-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
ترفندهای بازاریابی در اینستاگرام

ترفندهای بازاریابی در اینستاگرام

ترفندهای بازاریابی با اینستاگرام

اینستاگرام هم مانند هر فضای آنلاین دیگری می‌تواند به عنوان فرصتی برای بازاریابی و همچنین کسب توسعه و رشد کسب و کار مورد استفاده قرار گیرد. استفاده با هدف بازاریابی از اینستاگرام بدون ترفند و روش، شاید قابل اجرا باشد اما پاسخگوی نیازهای ما نخواهد بود. به همین دلیل ما به بررسی چند ترفند جالب در رابطه با اینستاگرام خواهیم پرداخت؛ استفاده از این نکات در کنار خرید فالوور مسیر شما را در داشتن یک پیج با مخاطبان فعال هموار خواهد کرد.  در ادامه این ترفندها را یک به یک شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

استفاده از عکس‌های درگیر کننده

یکی از ترفندهای بازاریابی با اینستاگرام را می‌توان استفاده درست و مناسب از عکس‌های درگیر کننده عنوان کرد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در اینستاگرام عکسی را دیده باشید که مدتی شما را به فکر واداشته باشد. این گونه عکس‌ها می‌تواند میزان تعامل کاربران با صفحه شما را تا حد قابل قبولی افزایش دهد. نیاز به توضیح نیست که استفاده از عکس‌های معمولی و تکراری تنها باعث عدم اعتماد و همچنین گذشتن کاربر از محتوای شما می‌شود. به عنوان مثال برای ایجاد حس کنجکاوی در یک عکس می‌توانید از زاویه‌ای عکاسی انجام دهید که عکس به صورت کامل واضح نباشد و برای فهمیدن موضوع عکس نیاز به کمی مکث باشد. ایجاد خلاقیت در عکس‌ها زیاد مشکل نیست کافیست کمی وقت و حوصله داشته باشد تا به راحتی بتوانید عکس درگیر کننده ایجاد نمایید.

توضیحات پروفایل مناسب

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که باعث افزایش فالوور خواهد شد، نوشتن بیو (Bio) مناسب و حرفه‌ای خواهد بود. هر چه تلاش کنید از نوشتن موارد حاشیه‌ای دور باشید و بتوانید به اصل موضوع و کار خود بپردازید؛ قطع به یقین فالوورهای بیشتری را برای خود جذب خواهید کرد. در این قسمت باید یک یا چند دلیل برای فالوو شدن خود به دیگران بدهید. نوشتن بیو مناسب از جمله راه‌های مناسب برای افزایش فالوور اینستاگرام است. به عنوان مثال اگر کسب و کار شما در حوزه برنامه نویسی است؛ نوشتن متنی که امید افزوده شدن اطلاعاتی به کاربران را می‌دهد می‌تواند مناسب باشد.

نوشتن محتوای یونیک و اختصاصی

انتشار محتوای یونیک در هر شبکه اجتماعی کلید موفقیت است. اگر به دنبال روشی برای افزایش فالوور ایستاگرام رایگان هستید کافی است محتوا یونیک و دست اول تولید کنید. یکی از ناکارآمد‌ ترین استراتژی‌های شبکه‌های اجتماعی انتشار پست‌های بلاگ به همان صورت بلاگ مانند در آن شبکه اجتماعی است. برای جلوگیری از این مشکل شما باید از الگوی هاب و اسپوک استفاده نمایید. در این الگو شما باید یک هاب داشته باشد( هاب عموما وب سایت در نظر گرفته می‌شود) و چندین اسپوک که شبکه‌های اجتماعی خواهد بود. پس از انتشار مطلب کامل در هاب باید محتوا را برای اسپوک‌ها خصوصی سازی نمایید؛ این کار باعث خواهد شد که کاربران برای خواندن محتوای شما به وب سایت شما که همان هاب است مراجعه کنند.

آموزش را فراموش نکنید

از جمله مواردی که به عنوان روشی مناسب برای بازاریابی اینستاگرام از آن یاد می‌شود، ارائه آموزش است. استفاده از آموزش همچنین باعث جذب فالور اینستا می‌شود شما به عنوان یک متخصص قبل از فروش محصول یا خدمات خود نیاز خواهید داشت که به توضیح و آموزش در رابطه با آن موضوع بپردازید. هرچه این آموزش‌ها تخصصی و نایاب‌تر باشد شما می‌توانید مخاطبان بهتر و مناسب‌تری را برای خود دست و پا کنید. ما و تمام افرادی که اقدام به خرید یک محصول یا خدمت می‌کنیم در مرحله اول باید از متخصص بودن ارائه دهنده آن اطمینان داشته باشیم. اگر فردی بدون دانش پزشکی در داروخانه مشغول ویزیت پیچیدن باشد شما داروهای خود را از او خواهید گرفت؟ دنیای دیجیتال هم به همین گونه است. اگر فردی به ارائه محصولی مشغول باشد ما باید در مرحله اول به دانش آن فرد اطمینان و اعتماد پیدا کنیم و این اطمینان پیدا کردن تنها راهش ارائه آموزش تخصصی و یونیک خواهد بود.

عکس‌های پروفایل مجسمه نیستند و قابلیت عوض شدن دارند

نکته بعدی در ترفندهای بازاریابی با اینستاگرام را می‌توان مربوط به عکس‌های پروفایل دانست. آیا خبر داشته‌اید که می‌شود عکس‌های پروفایل را به هر تعداد که خواستید عوض کرد؟ اگر به دنبال راهی برای ماندگاری و همچنین افزایش فالوور اینستاگرام رایگان هستید؛ عوض کردن مداوم عکس پروفایل در بازه زمانی مشخص می‌تواند استراتژی مناسبی باشد. برای دریافت نتیجه کافیست یک بار این روش را امتحان کنید. دقت داشته باشید که حتما باید عکس‌هایی با کیفیت و متناسب با موضوع صفحه خود انتخاب نمایید. نکته بعدی در رابطه با این عکس‌ها استفاده از تصویر شخص به جای تصاویر گرافیکی است. تحقیقات انجام شده بر روی بیش از 10.000 پروفایل حاکی از آن است که افراد علاقه بیشتری به صفحاتی دارند که در پروفایل خود از عکس انسان به جای لوگو و دیگر تصاویر گرافیکی استفاده کرده‌اند.

تخفیفات را فراموش نکنید

از دیگر ترفندهای بازاریابی با اینستاگرام می‌توان به ارائه تخفیفات به فالوورها اشاره کرد. لازم به توضیح است که هر چه مخاطب احساس کند این تخفیفات سفارشی سازی شده برای او است و تنها اوست که از این تخفیف استفاده می‌کند، میزان خرید وی بالاتر خواهد شد. تخفیفاتی که برای عموم افراد برقرار است نمی‌تواند راه مناسبی برای افزایش مخاطب و همچنین ماندگاری مخاطبان قدیمی باشد. از همین رو نیاز است حتما برنامه‌ای مدون برای ارائه تخفیفات خاص ویژه هر فرد یا گروه خاص داشته باشید. همچنین بهتر است این تخفیفات برای هر مکان متفاوت از محل دیگر باشد؛ به عنوان مثال اگر قرار است تخفیفی در وب سایت اجرا شود به هیچ عنوان از همان تخفیف در شبکه‌های اجتماعی استفاده نکنید، این کار باعث خواهد شد که مخاطبان شما احساس تازه بودن و دستیابی به محتوای مناسب در هر یک از کانال‌های ارتباطی با شما را داشته باشند.

پروفایل خود را با آدرس سایت مزین کنید

شاید این موضوع کمی عجیب باشد اما هستید افرادی که وب سایت دارند اما آدرس آن را در پروفایل اینستاگرام درج نمی‌کنند! بهتر آن است که این قسمت را به هیچ وجه خالی رها نکنید. حتی می‌توانید از دیگر آدرس‌های شبکه اجتماعی خود در این محل استفاده کنید. بهترین حالت آن است که در این محل آدرس صفحه فرود خود را قرار دهید تا مخاطبان به صورت مستقیم به آن هدف و مقصدی که شما دوست دارید بروند. حتی می‌شود کاربران را به یک اقدام به عمل (Call to action) دعوت کنید. با طراحی یک فرم ساده دریافت ایمیل می‌توانید اطلاعات مخاطبان را دریافت نمایید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال