-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
نکات ضروری و مهم در اینستاگرام که باید بدانید

نکات ضروری و مهم در اینستاگرام که باید بدانید

اینستاگرام چیست ؟

شاید در حال حاضر هیچ شبکه‌ اجتماعی مانند اینستاگرام در ایران به این حجم از محبوبیت و موفقیت نرسیده باشد. اینستاگرام را می‌توان یکی از اصلی ترین جریان سازهای چند سال اخیر دانست. ما از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری‌ عکس‌ها و همچنین فیلم‌های کوتاه خود استفاده می‌کنیم. تنها کارکرد اینستاگرام به موارد نام برده شده در بالا محدود نمی‌شود و می‌توان اشخاص یا سازمان‌هایی را یافت که از این فضا برای مدیریت مشتریان، برند سازی، تبلیغات و ... استفاده می‌کنند. شما در اینستاگرام خواهید توانست:

• افراد را مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

• نظر یا کامنت مورد نظر خود را بگذارید.

• مطالب را بپسندند.

• به یک دیگر پیام خصوصی ارسال نمایید.

• ارتباط دو سویه با دیگر صفحات داشته باشید.

استفاده از اینستاگرام

از آنجایی که اینستاگرام برای ثبت در لحظه ساخته شده است. شما تنها می‌توانید از طریق اپلیکیشن اقدام به ارسال عکس و ویدیو نمایید و برای استفاده از این امکان باید این نرم افزار را بر روی گوشی هوشمند خود نصب نمایید. لازم به توضیح است که نرم افزارهایی مانند گرید وجود دارند که استفاده از اینستاگرام را برای شما در کامپیوتر محیا می‌کند.

اکسپلور چیست ؟

اکسپلور اینستاگرام را می‌توان از مهم‌ ترین بخش‌های این شبکه اجتماعی دانست. شما در این بخش خواهید توانست پست‌های را از تمام صفحات ببینید. نیاز به توضیح است که پست‌هایی که در این بخش نمایش داده می‌شوند تنها به پیج‌هایی که شما فالو کرده‌اید مربوط نمی‌شود و در این بخش می‌توانید پست‌هایی را مشاهده نمایید که جزو فالوهای شما نیست. لازم به توضیح است که برای دیده شدن پست‌های شما در این صفحه، باید با تکنیک‌های اینستاگرام به خوبی آشنا باشید.

فالوور در اینستاگرام چیست ؟

اصولا آن چیزی که باعث رونق بخشیدن به کسب و کار می‌شود فالوورها هستند. صفحه‌ای را در نظر بگیرید که هیچگونه فالووری ندارد آیا آن صفحه می‌تواند به انجام تبلیغات بپردازد؟ در فضای اینستاگرام به افرادی که پیج یا همان صفحه شما را دنبال می‌کنند؛ فالوور گفته می‌شود. پس از این که شما صفحه‌ای را دنبال کردید؛ شما به جمع افراد دنبال کننده آن صفحه اضافه خواهید شد. بالا بودن فالوورهای یک صفحه نشان از کیفیت و مورد اعتماد بودن آن صفحه دارد. تبلیغات در اینستاگرام اگر شما صاحب کار باشید احتمالا تا کنون به تبلیغات در اینستاگرام فکر کرده‌اید. در حال حاضر می‌توان اینستاگرام را به عنوان بهترین و بزرگترین رسانه برای تبلیغات محصولات و خدمات در نظر گرفت. اگر می‌خواهید با تاثیر گذاری تبلیغات در اینستاگرام آشنا شوید کافیست یک بار از خدمات تبلیغات در اینستاگرام استفاده نمایید. لازم به توضیح است برای انجام تبلیغات در اینستاگرام باید با یک شرکت حرفه‌ای در این زمینه مشورت نمایید.

روش‌های افزایش فالوور در اینستاگرام

شاید در نگاه اول افزایش فالوور کاری آسان باشد؛ اما باید بدانید از جمله‌ کارهای که نیاز به زمان گذاشتن زیاد دارد؛ افزایش فالوور اینستاگرام است. ما در اینستاگرام با دو نوع فالوور رو به رو هستیم. فالوور واقعی و فالوور فیک. جذب فالوور واقعی در برخی مواقع بسیار سخت است؛ هرچند راه‌های میان بری را در ادامه همین مقاله از وب سایت فالووریاب توضیح خواهیم داد.

نوشتن پروفایل جذاب

برای جلوگیری از خرید فالوور واقعی اینستاگرام می‌توانید پروفایل کاربری خود در اینستاگرام را جذاب بنویسید. پروفایل هر شبکه اجتماعی مانند ویترین مغازه است؛ هر چه این قسمت از اکانت خود را جذاب‌تر و بهتر بنویسید امکان دیده شدن و در نتیجه فالوو کردن شما بالا خواهد رفت. شما باید در قسمت بیو پروفایل خود به صورتی عمل کنید که مخاطب در نگاه اول بفهمد شما در اینستاگرام مشغول به چه کاری هستید.

استفاده از هشتگ

یکی از مواردی که باعث افزایش دیده شدن پست‌های شما در محیط اینستاگرام می‌شود؛ هشتگ‌ها هستند. شما با انتخاب هشتگ درست برای محتوا آن را در دسته بندی مناسب جایگذاری می‌کنید. از زمانی که هشتگ‌ها در اینستاگرام قابلیت فالو کردن را پیدا کرده‌اند استفاده از آن‌ها بسیار به دیده شدن پست‌های شما کمک خواهد کرد. انتخاب هشتگ به دو صورت است. یک عده هشتگ‌ها بسیار محبوب هستند و طرفداران زیادی دارد مانند هشتگ‌های موفقیت، دسته دوم هشتگ‌ها، هشتگ‌های اختصاصی‌اند؛ به این معنی که این هشتگ فقط مخصوص شماست و شما تنها استفاده کننده آن هستید. برای دیده شدن بهتر و همچنین ساخت هشتگ‌های خود می‌توانید از ترکیب این دو نوع هشتگ در پست‌های خود استفاده نمایید. لازم به توضیح است که شما تنها مجاز به استفاده از 30 هشتگ در هر پست هستید.

تعامل با دیگر پیج‌های هم حوزه

اگر منابع زیادی برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام ندارد می‌توانید تعامل خود را با دیگر پیج‌ها افزایش دهید. از جمله کارهای با ارزش و مهمی که می‌توان برای فعالیت در اینستاگرام انجام داد؛ تعامل با دیگر صفحات هم حوزه است. اگر شما در حوزه خاصی فعالیت می‌کنید نیازی نیست برای پیدا کردن افراد فعال در همان حوزه وقت خود را صرف کنید؛ الگوریتم جدید اینستاگرام این پیج‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد. اینستاگرام فضای ارتباط است اگر می‌خواهید در این فضا به موفقیت برسید نیاز است ارتباط خود را با افراد فعال در حوزه خود حفظ نمایید. گاهی کامنتی در پست‌های این پیج‌ها بگذارید؛ این کار باعث خواهد شد ارتباط شما با صفحات حفظ شود. کاربران را تحلیل کنید اگر کسب و کار شما بودجه کافی برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام ندارد می‌توانید از طریق تحلیل کاربران به نتایج جالب دست یابید. شما به عنوان مدیر یک کسب و کار باید درک درستی از چیستی و پرسونای مخاطبان خود داشته باشید. شبکه اجتماعی اینستاگرام ابزاری به نام insight دارد که شما با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات جالبی در رابطه با رفتار کاربران داشته باشید. شما با استفاده از این اطلاعات خواهید توانست محتوای مورد پسند کاربران را پیدا کنید و پس از آن اقدام به تولید محتوای مناسب کنید.

پست‌های چالشی و ویروسی انتشار دهید

از جمله کارهایی که می‌تواند باعث افزایش تعامل کاربران با کسب و کار شما شود؛ استفاده از پست‌های ویروسی است. این پست‌ها قابلیت انتشار بسیار بالایی دارند. سعی کنید پست‌هایی تولید کنید که کاربران را به تعامل وادار کند.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام

و اما آخرین راه برای پیدا کردن فالوور، خرید فالوور واقعی اینستاگرام است. شما می‌توانید با استفاده از خدمات وب سایت فالووریاب فالوورهای واقعی مورد انتظار خود را به صفحه خود اضافه نمایید.

در پایان

افزایش فالوور اینستاگرام روش‌های مختلفی دارد که یکی از رایج‌ ترین روش‌های آن خرید فالوور واقعی اینستاگرام است. شما همچنین می‌توانید با استفاده از نوشتن توضیحات مناسب در پروفایل خود میزان جذب فالوور‌ها را افزایش دهید. مورد بعدی که باعث جذب فالوور می‌شود؛ انتشار پست‌های ویروسی است. پست ویروسی، پستی است که قابلیت انتشار بالایی دارد و کاربران به راحتی با آن ارتباط برقرار می‌کنند.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۶)

  • علیرضا زاهدی
    علیرضا زاهدی پاسخ

    اینستاگرام برام کد تایید نمیفرسته ثبت پیج کنم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      ممکن است ارسال کد طول بکشد، از صحیح بودن ایمیل اگر مطمئن هستید مجدد درخواست دهید

  • امیرعلی
    امیرعلی پاسخ

    چتوری باید فالوور گرفت خریده نمیشه

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بعد از ثبت نام در سایت فالووریاب خرید فالوور را انجام دهید

  • amirali
    amirali پاسخ

    خوبه
    عالی

  • نازنین
    نازنین پاسخ

    سلام ببخشید ربات فالوور یاب رایگان هست؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      50 شارژ رایگان برای مشتریان فالووریاب در نظر گرفته شده است

  • علی
    علی پاسخ

    چرا پیچ با 14پست و 2800فالوور در اپلیکیشن فالور یاب سلام ثبت نمی‌شود؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      ثبت پیج ربطی به تعداد پست و فالوور ندارد، در صورتی که نمیتوانید پیجتان را ثبت کنید در پنل خود به پشتیبانی تیکت ارسال کنید بررسی و حل شود

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال