-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
افزایش فالوور با استفاده از ایده‌های منحصر به فرد

افزایش فالوور با استفاده از ایده‌های منحصر به فرد

داشتن ایده‌های منحصر به فرد

برای رونق کسب و کار در اینستاگرام باید ایده‌های خلاقانه‌ای داشت و همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم انجام دادن کارهایی که افراد زیادی قبل از شما آن‌ها را انجام داده‌اند هیچ تاثیر مثبتی در پیشرفت‌تان نخواهد داشت. پس با کمی تفکر و مطالعه روش‌هایی را پیدا کنید که منحصر به فرد بوده و موجب محبوبیت پیج شما نزد فالوورهایتان می‌شود. یکی از این روش‌ها برگزاری مسابقه در میان کاربران است. این مسابقه می‌تواند در استوری و پست انجام شود.

در حال حاضر بیشتر افراد به‌خصوص اینفلوئنسرها به افراد که بیشترین کامنت را در زیر پست ‌هایشان گذاشته‌اند و یا افرادی که اکثر پست‌های آن‌ها لایک کرده‌اند جایزه می‌دهند و اینگونه فالوورها را به لایک و درج کامنت در زیر پست‌های خود تشویق می‌نمایند. برخی دیگر از افراد نیز با پرسیدن سوالاتی کوییز مانند درباره‌ی کسب و کار و یا محصولات خود در استوری به فالوورهایشان هدیه می‌دهند. شما نیز باید روش خود را در انجام اینگونه کارها داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم پست‌هایی که لایک و طرفداران بیشتری دارند را شناسایی کرده و از آن‌ها برای جایزه دادن استفاده کنید. برای مثال اگر پیجی در رابطه با محصولات بهداشتی و آرایشی دارید‌ ممکن است پست یکی از عطرهای شما طرفداران بیشتری داشته باشد. پس می‌توانید از آن عطر به عنوان جایزه‌ی برندگان مسابقه خود استفاده نمایید.

استفاده درست از هشتگ‌ها

بسیاری از ما هنگامی که به دنبال یک عکس یا موضوع خاصی می‌گردیم در قسمت سرچ اینستاگرام هشتگ آن را جستجو می‌کنیم تا به نتیجه‌ی مورد نظر خود برسیم. اگر هشتگ‌ها وجود نداشتند شاید مکان‌ها و مناظر دیدنی زیادی از دید کاربران این شبکه‌ی اجتماعی پنهان می‌ماند؛ پس در واقع هشتگ‌ها مانند یک پل میان پست‌های مرتبط با یکدیگر عمل می‌کنند. شما نیز برای آنکه در کسب و کار خود پیشرفت کنید و افراد بیشتری با پیج‌تان آشنا شوند باید از هشتگ‌ها در قسمت کپشن هر پست استفاده نمایید. البته در استوری نیز می‌توان از هشتگ استفاده نمود اما عمده‌ی کاربرد و مزیت آن‌ها برای پست‌ها است.

اگر به دنبال رونق کسب و کار در اینستاگرام هستید سعی کنید هشتگ‌هایی بسیار مرتبط و خاص برای پست‌های خود انتخاب نمایید تا مخاطبان هدف شما آن‌ها را ببینند. افرادی که در زمینه‌ی اینستاگرام مارکتینگ فعالیت دارند معمولا توصیه می‌کنند از هشتگ‌های چند بخشی در کنار هشتگ‌های تک کلمه‌ای برای پست‌های تجاری استفاده شود تا تاثیر بیشتری داشته باشند. علاوه بر کپشن شما می‌توانید به منظور جلوگیری از طولانی شدن این قسمت آن‌ها در زیر پست‌ها برای خود کامنت کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام

آخرین و یکی از مهم ‌ترین مواردی که در راستای رونق کسب و کار در اینستاگرام باید انجام داد افزایش فالوررهای پیج است. انجام این کار با استفاده از روش‌های مختلفی قابل انجام است که از جمله مهم‌ ترین آن‌ها می‌توان به تبلیغات و خرید فالوور واقعی اینستاگرام اشاره نمود. در رابطه با تبلیغات در اینستاگرام می‌توان گفت تعرفه‌های گوناگونی برای آن وجود دارند و بسته به تعداد فالوورهای پیجی که انتخاب می‌کنید تا تبلیغات شما را انجام دهد قیمت‌ها متفاوت‌اند. بیشترین قیمت خرید فالوور در این زمینه مربوط به تبلیغات در پیج‌های سلبریتی‌ها و افراد مشهور است. با این وجود بهتر است تبلیغات خود در پیج‌هایی انجام دهید که مرتبط با کسب و کار شما هستند چراکه فالوورهای این پیج‌ها همان مخاطبان هدف شما می‌باشند.

تبلیغ در پیجی که موضوع آن بسیار بی‌ ربط با پیج شما است به مراتب بازخورد کمتری از تبلیغ در پیج‌های مرتبط خواهد داشت. همچنین اگر قصد دارید فالوور واقعی برای پیج خود خریداری نمایید باید توجه داشته باشید که اینگونه خدمات را از شرکت‌های قابل اعتماد بخواهید. از طرفی دیگر حتما مطمئن شوید که فالوورهای خریداری شده واقعی باشند زیرا فالوورهای فیک تاثیر در افزایش درآمد و پیشرفت شما ندارند. برای آنکه فالوورهایی که خریده‌اید در پیج‌تان بمانند اصل تولید محتوا را جدی بگیرید چراکه افراد در صورت جذاب نبودن پیج‌تان آن را ترک خواهند کرد.

خرید فالوور اینستاگرام نیز گزینه امنی برای افزایش تعداد فالوورها به شمار می‌رود.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۶)

  • راضیه
    راضیه پاسخ

    ربات شمارو خریدم اما میخوام 1 ماه دیگه از فالوورام استفاده کنم، چیکار کنم؟

  • امید
    امید پاسخ

    پیجم بلاکه هرکار میکنم نمیشه نه فالو نه لایک، چیکار کنم بیزینسه پیجم مهمه

  • حسام
    حسام پاسخ

    منکه هر چی ایده میزنم نمیتونم پیجمو بیارم بالا

  • محمد نامی
    محمد نامی پاسخ

    پیجم 3 روزه میزنه اینستاگرامر نمیتونم برم توش چیکار کنم؟

  • محمد جواد
    محمد جواد پاسخ

    من هشتگ میزنم ابی نمیشه اثر نداره انگار

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بین هشتگ و کلمه نباید فاصله بیفتد

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال