-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
ساخت ویدیو اختصاصی برای اینستاگرام

ساخت ویدیو اختصاصی برای اینستاگرام

با توجه به پیشرفت روز افزون آمار استفاده‌ی مردم از شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام بسیاری از صاحبان کسب و کارها به این فکر افتادند تا تبلیغات خود را تنها از طریق این شبکه‌ی اجتماعی انجام دهند. اینستاگرام یک شبکه‌ی تصویر و ویدئو محور است و یکی از دلایل محبوبیت و پرطرفدار بودن آن نیز همین مورد می‌باشد؛ چراکه که بسیاری از مردم با عکس و ویدئو ارتباط بیشتری برقرار کرده و آن‌ها را بهتر و سریع‌تر از محتواهای متنی درک می‌کنند. از این رو یکی از روش‌های تبلیغاتی که بازدهی آن پس از مدتی کوتاهی قابل مشاهده است ساخت ویدیو اختصاصی اینستاگرام می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با این شیوه تبلیغاتی در ادامه این مقاله از سری مقالات فالووریاب همراه ما باشید.

میزان محبوبیت اینستاگرام میان‌ مردم جهان

پیش از آنکه به بررسی شیوه‌ی تبلیغاتی ساخت ویدیو اختصاصی اینستاگرام بپردازیم بهتر است ابتدا بدانیم که چرا اصلاً این شبکه‌ی اجتماعی محبوب شد؟ بر اساس آمارهای منتشر شده توسط یکی از دانشگاه‌های نیویورک حدود ۵۸٪ از افرادی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند روزانه حداقل یک بار به سراغ اکانت خود رفته و آن را چک می‌کنند. همچنین این دانشگاه بیان نمود بسیاری از مردم برندهای مورد نظرشان را از طریق این شبکه اجتماعی پیدا کرده و آن‌ها را دنبال و فالو می‌کنند. بسیاری از افراد نیز محصولات و یا لوازمی که به آن احتیاج دارند را به وسیله‌ی اینستاگرام سفارش می‌دهند.

دلایل پرطرفدار بودن شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام

• قابل دسترسی برای همه: کار با این شبکه‌ی اجتماعی با وجود امکاناتی نظیر بارگذاری عکس، امکان تغییر رنگ و فیلتر انواع عکس و ویدئو و ... بسیار آسان بوده و نیاز به دانش خاصی ندارد. از این رو بسیاری از افراد با هر رده‌ سنی با چند بار تمرین کردن به راحتی می‌توانند نحوه استفاده از آن را یاد بگیرند.

• عکس محور بودن: شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام در ابتدا تنها عکس محور بود اما پس از مدتی با توجه به استقبال مردم مدیران این شبکه قابلیت بارگذاری ویدئو را نیز به آن اضافه نمودند. ویژگی عکس محور بودن بسیار موفقیت آمیز بود چراکه همه‌ی افراد با هر ملیت و زبانی که باشند از طریق یک عکس می‌توانند منظور آن را درک کنند و نیازی به ترجمه نیست.

• نشان‌دهنده‌ی شخصیت: یکی از ویژگی‌هایی که عکس نسبت به متن دارد آن است که بیان می‌کند شما چه طرز فکر و فرهنگی دارید و یا خواسته‌ها و سبک زندگی شما به چه شکل است. از این رو افراد بسیار راحت‌تر و پیش بینی شده‌تر با شما برخورد خواهند کرد و شما می‌توانید با کسانی که همفکرتان هستند ارتباط برقرار کنید.

• قابلیت اطلاع رسانی سریع : همانطور که گفتیم به دلیل استفاده بسیاری از افراد از اینستاگرام این شبکه اجتماعی قابلیت اطلاع رسانی سریعی دارد و اخبار در آن با سرعت زیادی پخش می‌شوند؛ به گونه‌ای که اگر اتفاقی در یک شهر بیافتد مردم سایر شهر‌ها و یا حتی کشورها سریعاً از آن باخبر می‌شوند.

• استفاده تجاری : هدف موسسان شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام در ابتدا این بود که مردم بتوانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند؛ اما پس از مدتی با استقبالی که از این شبکه شد بسیاری از مدیران کسب‌ و کارها سعی نمودند تا از اینستاگرام به عنوان بستری جهت انجام تبلیغات خود استفاده کنند که البته این کار بازدهی بسیار خوبی داشت.

روش‌های تبلیغات در اینستاگرام کدام‌اند؟

1. روش سنتی

رایج‌ترین و آسان‌ترین روش تبلیغات در اینستاگرام تأسیس یک پیج در این شبکه‌ی اجتماعی و بهره‌گیری از اصول محتوا نویسی است. پس ساده‌ترین راه این است که شما محتوایی جذاب و کاربرپسند تولید کنید تا بتوانید پیج خود را به افراد دیگر معرفی نمایید. برای این کار باید با ترفندهای تبلیغ نویسی آشنا باشید و بدانید از چه جملات و عباراتی استفاده کنید که مخاطب جذب شما شود. اما منظور از تولید محتوا تنها متن یا نوشته نیست بلکه شما باید بتوانید برای معرفی تاثیرگذارتر برند یا پیج خود محتوا تصویری و ویدئویی نیز تولید نمایید.

به یاد داشته باشید که ‌در استفاده از روش‌های سنتی مهم‌ترین نکته منحصر به فرد بودن است؛ یعنی محتوایی که تولید می‌کنید باید با دیگران متفاوت باشد تا بتواند در ذهن مخاطب ماندگار شود. پس سعی کنید برای آنکه تبلیغاتتان مؤثر واقع شود خلاقیت به خرج دهید و از روش‌هایی که دیگران قبلاً آن‌ها را امتحان کرده‌اند استفاده نکنید. روش‌ سنتی هزینه‌ای را برای شما دربر ندارد اما یکی از معایب آن‌ زمان‌گیر بودن است؛ یعنی شما باید در روز زمان بسیاری را برای انجام کارهایی مانند ساخت ویدیو اختصاصی اینستاگرام و یا طراحی عکس‌های جذاب اختصاص دهید. همچنین در این روش نباید انتظار بازدهی بالا در مدت زمان کوتاهی را داشت.

2. تبلیغ در دیگر پیج‌ها

بهتر است ابتدا که پیج خود را راه‌اندازی می‌کنید از روش‌های سنتی استفاده نماییدتا کمی با اصول کار آشنا شده و پیج خود را به مرحله‌ای و به تعداد فالووری برسانید که برای انجام سایر روش‌های تبلیغاتی مناسب باشد. یکی دیگر از روش‌هایی که بازدهی بالایی دارد تبلیغ در پیج‌های دیگر است. بسیار از افراد با استفاده از راه‌های مختلف مانند ساختن کلیپ طنز و دابسمش مخاطبان زیادی را برای پیج خود دست‌وپا می‌کنند. درآمد این افراد از طریق انجام تبلیغات به صورت پست و یا استوری برای سایر پیج‌ها به دست می‌آید.

شما نیز اگر پیج خود را به تازگی ساخته‌اید و یا به دنبال راهی برای جذب سریع مخاطب و فالوور اینستاگرام هستید این روش برایتان بسیار مؤثر خواهد بود. در این شیوه‌ی تبلیغاتی هر چقدر تعداد دنبال‌کنندگان پیجی که می‌خواهید تبلیغات‌تان در آن انجام شود بیشتر باشد برای شما بهتر است و به همین دلیل باید هزینه‌ی بیشتری پرداخت کنید. بهترین پیج‌ها برای تبلیغات پیج سلبریتی‌ها‌ هستند چراکه این افراد نزد مردم از محبوبیت و اعتماد بسیاری برخوردارند و دنبال‌کنندگان زیادی هم دارند؛ پس اگر از لحاظ میزان هزینه محدودیتی ندارید برای تبلیغات خود به اینگونه افراد مراجعه نمایید.

همچنین برای بالا بردن فالوور خود شما می‌توانید از طریق خرید فالوور واقعی اینستاگرام به هدف‌تان برسید. با خرید فالوور شما نیاز به مراوده با صاحبان دیگر پیج‌ها ندارید و تنها کافی است افراد و یا آژانس‌های دیجیتال مارکتینگی را پیدا کنید که قابل اعتماده باشند و بتوانند این کار را برای شما انجام دهند. اگر تصمیم به خرید فالوور نمودید توجه داشته باشید در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌نمایید فالوور واقعی به شما تحویل دهند چراکه فالوور فیک سودی برای برندتان نخواهد داشت و فقط تعداد فالوورهای پیج‌تان را بالا می‌برد.

ساخت ویدیو اختصاصی اینستاگرام

همانطور که گفتیم یکی از شیوه‌های انجام تبلیغات ساخت ویدیو اختصاصی اینستاگرام است. در بسیاری از موارد منظور از این نوع ویدئو، تیزر تبلیغاتی است. بسیاری از کسب و کارها برای آنکه مخاطبان در مدت زمان کوتاهی بتوانند به یک شناخت کلی درباره‌ی آن‌ها برسند اقدام به ساخت ویدیو اختصاصی اینستاگرام یا همان تیز تبلیغاتی می‌کنند. اما در رابطه با تیزرهای تبلیغاتی نیز نکاتی وجود دارد که با توجه به آن‌ها تبلیغاتتان مؤثر خواهد بود.

هدف از ساخت تیزر تبلیغاتی چیست

در اولین قدم شما باید بدانید که هدفتان از ساخت ویدیو اختصاصی اینستاگرام چیست؟ با پاسخ به این سؤال متوجه خواهید شد که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و سلایق آن‌ها چگونه است؟ از این رو می‌توانید با شناخت بیشتری برای طراحی تیزر خود اقدام نمایید‌. برای مثال ویدئوهای آموزشی بسیار متفاوت با تیزر تبلیغاتی جهت معرفی یک برند یا محصول طراحی می‌شوند.

نحوه فیلم برداری

در ساخت ویدیو اختصاصی اینستاگرام همواره به این نکته توجه داشته باشید که چگونه و با استفاده از وسایلی قصد انجام این کار دارید؟ برای فیلم برداری این نوع ویدئوها می‌توان از دوربین گوشی‌های هوشمند و یا دوربین‌های فیلم برداری حرفه‌ای استفاده نمود. پس بسته به سلیقه شما دارد که چه میزان کیفیتی را جهت انجام کار خود انتخاب کنید. اگر تصمیم دارید از دوربین‌های حرفه‌ای استفاده نمایید باید بدانید که هزینه خرید و یا حتی اجاره این نوع دوربین‌ها بالا است اما کیفیت کار شما را بالا می‌برد و مخاطبان زیادی برایتان به دنبال خواهد داشت.

نورپردازی

یکی از مهم‌ترین المان‌هایی که در ساخت تیزر باید آن را در نظر بگیرید نحوه‌ی نورپردازی است؛ چراکه نور کافی کیفیت کار را به صورت قابل توجهی تحت تأثیر قرار می‌دهد. بنابراین اگر محیطی که قصد فیلم برداری در آن را دارید دارای نور کافی نیست می‌توانید لوازم مخصوص مانند انواع پروژکتور را جهت تأمین نور اجاره و یا خریداری نمایید. همچنین لازم به توضیح است که کار با این دستگاه‌ها نیاز به تخصص دارد و برای استفاده از آن‌ها باید آموزش‌های لازم را ببینید.

مکان ساخت ویدیو اختصاصی اینستاگرام

شاید برای بسیاری از افراد سؤال باشد که برای ساخت تیزر تبلیغاتی تنها در استدیو می‌توان فیلم برداری نمود یا خیر؟ در پاسخ به این سؤال می‌توان گفت گرچه فیلم برداری در استدیو بسیار بهتر است اما اگر بودجه‌ی کافی ندارید می‌توانید در مکان‌های دیگری نیز این کار را انجام دهید. نکته‌ای که در مورد مکان فیلم برداری باید به آن توجه داشته باشید اکو شدن صدا است. اگر محیطی که برای فیلم برداری انتخاب کرده‌اید بسیار خلوت بوده و یا دیوارهای آن عایق نشده باشند صدای افراد اکو می‌شود که این مورد در فیلم برداری مشکلی جدی محسوب می‌شود.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال