدیریت پیج اینستاگرام

مدیریت پیج اینستاگرام

آیا تا به حال به فکر راه ‌اندازی یک پیج برای کسب و کار خود در اینستاگرام افتاده‌اید؟ امروزه به دلیل استفاده گسترده مردم ایران و جهان از شبکه اجتماعی اینستاگرام بسیاری از کسب و کارها به خصوص آن‌هایی که برند خود را به تازگی تأسیس کرده‌اند در تلاش برای راه‌ اندازی یک پیج اینستاگرام پر بازدید برای تبلیغات هستند؛ اما یکی از دغدغه‌های این افراد زمان‌ بر بودن رسیدگی به سؤالات مشتریان و پروسه خرید و فروش است؛ به همین دلیل افرادی با نام ادمین یا مدیر، امور مربوط به این پیج‌ها را بر عهده می‌گیرند. با ما در ادامه این مقاله از فالووریاب همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را درباره‌ی ادمین یا مدیر پیج اینستاگرام در اختیارتان قرار دهیم.

اینستاگرام و اهمیت استفاده از آن در تبلیغات از شبکه اجتماعی اینستاگرام اولین بار در سال 2010 رونمایی شد. این شبکه در ابتدا برای عکاس‌هایی که قصد به اشتراک گذاشتن آثار خود با یکدیگر را داشتند مورد استفاده قرار می‌گرفت و شاید یکی اصلی ترین دلایل محبوبیت اینستاگرام در سال‌های اخیر همین ویژگی عکس محور بودن آن باشد. پس از آنکه مدیران این شبکه اجتماعی از علاقه مردم به آن مطلع شدند روز به روز قابلیت‌های اینستاگرام را افزایش دادند تا بتوانند طرفداران بیشتری را به سمت خود جذب نمایند تا آنجایی که امروزه شما می‌توانید عکس، ویدئو، موزیک و ... را از طریق آن آپلود کنید.

راه‌های افزایش فالوور در اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام حدود 24 میلیون کاربر ایرانی دارد و این تعداد کاربر دلیلی بر آن است که افراد فعال در زمینه‌ی بازاریابی آنلاین این شبکه اجتماعی را محل مناسبی برای تبلیغات بدانند. اولین قدم برای معرفی برند خود به افراد دیگر تأسیس یک پیج در اینستاگرام است. پس از آن شما باید با استفاده از روش‌های مختلف سعی در بالا بردن دنبال‌ کنندگان‌ پیجتان داشته باشید. برخی از این روش‌ها به شرح زیراند :

• تولید محتوای جذاب : اولین و سنتی‌ترین روش برای بالا بردن تعداد مخاطبین تولید محتوای جذاب است. سعی کنید برای پست‌هایی که در صفحه خود انتشار می‌دهید خلاقیت به خرج دهید تا افراد بیشتری به سمت شما جذب شوند. همچنین در قسمت بیو پیج خود، کسب و کارتان را به درستی و به صورت شفاف معرفی کنید تا افراد علاقمند به حوزه کاری شما پیجتان را دنبال کنند.

خرید فالوور : اگر این راه را برای افزایش فالوورهای خود انتخاب کردید به این نکته توجه داشته باشید که فالوورهایتان واقعی باشند. خرید فالوور فیک علاوه بر اینکه فایده‌ای برای شما ندارد، پس از مدتی باعث از دست رفتن اعتماد مخاطبین واقعی پیج‌تان نیز می‌شود.

• تبلیغات : یکی از موثرترین روش‌ها برای افزایش تعداد دنبال‌کنندگان یک پیج، انجام تبلیغات است. شما می‌توانید تبلیغات‌تان را از طریق افرادی که در این زمینه فعالیت دارند انجام دهید و یا خود با مذاکره با ادمین دیگر پیج‌ها به تبلیغ پیج‌تان بپردازید.

ادمین یا مدیر پیج اینستاگرام به چه کسی گفته می‌شود؟

به طور کلی به فردی که کلیه‌ی امور مربوط به مدیریت یک پیج اینستاگرام اعم از انتشار پست، آپلود استوری و .. را بر عهده دارد ادمین یا مدیر گفته می‌شود. شغل ادمین پیج که به تازگی و به لطف گسترش شبکه‌های اجتماعی به وجود آمده است در دنیای امروز جزو یکی از مشاغل با درآمد خوب محسوب می‌شود و فرد بدون حضور در محیط کاری و با داشتن مهارت‌ها و دانش لازم می‌تواند کارهای خود را به راحتی انجام دهد. در اینستاگرام ادمین یک پیج می‌تواند یک نفر یا حتی چند نفر باشند، همچنین تفاوتی ندارد صفحه شما خصوصی باشد یا عمومی! در هر حالت اگر تمایل داشته باشید می‌توانید برای پیجتان ادمین استخدام کنید و یا خود کارهای مربوط به صفحه‌تان را انجام دهید.

مدیر پیج اینستاگرام چه مهارت‌هایی باید داشته باشد؟

اگر صفحه‌ مورد نظر شما مربوط به کسب و کارتان است و سعی دارید که برند خود را به کاربران اینستاگرام معرفی نمایید ادمین نقش مهمی در پیشرفت‌تان و پیشرفت تعداد فالوور خواهد داشت؛ از این رو بهتر است درباره مهارت‌های فردی که قصد استخدام آن را به عنوان مدیر پیج اینستاگرام خود دارید کمی سخت‌گیرانه‌تر عمل نمایید. برخی از مهارت‌هایی که یک ادمین حرفه‌ای باید داشته باشد عبارتنداز :

• تسلط به نرم افزارهای مربوطه : یک ادمین حرفه‌ای و کاربلد برای ادیت عکس، ویدئو و ... باید به نرم افزارهایی از قبیل فتوشاپ و ایلوستریتور تسلط کافی داشته باشد تا بتواند محتوایی جذاب برای کاربران تهیه نماید.

• توانایی تولید محتوا کاربر پسند : با وجود آنکه در ابتدای مقاله عنوان شد که شبکه اجتماعی اینستاگرام عموماً عکس محور و ویدئو محور است اما آشنایی با اصول تولید محتوای متنی جالب و تبلیغ نویسی یکی از مهارت‌هایی است که مدیر پیج اینستاگرام حرفه‌ای را از سایرین جدا می‌کند.

• از جمله مواردی که در استخدام ادمین پیج باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید آزاد بودن زمان فرد است؛ چراکه برای بازدهی بالا، ادمین پیج باید پست‌ها و استوری‌ها را در زمان‌های خاصی منتشر کند و آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان در هر ساعت از روز باشد.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال