-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
مراحل موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ

مراحل موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام را می‌توان یکی از شبکه‌های اجتماعی مهم و اساسی برای اجرای پلن‌های بازاریابی دانست. ترفندها و روش‌های مختلفی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. در ادامه این از سری مقالات آموزشی وب است خرید فالوور اینستاگرام به بررسی راهکارها و ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام پرداخته‌ایم با ما همراه باشید.

اینستاگرام مارکتینگ

درست است که در دنیا فیسبوک به عنوان اولین شبکه اجتماعی قدرتمند همچنان به فعالیت مشغول است؛ اما نباید از قدرت و نفوذ اینستاگرام در ایران غافل ماند. به طور میانگین هر ایرانی در طول روز بیش از 1 ساعت از زمان خود را در این شبکه اجتماعی مصرف می‌کند. این میزان ساعت مصرف شده، روز به روز در حال افزایش است به ویژه در زمانی که امکان آپلود فیلم‌های بالاتر از یک دقیقه به وسیله IGTV فراهم شد. به دلایل نام برده شده در بالا و همچین به دلیل وجود طیف مخاطبان گسترده در این شبکه اجتماعی می‌توان گفت یکی از بهترین مکان‌ها برای انجام کارهای دیجیتال مارکتینگ، اینستاگرام است. اینستاگرام و اهداف احتمالی حضور در آن قبل از ایجاد صفحه در اینستاگرام باید به این نکته واقف باشد که هدف شما از ایجاد یک پیج در اینستاگرام چیست؟ آیا صرفا به دنبال فالوور اینستاگرام هستید؟ این مشخص کردن اهداف به شما کمک خواهد کرد که در بلند مدت بدون هیچ گونه خطا به روند رشد خود دست بیابید.

فرهنگ سازی

یکی از اهدافی که اغلب کسب و کارهای بزرگ برای آن اقدام به ایجاد صفحه در اینستاگرام می‌کنند، فرهنگ سازی است. این فرهنگ سازی عموما با هدف ایجاد نمایش داستان و پشت صحنه کسب و کار به اجرا گذاشته می‌شود. این فرهنگ سازی همچنین می‌تواند به عنوان ابزاری برای آگاه سازی از برند باشد. به این صورت که بیزینس با ارائه اطلاعاتی از خود اقدام به معرفی برند و مزیت‌های رقابتی خود می‌پردازد.

ماندن در ذهن مخاطب(فالوور)

برخی دیگر از برندها از این فضا برای ثابت نگه داشتن خود در ذهن مخاطب اقدام به ایجاد صفحه در اینستاگرام می‌کنند. شاید به جرعت بتوان گفت شرکت اپل هیچ نیازی به بازاریابی در اینستاگرام و هیچ شبکه اجتماعی دیگری ندارد؛ اما برای ماندن در ذهن مخاطب باید مدام جلوی روی مخاطب قرار داشت. اگر به صفحه ایجاد شده اپل در اینستاگرام توجه نمایید خواهید فهمید که این برند حتی یک پست هم در رابطه با فروش محصولات خود به انتشار نگذاشته است و تنها استفاده‌‌ای که از این فضا می‌کند برای ماندگاری در ذهن مخاطب است.

انواع محتوای قابل ارائه در اینستاگرام

محتوا را می‌توان در انواع مختلفی به دست مخاطب رساند؛ این محتوا باید از اصول و قوانینی پیروی کند تا بتوان آن را به عنوان محتوای عالی و با کیفیت در نظر گرفت. از همین رو شما به عنوان مدیر یک کسب و کار یا یک متخصص سوشال مدیا باید این توانایی را داشته باشید که با انواع محتوای قابل ارائه در اینستاگرام آشنا باشید. این آشنایی و تولید محتوا مناسب باعث افزایش فالوور اینستاگرام خواهد شد و شما را از روش‌های دیگر بی‌نیاز خواهد کرد.

محتوای مناسب مشتری

یکی از انواع محتوای که باعث افزایش فالوور اینستاگرام ایرانی می‌شود. تولید محتوای مشتری محور است. این محتوا عموما به محتوای گفته می‌شود که مشتری نقش اساسی را در آن بازی می‌کند. به عنوان مثال صفحه فروش زیورآلاتی را در نظر بگیرد که عکسی از مشتری راضی خود را به انتشار می‌گذارد. این کار نه تنها باعث افشار اعتماد دیگر افراد خواهد شد بلکه باعث ایجاد حس اعتماد و وفاداری مشتریان قبلی خواهد شد.

محتوای معرفی کننده کارمندان

نوع دیگر محتوا محتوای معرفی کارمندان است. این یک استراتژی مناسب برای ایجاد قبیله و افزایش فالوور در اینستاگرام است اگر به صورت درست اجرا شود. لازمه این نوع محتوا قدرت قصه گویی بالا است. هر چه توانایی بالاتری در قصه گویی داشته باشید می‌توانید به راحتی داستان‌های مناسبی از کارمندان و حال و هوای شرکت را بیان کنید. به عنوان مثال یک شرکت برنامه نویسی می‌تواند به داستان‌های استخدام افراد شرکت بپردازد.

محتوا در رابطه با کار

از جمله محتوایی که باعث افزایش فالوور اینستاگرام می‌شود؛ محتوای مربوط به کار است. به عنوان مثال اگر شما در یک شرکت دیجیتال مارکتینگ و در واحد محتوا آن مشغول به کار هستید می‌تواند در صفحه اینستاگرام به مواردی در رابطه با آموزش تولید محتوا، دلیل ایجاد محتوا و ... اشاره کنید. هر چه این محتوا خاص‌تر و مخاطب پسند‌تر باشد احتمال افزایش فالوور رایگان شما بیشتر خواهد شد.

جمع بندی

اینستاگرام در حال حاضر توانسته است گوی سبقت را از دیگر رقیبان خود در ایران برباید. گفتم که ترفند‌های بازاریابی با اینستاگرام متفاوت و گوناگون است و شما باید با توجه به شرایط کسب و کار خود اقدام به انتخاب ترفند مناسب کنید. همچنین روش‌هایی برای افزایش فالوور اینستاگرام را بیان کردیم. گفتیم برندهای بزرگ عموما از اینستاگرام برای معرفی و پروموت کردن خود استفاده می‌کنند و هرگز از این فضا برای فروش محصولات خود استفاده نمی‌کنند. رعایت کردن نکات نام برده شده در این مقاله همراه با خرید فالوور واقعی می‌تواند تضمین کننده موفقیت شما برای داشتن یک استراتژی درست برای فعالیت در این شبکه اجتماعی محبوب باشد.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال