-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
رونق کسب و کار اینستاگرام با استفاده از برندسازی

رونق کسب و کار اینستاگرام با استفاده از برندسازی

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی جدید است که در سال‌های اخیر نظر افراد زیادی را به خود جذب کرده است. پس به دلیل کاربران بسیاری که این شبکه در حال حاضر دارا است محل مناسب برای تبلیغات آنلاین محسوب می‌شود. اگر شما هم دارای کسب و کاری هستید و به دنبال مشتریان بیشتری جهت فروش کالاها یا خدمات خود می‌گردید حتما تا به حال به داشتن یک پیج در اینستاگرام فکر کرده‌اید؛ اما برای بازدهی و موفقیت در این شبکه اجتماعی چه کارهایی باید انجام داد ؟ با ما در ادامه این مقاله از وب سایت فالووریاب همراه باشید تا شما را به برخی از نکات رونق کسب و کار در اینستاگرام آشنا کنیم.

رونق کسب و کار در اینستاگرام با استفاده از برند سازی

برای آنکه کسب و کارتان را با استفاده از اینستاگرام رونق دهید باید برند خود را داشته باشید. چراکه افراد بسیاری وجود دارند که در این شبکه‌ی اجتماعی مشغول بازاریابی و فروش محصولات مشابه شما هستند؛ پس باید خود را از دیگران جدا کرده و ویژگی‌هایی داشته باشید که سایر رقبای شما آن‌‌ها را ندارند. با کپی برداری از افراد دیگر نه تنها به جایی نخواهید رسید بلکه پس از مدتی اعتماد مشتریان‌تان و فالوورهایتان نیز از بین می‌رود. در ادامه گام‌هایی که جهت برند سازی یک کسب و کار باید انجام دهید را شرح داده‌ایم :

ایجاد یک پیج اینستاگرام مخصوص کسب و کار

برای آنکه از شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام به منظور رونق کسب و کار خود استفاده نمایید باید یک اکانت جدا از اکانت شخصی خود داشته باشید. پس از انجام این کار نوبت به ویرایش قسمت بیوگرافی صفحه‌تان می‌رسد. پیشنهاد می‌کنیم اگر در رابطه با کارتان وبسایتی دارید آدرس آن را در این قسمت درج کنید تا کاربران به سایت‌تان نیز مراجعه کنند. انجام این کار علاوه بر اینکه اعتماد مشتریان را افزایش می‌دهد باعث بهبود سئو وبسایت شما نیز خواهد شد.

برای آنکه مردم به درستی با کسب و کارتان آشنا شوند لازم است نوشته‌های بیوگرافی و عکس‌ پروفایل گویای شغل‌تان باشند. این قسمت اولین برخوردی است که کاربران با پیج شما دارند پس در ویرایش و آماده‌ سازی آن نهایت دقت را به خرج‌ دهید. یکی دیگر از کارهای جالبی که برای قسمت بیوگرافی می‌توان انجام داد استفاده از هشتگ‌ها برای شغل یا مهارت‌تان است، اینگونه توجه افراد بیشتر به پیج‌تان جلب خواهد شد.

تولید محتوای خلاقانه | مهم‌ ترین گام در رونق کسب و کار در اینستاگرام

تولید محتوا تنها به نوشتن یک متن محدود نمی‌شود و انواع مختلفی دارد. توجه داشته باشید که اینستاگرام عمدتا یک شبکه‌ی عکس محور است و یکی از دلایل معروف شدن آن نیز همین مورد می‌باشد؛ چراکه همه‌ی افراد با هر ملیت و زبان با دیدن یک تصویر منظور آن را متوجه خواهند شد. از این رو یکی از مواردی که در رونق کسب و کار در اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام حائز اهمیت است تولید محتوای متنی، تصویری و ویدئویی با کیفیت و خلاقانه می‌باشد. برای انجام این کار باید با نرم افزارهایی مانند فتوشاپ و ایلوستریتور برای ادیت عکس و ویدئو آشنایی داشته باشید.

تحقیقات انجام شده نشان می‌دهند تهیه‌ی تصاویر باکیفیت از محصولات رابطه‌ی مستقیمی با خرید مشتری دارد؛ پس توجه داشته باشید که همه‌ی کاربران قصد خرید کالاهایتان را ندارند و شما ابتدا باید بر روی آن‌ها تاثیر بگذارید و آن‌ها را ترغیب به خرید نمایید. روزلوشن تصاویر در اینستاگرام ۱۰۸۰ در ۱۰۸۰ است پس بهتر است عکس‌های خود را در فتوشاپ با همین سایز طراحی کنید تا تصاویر به هنگام آپلود در این شبکه‌ی اجتماعی دچار افت کیفیت نشوند. یکی دیگر از مواردی که در ویرایش و طراحی تصاویر باید به آن توجه داشت رنگ قالب عکس است، چراکه تصاویر با رنگ‌های روشن و شاد مخاطبان بیشتری در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام دارند. همچنین آشنایی با اصول محتوا نویسی برای نوشتن کپشن کمک بسیاری به شما در جذب مخاطب خواهد کرد. برای نمونه باید بدانید که چه لحنی برای مخاطبان‌تان بیشتر مناسب‌ است و یا چگونه محتواهای خود را ویرایش کنید که منحصر به فرد باشند؟ هر میزان‌که توانایی‌ها و مهارت‌های خود را در این زمینه افزایش دهید سریع‌تر به اهداف خود دست پیدا می‌کنید.

درج لوکیشن

سعی کنید لوکیشن شهر یا مکانی که در آن هستید را به هنگام بارگذاری عکس‌ها و ویدئو‌های خود درج کنید. انجام این کار که در واقع نوعی شخصی سازی است و شاید ساده باشد اما تاثیر بسیاری در جذب مخاطب دارد. اینگونه افرادی که در شهر و یا منطقه‌تان هستند بیشتر ترغیب می‌شوند که از شما خرید کنند. همچنین می‌توانید از هشتگ شهر خود نیز در زیر پست‌های خود استفاده نمایید تا تاثیر آن بیشتر شود. ارائه‌ی پیشنهادهای ویژه یکی از کارهایی که موجب دنبال کردن پیج شما توسط مخاطبان و رونق کسب و کار در اینستاگرام خواهد شد ارائه‌ی تخفیف و پیشنهادهای ویژه است.

همه‌ی ما می‌دانیم که دیدن تخفیف بر روی کالاهایی که همیشه قصد خرید آن‌ها را داشتیم و به دلیل قیمت بالا نتوانستیم آن‌ها را بخریم چقدر لذت‌بخش است. شما نیز می‌توانید بر روی محصولاتی که تعداد کمی از آن‌ها موجود است و یا می‌خواهید مدل‌های‌ جدیدتری از آن‌ها را خریداری کنید تخفیف بگذارید.

همچنین می‌توانید برای مشتریانی که چندین دفعه از شما خرید کرده‌اند پیشنهادهای ویژه‌ای در نظر بگیرید و از این طریق آن‌ها را نسبت به خرید از پیج خود وفادار نمایید. این کارها علاوه بر اینکه باعث محبوبیت پیج‌تان شده و کسب و کارتان را رونق می‌دهد و باعث افزایش فالوور می شود در واقع نوعی تبلیغ غیر مستقیم نیز به حساب می‌آید؛ زیرا فردی که از شما خرید می‌کند و اینگونه امتیازاتی برای او در نظر گرفته می‌شود پیج‌تان را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کرده و آن‌ها را به خرید از شما تشویق خواهد کرد بدون اینکه شما هرینه ای برای خرید فالوور اینستاگرام یا تبلیغات اینستاگرام پرداخت کرده باشید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۰)

  • نجمه
    نجمه پاسخ

    میخوام فالووریاب استفاده کنم، پیج باید پرایوت باشه یا پابلیک؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      الزامی نیست، هر دو حالت امکان پذیر است

  • ارزو
    ارزو پاسخ

    فالوور مجانی نیومده هنوز برام

    • فالووریاب
      فالووریاب

      به فالووریاب تیکت دهید تا برایتان فالوور رایگان فعال شود

  • اکبر
    اکبر پاسخ

    پیج های معمولی هم میشه بیزینس کنن ؟ یا باید شرایط خاصی باشه؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      همه پیج ها می توانند بیزینس شوند

  • لعیا
    لعیا پاسخ

    فالوور فیک چنده قیمت ؟ ارزون تره واقعیه؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      فالوور فیک جزو خدماتمان نمی باشد

  • جعفری
    جعفری پاسخ

    پیج من دایم بلاک میشه خسته شدم نمیدونم چیکار کنم نه پست میشه گذاشت نه فالو

    • فالووریاب
      فالووریاب

      قوانین اینستاگرام را رعایت کنید بیش از اندازه فعالیت نکنید پیج بلاک نمی شود

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال