-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
وظایف ادمین پیج اینستاگرام

وظایف ادمین پیج اینستاگرام

گسترش شبکه‌های اجتماعی در جهان، باعث به وجود آمدن مشاغل مختلفی شده و بسیاری از مردم با استفاده از این شبکه‌ها درآمدزایی می‌کنند. یکی از شغل‌های پردرآمد مرتبط با شبکه‌های اجتماعی، شغل ادمینی است. در این مقاله قصد بررسی ویژگی‌ها و وظایف ادمین پیج اینستاگرام را داریم و می‌خواهیم اهمیت آن را در موفقیت یا عدم موفقیت پیج‌های مختلف شرح دهیم با فالورریاب همراه باشید.

ادمین‌ها چه کسانی هستند؟

لغت ادمین یک لغت بسیار پراستفاده در دنیای وب و کامپیوتر است و به افرادی اطلاق می‌شود که وظیفه کنترل یک پیج اینستاگرام، یک وب‌سایت، یک کانال یا گروه در تلگرام و... را بر عهده دارد. البته واژه ادمین مخفف واژه‌ی Administrator می‌باشد که به مرور زمان به کلمه‌ی ادمین تبدیل شده است. ادمین را در زبان فارسی به واژه‌ی مدیر ترجمه کرد و با توجه به وظایف یک ادمین، این ترجمه کاملاً صحیح است.

معرفی مختصر ادمین پیج اینستاگرام

یکی از پرکاربردترین شبکه‌های اجتماعی امروزی، شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام است. این شبکه میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان دارند و هر کدام از این کاربران صاحب یک پیج در اینستاگرام هستند. وقتی شما یک پیج در اینستاگرام می‌سازید، نخستین ادمین آن محسوب می‌شوید و می‌توانید پست یا استوری بگذارید، پست‌های بقیه را لایک کنید، در پست‌های مختلف نظر یا کامنت بگذارید و یا به تبلیغ پیج خود بپردازید. اگر نام کاربری و رمز عبور خود را به شخص دیگری دهید، وی هم ادمین پیج شما خواهد بود. در اینستاگرام میلیون‌ها پیج و متعاقباً میلیون‌ها ادمین وجود دارد که روزانه محتواهای بسیاری را منتشر می‌کنند. این موضوع ارتباطی با خصوصی یا عمومی بودن پیج ندارد. به عبارت دیگر هر پیج یا پروفایل اینستاگرام چه خصوصی و چه عمومی، یک پروفایل یا پیج منفرد محسوب می‌شود. اینستاگرام برای ساختن پیج توسط کاربرانش هیچ‌گونه محدودیت سنی قرار نداده و تمام افراد با هر رده سنی در دنیا می‌توانند به آسانی یک پیج در اینستاگرام بسازند. اینستاگرام به مشهور بودن یا نبودن افراد در زمان ساخت پروفایل اهمیت نمی‌دهد. البته افراد مشهور و به اصطلاح سلبریتی می‌توانند با مکالمه با تیم اینستاگرام، تیک آبی دریافت کنند و به این صورت از کاربران عادی جدا شوند.

افراد مشهور معمولاً به دلایل مختلفی اداره‌ی پیج اینستاگرامشان را اشخاص دیگری می‌سپارند. به عنوان مثال اگر به پیج بازیگر مشهور و محبوب ایرانی یعنی شهاب حسینی مراجعه کرده باشید، مشاهده می‌کنید که در قسمت بیو یا معرفی پیج به اداره و کنترل آن توسط یک ادمین اشاره شده است. ادمین پیج یک سلبریتی یا فرد مشهور در وهله‌ی اول باید کاملاً مورد اعتماد وی باشد تا بتواند مطالب و پست‌های مفید و مرتبطی را در پیج اینستاگرام سلبریتی قرار دهد.

به جز سلبریتی‌ها، بسیاری از افرادی که کسب‌ و کارهای نوپا یا شناخته‌شده‌ای دارند، تمایل دارند تا با یک ادمین حرفه‌ای و فعال برای اداره پیج اینستاگرام کاری‌شان ارتباط داشته باشند. به نظر شما یک ادمین موفق در اینستاگرام باید چه ویژگی‌ها و مشخصاتی باید داشته باشد؟ در ادامه به بیان ویژگی‌های چنین ادمینی می‌پردازیم.

ویژگی‌های یک ادمین پیج اینستاگرام

• آشنایی با نرم افزار فتوشاپ

بدون تردید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک ادمین حرفه‌ای، آشنایی نسبی با نرم‌افزار فتوشاپ است. وی باید بتواند تا کیفیت عکس را با استفاده از فتوشاپ بالا یا پایین ببرد و لوگو یا سربرگ نام پیج را بر روی عکس بیاندازد و بعد آن را بارگذاری کند.

• آشنایی با نرم‌افزارهای تدوین و ادیت فیلم

گاهی اوقات یک ادمین قصد گذاشتن فیلم مفیدی را دارد اما به دلیل حجم یا مدت زمان زیاد فیلم نمی‌تواند این کار را انجام دهد. در این صورت وی باید استفاده از نرم‌افزار‌های ادیت فیلم حجم فیلم را کم کند و یا قسمت‌هایی از آن را حذف نماید و سپس فیلم را آپلود کند.

• تسلط مناسب به زبان انگلیسی

به طور کلی امروزه یادگیری زبان انگلیسی یک موضوع ضروری جهت ارتقای وضعیت شغلی است. ادمین‌های آشنا به زبان انگلیسی می‌توانند با مراجعه به پیج‌های معتبر انگلیسی زبان، اصول کار آن‌ها را یاد بگیرند و در اداره پیج خود به کار ببندند.

• قدرت نوشتاری مناسب

یکی از مهم‌ترین وظایف یک ادمین در پیج اینستاگرام، نوشتن کپشن‌های جذاب است. ادمین باید با اصول نگارشی زبان فارسی به خوبی آشنا باشد تا بتواند یک متن و کپشن مناسب تولید کند. کاربران به کپشن اهمیت زیادی می‌دهند زیرا یکی از مهم‌ترین عوامل نشان‌دهنده‌ی خلاقیت ادمین در تولید محتوا است.

• آشنایی کامل با اصول ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی

ادمین یک پیج اینستاگرام باید به طور کامل با ویژگی‌ها و امکانات این شبکه‌ی اجتماعی آشنا باشد. وی باید بتواند با بهره‌گیری از خلاقیت فردی و فعالیت مناسب تعداد لایک‌ها و کامنت‌‌های پیج را افزایش دهد و این موضوع باید به طور ممتد و ادامه‌ دار اتفاق بیفتد.

• صبر و تحمل زیاد

یک ادمین خوب باید با سعه‌ی صدر و حوصله زیاد سوالات کاربران که در قالب دایرکت، کامنت و ... مطرح می‌شود را به خوبی جواب دهد.

در ادامه به بیان وظایف یک ادمین در اینستاگرام می‌پردازیم.

یک ادمین پیج در اینستاگرام چه وظایفی بر عهده دارد؟

به طور کلی وظایف یک ادمین حرفه‌ای در اینستاگرام بدین شرح می‌باشد :

• آشنایی کامل با محتوا و اهداف راه‌اندازی پیج در دراز مدت

• قرار دادن پست‌ها و عکس‌های مرتبط در فواصل زمانی مشخص و تعریف شده

• قرار دادن ویدئوهای مرتبط با کیفیت در فواصل زمانی معین

• نوشتن متن‌ یا کپشن مطلوب برای هر پست منطبق با محتوای بارگذاری شده

• قرار دادن ویدئوهای با کیفیت بالا در قسمت IGTV پیج

• جواب‌دهی مستمر کامنت‌ها و نظرات مردم در پیج

• قرار دادن استوری‌های مناسب و جذاب در طول روز (نباید تعداد استوری‌ها بیش از حد باشد تا مخاطب را اذیت کند)

• جواب دادن به ریپلای‌ها و ری‌اکشن‌های مردم به استوری‌ها

• جواب دادن به دایرکت‌های مردم (در صورتی که پیج کاربری فروشگاهی داشته باشد، انجام این کار توسط ادمین بسیار مهم است و وی باید حضور فعالی در این زمینه داشته باشد.)

• بالا بردن امنیت صفحه و جلوگیری از ورود پروفایل‌های فیک و مزاحم در پیج

موارد فوق را می‌توان مهم‌ترین وظایفی که ادمین پیج اینستاگرام باید انجام دهد، قلمداد کرد. هرچه ادمین بهتر بتواند از پس انجام این وظایف برآید، طبعاً حقوق دریافتی وی هم بیشتر خواهد بود. یک ادمین خوب می‌تواند باعث بالا رفتن بازدهی پیج شود و قاعدتاً کارفرما هم قدر چنین ادمینی را می‌داند.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۷)

  • ندا
    ندا پاسخ

    نحوه اضافه کردن فالوور در فالووریاب چه شکلیه؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      ربات فالووریاب با فالو و انفالو و بازدید استوری به جذب فالوور واقعی می پردازد

  • کامران
    کامران پاسخ

    اینستام بلاکه ضروری هم میخوام رفعش کنم چون باید پست بزارم مشتری هام نپرن، چیکار کنیم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      باید صبر کنید تا زمان تعیین شده از سمت اینستاگرام بگذرد و پیج از بلاک دربیاید، فعالیت های پیج را کم کنید فعلا

  • امیرعباس
    امیرعباس پاسخ

    ببخشین ربات شما کار میکنه؟ اینستاگرام خیلی جدید ایراد میگیره رو رباتا

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله ربات فالووریاب بدون مشکل در حال فعالیت است

  • شهاب
    شهاب پاسخ

    فالوور رایگان میخوام ثبت نام کردم نیومده هنوز

    • فالووریاب
      فالووریاب

      به پشتیبانی سایت تیکت بدهید برایتان فالوور رایگان فعال شود

  • سهراب
    سهراب پاسخ

    مقالاتتون خیلی کاربردیه ممنون

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال