-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
آموزش خرید ویو اینستاگرام +نکات

آموزش خرید ویو اینستاگرام +نکات

یکی از مهم ترین مواردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام دیده میشود، تعداد ویو و لایک پستها است. ویو و لایک پستها زمانی افزایش پیدا خواهد کرد، که محتوای مناسب و جذابی را تهیه کرده باشید. نظر فالوورها و دیگر کاربران فعال در اینستاگرام در افزایش ویو پست و استوریها تاثیر مستقیم دارد. همان طور که میدانید اینستاگرام برای هر پست و استوری شمارنده تعداد بازدید در نظر گرفته است که از تمامی خدمات و دیگر آپشنهای موجود در اینستاگرام، تعداد فالوور و تعداد ویو برای کاربران اینستاگرامی اهمیت بسیار بالایی دارد. هرچه قدرمحتوای ویدیو و پستتان جذابتر باشد، بیشتر نظر دیگران را جلب خواهد کرد؛ زیرا بینندگان اقدام به اشتراک گذاری پست شما میکنند در نهایت تعداد بازدید پست شما افزایش پیدا خواهد کرد که این موضوع بسیار مهمی است. برخی اوقات برایتان سوال پیش میآید چرا با توجه به این که محتوای خوبی را به اشتراک گذاشتید، اما باز هم تعداد بازدید کنندههای آن پایین است؟!

برای پاسخ به این سوال باید چند نکته را در نظر داشته باشیم که در ادامه به انواع روشهای افزایش ویو پست و استوری میپردازیم :

• تولید محتوای مناسب و جذاب

همان طور که قبلا اشاره کردیم، محتوای مناسب و کاربردی، تاثیر کاملا مستقیم بر روی افزایش ویو پست دارد. حال باید در نظرداشته باشد که کاربران و فالوورهای پیجتان از شما چه انتظاراتی دارند؛ اگر در زمینه خاصی فعالیت دارید ،سعی کنید محتوای جدید و با کیفیتی در حیطه کاری و نوع خدمات خود به اشتراک بگذارید تا کاربران در انتظار پستهای جدید شما باشند.

• تگ کردن و اشراک گذاری مطالب

یکی دیگر از روشهای افزایش بازدید پستهای پیج، تگ شدن پیج شما توسط دیگرکاربران است. با استفاده از این روش کاربردی میتوانید هم تعداد فالوورهای پیج را افزایش دهید و همچنین تعداد ویو پست و استوری پیجتان هم بالا خواهد رفت.

به عنوان مثال میتوانید از دوستان یا دیگر کاربرانی که با آنها در ارتباط هستید، درخواست کنید تا پیج یا پست منتخب شما را در پیجشان تگ کنند و همین طور شما هم امتیازی برای آنها در نظر داشته باشید.

• خرید ویو اینستاگرام

شاید برایتان جالب باشد که آیا میشود بدون انجام دادند دو مورد گفته شده و یا انجام مراحل سخت، بازدید پیج را افزایش دهیم؟؟ جواب کاملا مثبت است! شما میتوانید با خیال راحت و بدون دردسر ویو پیج خود را افزایش دهید. برای این کار فقط کافیست از خدمات سایتهای منتخب و با تجربه استفاده کنید. با خرید ویو برای استوری یا پست مورد نظر، دیگر فقط کافیست فکر خود را در بخش تولید محتوای لذت بخش برای کاربران و فالوورهای پیجتان مشغول کنید.

مزایای خرید ویو اینستاگرام

اگر مدت زمان زیادی را صرف افزایش بازدید با اشتراک گذاری ویدیو و تصاویر جذاب کردهاید، اما باز هم نتیجه مطلوبی و مورد پسند خود را دریافت نکردهاید،؛ خرید ویو، بهترین پیشنهاد برای افزایش بازدید اینستاگرام است. برای خرید ویو و بازدید اینستاگرام دست شما باز خواهد بود و میتوانید تعرفه منتخب خود را انتخاب فرمایید و با خرید آن کمک به رشد سریع پیج خود خواهید کرد. در نهایت با افزایش تعداد ویو پیج، دیگر کاربران مشتاق میشوند تا ویدیو و پست انتشاری شما را مشاهده کنند، در آینده متوجه خواهید شد که این افراد به دنبال کنندههای پرپاقرص شما میشوند. همچنین از دیگر مزایای خرید ویو اینستاگرام میتوان به افزایش احتمالی تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان اشاره کرد.

نکته

از آنجایی که استفاده از شبکههای اجتماعی و مجازی در میان مردم رو به گسترش میباشد، و همین طور با توجه به رونق کسب و کار در شبکههای اجتماعی، سایتها و افراد زیادی اقدام به فروش ویو ایستاگرام میکنند. حال چند نکته را باید در نظر داشته باشیم : ابتدا اینکه تحقیقات خود را وسیعتر کنیم تا اطلاعات کافی درباره فروشنده به دست آوریم، اگر این اقدامات را به درستی انجام ندهید احتمال دارد که متوجه شوید که فروشنده کلاه بردار از کار در آمده و سرتان کلاه رفته است، در نهایت با پشیمانی کاری را پیش نخواهید برد. پس قبل اقدام اطلاعات کافی از فروشنده ویو اینستاگرام به دست آورید و از معتبر بود سایت اطمینان خاطر پیدا کنید.

زمانی که از سایت فروشنده اطمینان خاطر پیدا کردید؛ سعی کنید قبل از اقدام به خرید ویو اینستاگرام، تعرفه سایت و فروشندگان بازدید اینستاگرام را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید مقرون به صرفه ترین تعرفه را برگزینید.

خرید ویو اینستاگرام چگونه به کسب و کار ما رونق میدهد؟!

از آن جایی که کسب و کارهایی زیادی در فضای اینترنتی به صورت آنلاین انجام میشود، شاید برای خیلی از افراد سوال پیش آید که چگونه تعداد مشتریان خود را افزایش دهیم؟ همان طور که میدانید مشتریان قبل از اقدام به خرید، ابتدا برانداز میکنند که آیا این پیج یا کانال مربوطه قابل اعتماد هست یا خیر! و پس از اطمینان خاطر اقدام به خرید محصول مورد نیاز خود میکنند. حال یکی از مواردی که مشتریان و دیگر کاربران اینستاگرام به آن توجه خواهند کرد تعداد ویو پیج و تعداد فالوور پیج میباشد؛ اگر تعداد بازدید پیج بالا باشد خب طبیعتا مشتری با اطمینان بیشتر و بدون دودلی اقدام به خرید خواهد کرد. اما اگر تعداد پیج پایین باشد کاربر و حتی فالوورهای پیج اینستاگرام،فقط بیننده خواهند بود و هیچگونه نتیجه مثبتی برای شما به عمل نخواهد آمد. اگر میخواهید در مدت زمان کوتاهی شاهد تاثیر حیرت انگیزی در رشد و اعتبار پیج خود باشید، از خرید بازدید برای استوری و پستهای پیجتان قافل نشوید. سخن پایانی این است که همه مدیران و صاحبان پیج اینستاگرام به دنبال افزایش اعتبار و گسترش تجارت خود در زمینه کاری خود هستند؛ اما برای به دست آوردن چنین مقامی ابتدا باید به فکر دیده شدن پیج و صفحه مربوط به کارشان باشند. افزایش بازدید پیج اینستاگرام یکی از ارکان مهم برای ساختن اعتباربین مردمی در فعالیتهای گوناگون میباشد که قدرت فروش را چند برابر میکند.

 

همچنین می توانید با خرید فالوور از فالووریاب آمار مخاطبین خود را بالا ببرید. فالووریاب برای جذب فالوور واقعی به شما کمک می کند و در نتیجه آمار ویوی پستهایتان نیز بالا می رود. 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال