-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
استراتژی تولید محتوا برای افزایش فالوور اینستاگرام

استراتژی تولید محتوا برای افزایش فالوور اینستاگرام

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

استراتژی به معنای داشتن برنامه ریزی دقیق و درست برای هر کار و فعالیتی می‌باشد که در اینستاگرام نیز با همین معنا و مفهوم به کار برده می‌شود. استراتژی اینستاگرام در یک بخش مجزا شامل استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام می‌باشد که یک چارچوب کلی و برنامه دقیق برای تولید یک محتوای با کیفیت و تاثیر گذار تعریف می‌کند، چرا که مخاطبان به دنبال پیچ‌هایی می‌گردند که در بازه‌ی زمانی مشخصی ارزشمندترین مطالب را برای فالوورهای خود به اشتراک بگذارند. شما با به کارگیری استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام نه تنها مطالب مفیدی را به مخاطبان خود می‌آموزید و به سوالات آنها پاسخ می‌دهید، بلکه در راستای همه‌ی اینها به تبلیغ و در نهایت فروش محصولات خود می‌پردازید و پیج خود را به عنوان یک پیج ارزشمند و موفق به بازدیدکنندگان معرفی می‌کنید.

عناصر اصلی استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام دارای چهار عنصر اصلی می‌باشد که حتما باید آن‌ها را بدانید تا بتوانید در کسب و کارتان به موفقیت برسید. همچنین خرید فالوور اینستاگرام یکی از مزیت‌های رونق کسب و کار در اینستاگرام می‌باشد.

تعیین موضوعات برای تولید محتوا

تولید محتوا پیش از مشخص کردن موضوع، کاملا بی تاثیر و بی فایده می‌باشد؛ از این رو بهتر است یک دسته‌بندی مشخص برای پست‌های خود در نظر بگیرید و براساس آن دسته بندی اقدام به ایجاد محتوا کنید. اما نکته حائز اهمیت اینجاست که هر موضوعی نمی‌تواند برای کاربران جذاب و جالب توجه باشد. برای مشخص کردن اهمیت و میزان ارزشمندی هر موضوع می‌توانید از ابزارهای آنالیز اینستاگرام و یا تعداد هشتگ‌های هر موضوع در شبکه‌های اجتماعی کمک بگیرید. استفاده از راه حل‌های گفته شده به شما کمک می‌کند تا موضوعات کم طرفدار و پرطرفدار را از هم تشخیص دهید و براساس ارزیابی‌های صورت گرفته، موضوعی ارزشمند و پرطرفدار را برای ایجاد متن‌های یونیک و تاثیر گذار در جذب فالوورهای بیشتر انتخاب نمایید.

اهمیت زمان انتشار پست در استراتژی محتوا

اگر می‌خواهید بیشترین بازخورد را از پست‌های اینستاگرامی خود داشته باشید، زمان مشخصی را برای انتشار و اشتراک گذاری محتواها انتخاب کنید. برای اینکه بدانید فالوورهای شما در چه ساعاتی از روز فعالیت بیشتری دارند می‌توانید از ابزار Instagram insights استفاده کنید و براساس ساعات پر ترافیک، انتشار پست‌های خود را زمان‌بندی نمایید.

شناخت مشتری و تولید محتوا بر اساس آن

برای اینکه بتوانید نظر مخاطبان‌تان را جلب کنید، ابتدا باید ویژگی‌های آن‌ها را بشناسید و سپس براساس شناخت به دست آمده محتواهای ارزشمند و مفید را تولید کنید. مخاطبان پیچ‌های مختلف اینستاگرامی ممکن است همانند دیگر کسب و کارها از رده‌های سنی کودکان تا بزرگسالان باشند، از این رو باید برای هر رده‌ی سنی یک نوع محتوای مجزا و مرتبط تولید کنید، تا برای پیدا کردن محتواهای مدنظرشان از پیج شما خارج نشوند.

افزایش تعامل و مشارکت کاربران

برای موفقیت و رشد یک صفحه اینستاگرامی نیاز است تا تعامل و مشارکت کاربران افزایش پیدا کند. اما این تعامل و مشارکت به چه صورت می‌باشد؟ زمانی که شما یک پست را به اشتراک می‌گذارید، همین که مخاطبان شما، لایک و کامنتی به پست شما بدهند، تا حدود زیادی تعامل و مشارکت صورت گرفته است، که در برخی از موارد اگر محتوای شما بسیار جالب و مفید باشد قطعا مخاطب اقدام به ذخیره سازی و اشتراک گذاری پست شما در دیگر صفحات اینستاگرام می‌کند و همین امر موجب می‌شود تا افراد بیشتری از صفحه شما بازدید کنند.

روش‌های تولید محتوا در اینستاگرام

برای تولید محتوا در اینستاگرام چندین روش وجود دارد که قطعا با استفاده از آن‌ها، می‌توانید نتایج بهتری را کسب کنید.

• در نوعی از تولید محتوا در صفحات اینستاگرام شما باید براساس یک پلتفرم بصری کاربرد و ارزش محصول و یا خدمات‌تان را نشان دهید.

• داستان سرایی کنید؛ در این روش شما می‌توانید به واسطه تصاویر و ویدیوهایی به شخصیت پردازی برند و حتی ویژگی‌های تیم‌تان بپردازید.

• پست‌ها را برنامه ریزی کنید؛ آنچه که برای مخاطب شما خوشایند و جذاب به نظر می‌رسد نظم در پست گذاری است.

• خرید را برای مشتری‌های خود آسان‌تر کنید؛ با افزودن قابلیت فروشگاه به صفحه خود می‌توانید دسترسی برای خرید را آسان‌تر کنید.

• موقعیت مکانی خود را تگ کنید؛ این نوع از تگ‌ها می‌توانند موجب جذب مخاطبان محلی شوند.

• یک صفحه bio جذاب برای خود داشته باشید تا از این طرق مخاطبان را جذب فعالیت‌های خود کنید.

اهمیت مدیریت محتوا در اینستاگرام

پس از پست‌گذاری در صفحات اینستاگرام، اگر صفحه خود را مدیریت نکنید و رصدی از فعالیت‌های خود نداشته باشید، قطعا تمام زحمات‌تان بر باد خواهد رفت. از این رو بهتر است پس از هر بار پست‌گذاری، بررسی‌های لازم را انجام دهید و ببینید که مخاطبان تا چه حد تعامل برقرار کرده‌اند و برای شما کامنت مرتبط با محتوای شما ارسال کرده‌اند. برای تاثیرگذاری بیشتر، بهتر است به سوالات کاربران پاسخ دهید و زمانی را به برگزاری مسابقه در دایرکت برای مخاطبان‌تان اختصاص دهید.

در مواردی نیز آنفالو کردن افرادی که شما را دنبال نمی‌کنند و فالو کردن طرفداران‌تان می‌تواند در رشد و پیشرفت صفحه اینستاگرامی‌تان موثر باشد. در واقع با رعایت موارد گفته شده تا حد بسیار زیادی می‌توانید محتواهای ایجاد شده را در اینستاگرام مدیریت کنید.

سرویس ارسال پست زمان بندی شده چیست؟

در سطح وب چندین سرویس وجود دارند که به شما امکان برنامه‌ریزی و زمان‌بندی ارسال پست در شبکه‌های مختلف را می‌دهند. شما نیز می‌توانید از این سرویس‌ها برای ارسال پست زمان‌بندی شده در صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید. برخی از این ابزارها علاوه بر زمان‌بندی، افزودن واترمارک و مدیریت پست‌ها، به شما کمک می‌کنند تا عملکرد خود را نیز تجزیه و تحلیل کنید تا در صورت نیاز اقدام به بهبود عملکرد خود کنید.

ویدئو مارکتینگ چیست؟

ویدئو مارکتینگ و یا همان بازاریابی ویدئویی روشی است که به افراد کمک می‌کند تا با ایجاد یک محتوای ویدئویی، تعریف دقیق‌تر، واضح‌تر و موثرتری از کسب و کار، محصول و یا خدمات خود به مشتریان و کاربران ارائه دهند.

اهمیت تولید محتوای کسب و کار

تولید محتوای کسب و کار در واقع یکی از ارکان اصلی هر کسب و کاری در شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید. و آنچنان اهمیت دارد که باید پیش از راه‌اندازی کسب و کارها، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داد و سپس یک پیج اینستاگرام و یا یک وب سایت ایجاد کرد. قطعا این جمله را شنیده‌اید که می‌گویند محتوا پادشاه است؛ زمانی که شما با چندین ادمین موفق پیج اینستاگرام صحبت کنید و راز موفقیت آن‌ها را بپرسید، مطمئنا به شما خواهند گفت که چیزی جز تولید محتوا نتوانسته است آن‌ها را به این سطح از موفقیت برساند.

در کنار تمام این موارد، خرید فالوور اینستاگرام را به عنوان راهی مناسب برای افزایش تعداد مخاطبان هدفمند و پویای خود در نظر داشته باشید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۸)

  • طاهره
    طاهره پاسخ

    از کجای سایت خرید فالوور بکنم؟ فالوور واقعی فقط میخوام

    • فالووریاب
      فالووریاب

      گزینه خرید فالوور را از منوی سایت انتخاب کنید

  • بیتا
    بیتا پاسخ

    اینستاگرام برام کد نمیفرسته ثبت پیج کنم راهنمایی کنین

    • فالووریاب
      فالووریاب

      ارسال کد توسط اینستاگرام ممکن است زمانبر باشد بنابراین مجدد امتحان کنید

  • شهاب
    شهاب پاسخ

    روزی چند تا پست میشه گذاشت؟ چقدر اجازه میده اینستا؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      تعدادش مشخص نیست حداکثر چقدر میتوانید پست بگذارید اما بیش از 3 پست نگذارید هم اینستاگرام حساس نشود هم ریزش فالوور نداشته باشید

  • الاله
    الاله پاسخ

    چجوری چند تا عکسو تو یک پست بزارم تو اینسا؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      روی گزینه چند مربع کلیک کنید و چند عکس اپلود کنید

  • لیلا
    لیلا پاسخ

    خب دیگع چه محتوایی بزاریم لایک بره بالا

    • فالووریاب
      فالووریاب

      مطالب مربوط به محتوا را در سایت مطالعه کنید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال